volgens mij kijk jij teveel reclame...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 2 zou je mij wel overtuigen van je mannelijkheid.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
of je moet toch stiekum die andere zijn; Diny![]()
ooooh... een pleister... ik dacht eh ehquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*temperatuurpleister op voorhoofd plakt*
Hoezo?![]()
Ik heb daar anders wel eens een foto van gezien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
volgens mij kijk jij teveel reclame...
nou ben je toch blij dat wij allemaal gekomen zijn toen je dat vroegquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef 2live het volgende:
[..]
nou ben je toch blij dat wij allemaal gekomen zijn toen je dat vroeg![]()
was het zo iets?...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb daar anders wel eens een foto van gezien!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef 2live het volgende:
[..]
nou ben je toch blij dat wij allemaal gekomen zijn toen je dat vroeg![]()
hallo, ik moet op 2 plaatsen postenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Talitha het volgende:
Jullie Cossers hebben wel erg weinig tekst.
altijd handig voor het geval dat je iets vergeet... te verkrijgen bij de betere speelgoed zaken... (ook in belgie)quote:
Betere kwaliteit dan kwantiteit....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Talitha het volgende:
Jullie Cossers hebben wel erg weinig tekst.
wij zijn goed bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Betere kwaliteit dan kwantiteit....![]()
Ohw...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Betere kwaliteit dan kwantiteit....![]()
nee, want ik heb nu vaker gepost hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch nog iets waar VOL-huisvrouwen beter in zijn.![]()
Tegenwoordig lees ik de SC ook terug..... vroeger deed ik dat met de COS, tegenwoordig is dat geen doen meer... en dan heb je nog van die COS OP's waaruit blijkt dat je de voorgaande COS ook zeker niet wilt lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat je hier iets gemist hebt.![]()
ik heb ze net een upper aangeboden...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
bew maar ook weer niet, de kiddies moeten nog te bed en de zooi nog aan de kant. dus...![]()
maar ik kan het posten niet laten..![]()
en net waren ook nog de servers down![]()
Buurvrouwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
bew maar ook weer niet, de kiddies moeten nog te bed en de zooi nog aan de kant. dus...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch nog iets waar VOL-huisvrouwen beter in zijn.![]()
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik had anders net geconstateerd dat het niet waar was![]()
Kee, dan denk ik dat je klaar bent voor de volgende stap: aanmelden bij VOL.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
in aanvulling op je... you know what... KUTnewbie met een MavoMUTS en populaire theezakjes...quote:
maar ik lees de SV al bij VOLquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, dan denk ik dat je klaar bent voor de volgende stap: aanmelden bij VOL.![]()
Oeh ik wil deze!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in aanvulling op je... you know what... KUTnewbie met een MavoMUTS en populaire theezakjes...
een muts koop je op Speurders.nl
ik vraag me af waar je het voor moet gebruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:03 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vraag mij af of ik ooit bij deze zaak gereedschap koop...
[afbeelding]
... je weets.... de brandweer is pas uitgerukt als die spuit...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
Ik ga eens ff buiten kijken.... aan de lucht te zien staat er eea in de fik....
En dat is ook logisch want de brandweer heeft een feestje en houdt allerlei demonstraties
Tot laters![]()
ow... vertel eens... (ik ben al heel lang niet meer buiten geweest)quote:
waar voor je het niet moet gebruiken....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je het voor moet gebruiken![]()
Ik vraag me af het weer een verspreking van Freriks was, of stiekum toch een grapjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ow... vertel eens... (ik ben al heel lang niet meer buiten geweest)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me af het weer een verspreking van Freriks was, of stiekum toch een grapje![]()
is dat dat been met die knoop erin?quote:
Idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat dat been met die knoop erin?![]()
![]()
Ik ben aan het multitaskenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Idd.Maar een knoop is niet makkelijk hoor. Ik plak liever een post-it op mijn lul, net zo makkelijk
![]()
Dat zijn toch die gele briefjes met een korte notitie ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Idd.Maar een knoop is niet makkelijk hoor. Ik plak liever een post-it op mijn lul, net zo makkelijk
![]()
Niet verlegen worden lieverdquote:
Wacht es ff. Ik zie nu zelf de connectie tussen mijn lul en de post-it memo's niet meer.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
je kan er ook een zakdoek omheen knopen. Kan ook nog eens van pas komen..![]()
quote:
Welke associatie leg je dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
IK denk steeds bij mn virusscanner aan jou![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Wat ben ik blij dat ik klaar ben![]()
en ze er dan snel weer aftrekken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wacht es ff. Ik zie nu zelf de connectie tussen mijn lul en de post-it memo's niet meer.....![]()
Ik plak ze wel op mijn ballen.![]()
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Las ik nou net dat je een maand weg gaat ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
tissue??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Dit ga ik proberen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.
Mjah.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Las ik nou net dat je een maand weg gaat ?![]()
![]()
![]()
Er is nog zoweinig oerwoud op onze mooie planeet en dan moet ik meehelpen aan de kaalslag? Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ze er dan snel weer aftrekken!![]()
dan heb je een brasilian wax!![]()
Is dat die wilde wurgsex waar Gert het laatst over had ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat die wilde wurgsex waar Gert het laatst over had ?
Ga je naar een FOK afkick kliniek ????quote:
Iemand die me voor gevaren beschermdquote:
Verplicht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga je naar een FOK afkick kliniek ????![]()
Gelukkig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Iemand die me voor gevaren beschermd![]()
Nee gekkie, AVG deed me denken aan de rechte lijnen. Het zorgt er voor dat wilde enge wormen hier niet binnen dringen. Zo zie ik jou ook somsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik dacht aan 'iemand die vervuiling verspreid'.
Of ga je stiekem Gert stalken in zijn vakantieoord ?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of ga je stiekem Gert stalken in zijn vakantieoord ?![]()
Wat is er dan lief ??? IK snap er niks van ??? Ik kom thuis, lees snel wat door en ben me van geen detail bewustquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat is er dan lief ??? IK snap er niks van ??? Ik kom thuis, lees snel wat door en ben me van geen detail bewust![]()
Heb je een BAN ???? Wat is er ????? ZEG !!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra zou SC # 100 naar mij vernoemen![]()
Want die ga ik ook missen![]()
Gaat ook vast gebeuren !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra zou SC # 100 naar mij vernoemen![]()
Want die ga ik ook missen![]()
Er geht arbeiten.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je een BAN ???? Wat is er ????? ZEG !!!!!!![]()
![]()
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geld verdienen ???quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis je Theoretische postings qua Frans de Waal
![]()
dan vraag je je toch af wat die de afgelopen weken heeft gedaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geld verdienen ???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |