quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Dutchguy het volgende:
*in verhuizingsshock*
Met dat rode kruisje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Hè wat raar!
Doet dat ene plaatje in de OP het wéééér niet!![]()
Lees de OP van de COS evenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Was er nou iets met kots ?
De kooi ligt vol kots. Schijnt modern.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik had nog net op tijd door dat we 'm alweer vol hadden zitten baggerenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja.... dat was ff Star Trek achtig. Beam me up enzo en opeens op een andere planeet staan...
Openingstitel is helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had nog net op tijd door dat we 'm alweer vol hadden zitten baggeren![]()
Kon ook echt ff geen betere TT verzinnen...![]()
[COS#1526] De ranzige klucht continues....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jij kwam trouwens wel verdacht laat/vroeg aankakken vannacht/vanochtend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Openingstitel is helemaalwant ..... naar de punt.
![]()
Ik had 'm al die tijd al op fok staan.... maar was in chat met iemand...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kwam trouwens wel verdacht laat/vroeg aankakken vannacht/vanochtend...![]()
Ik was net klaar met chattenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik had 'm al die tijd al op fok staan.... maar was in chat met iemand...
Dus ik dacht laat ik 'hoihoi' doen maar jij trok net de kelderdeur achter je dicht.![]()
Ik wist van te voren ook niet dat het zo "gezellig" zou wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja gofferdegoffer.... ik eis een rooster.![]()
*mieterig mode* Ja jeeeeeetttjeeee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist van te voren ook niet dat het zo "gezellig" zou worden![]()
Ik was serieus van plan vroeg naar bed te gaan![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*mieterig mode* Ja jeeeeeetttjeeee.![]()
Salarisstrook is binnen, vakantiegeld ff kijken hoe ver weg ik kan deze zomer.![]()
Je begrijpt dat ik kan verdienen wat ik wil maar de komende 3 maanden niet eens tijd heb om met een tentje 5 meter verderop in het bos te gaan kamperen?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik kan verdienen wat ik wil maar de komende 3 maanden niet eens tijd heb om met een tentje 5 meter verderop in het bos te gaan kamperen?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik kan verdienen wat ik wil maar de komende 3 maanden niet eens tijd heb om met een tentje 5 meter verderop in het bos te gaan kamperen?![]()
Joe ik ga zelf even cyberwandelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het ziet er naar uit dat ik nu alvast mag beginnen![]()
Ik kom straks nog wel even rondkijken
![]()
Als ik haar zie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Doet iemand de groetjes aan Thera voor me als ze langskomt?![]()
Nieuwe kloon?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef kleinzusje het volgende:
Thera/ Ian: Tis weer tijd voor iets nieuws vrees ik![]()
Ga je daar dan ook weer ruzie mee maken?quote:
Mwah, valt mee, hoewel het achteraf gezien misschien verstandiger was geweest een biertje minder te drinken (of 2)quote:
Het is fokkin niet normaal hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom kunnen we in dit land nooit is normaal weer hebben![]()
Kom je nou meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, hoewel het achteraf gezien misschien verstandiger was geweest een biertje minder te drinken (of 2)
Zeg dat, ik stond net in de file te smelten. Ik moest daarna gewoon in een bad met koud water om weer af te koelenquote:
quote:
Alleen als het een kloon van ian is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook weer ruzie mee maken?
Wat heb ik daar nou aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg dat, ik stond net in de file te smelten. Ik moest daarna gewoon in een bad met koud water om weer af te koelen![]()
Niks, en dat is nou precies wat ik bedoel... Wat heb je nou aan dit stomme weerquote:
Dat zou je op ian afschuivenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Door jullie ga ik echt nog denken dat Leandra elke dag in de kroeg zit.
Sleurt die haar altijd de kroeg inquote:
Ik krijg net PM van veulen, dat jij het wasquote:
Helemaal niks! Ik vind het gewoon gesjellug om met je te dollen.quote:
[censuur]quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg net PM van veulen, dat jij het was
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helemaal niks! Ik vind het gewoon gesjellug om met je te dollen.![]()
Het komt toch niet door mij he?quote:
Nietus:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net PM van veulen, dat jij het was
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.quote:
Sterker nog: meestal is het zijn idee en moet ik het uitvoerenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.![]()
Oh en dat vind je ook zo erg hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Sterker nog: meestal is het zijn idee en moet ik het uitvoeren![]()
Je zou je kansen spreiden en nou begin je tegen mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.![]()
Dat gaat je lukken... OF nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een liev jongetje zijn![]()
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:16 schreef PC eend het volgende:
Je zou je kansen spreiden en nou begin je tegen mij![]()
Weet waar je aan begint![]()
I will ride you like a horse![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.![]()
Je moet eerst nog getemd worden begrijp ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.![]()
Ha, ik ben ontembaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef PC eend het volgende:
Je moet eerst nog getemd worden begrijp ik?![]()
Wild horse is gonna drag me away?quote:
Kipfiletquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van die losse, of moet er ook een vrouw aan vastzitten?
Het liefst met zo'n ding vrouw eraanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van die losse, of moet er ook een vrouw aan vastzitten?
Echt multifunctioneel hè, die vrouwen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het liefst met zo'n ding vrouw eraan![]()
Dat die zo bier kan brengen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Echt multifunctioneel hè, die vrouwen?
quote:
Gisterenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer is het feest eigenlijk?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Veulen het volgende:
Nu dat afgesproken is ga ik mezelf weer blootstellen aan de hitte. Even de hond uitlaten en wat vergeten matriaal van iemand oppikken.
Ik ben vanaf morgen een maand lang niet onlinequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
helleu
mén ik heb het gewoon te druk om hier te posten.En ik heb niet eens een báán (nah, een betaalde dan..)
maar misschien zit m daar de crux. Posten op je werk...![]()
WAAAAT?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen een maand lang niet online![]()
Arbeitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WAAAAT?![]()
* in totale shock schiet
how come?![]()
je gaat een maand lang aan een stuk werken?quote:
Buufje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
helleu
mén ik heb het gewoon te druk om hier te posten.En ik heb niet eens een báán (nah, een betaalde dan..)
maar misschien zit m daar de crux. Posten op je werk...![]()
Misschien wel langer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je gaat een maand lang aan een stuk werken?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen een maand lang niet online![]()
maar, maar, maar...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien wel langer.
Maar in ieder geval een maand.
9 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds...![]()
Zonder pauze![]()
ja, wij jou ook!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel...
Ik ga jullie heul missen!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar komt niks van in!!!! Je kunt best een secondje pakken hier en daar!![]()
Maar dan kan ik er niet in baggeren!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan dragen we SC 100 toch gewoon aan jou op
[DGK SC # 100] 2 Ian or not 2 Ian
Gaan jullie in mijn naam baggeren!?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... daar vinden we wel een oplossing voor
Waarschijnlijk wel, want ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die het weet?![]()
Hint:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet een Japio??![]()
![]()
Maar goed, ik ben er weer vandoor, laters![]()
Volgens mij meent Ian dat jij een kloon bent van Disana.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt![]()
'Kloon' is Achterhoeks voor 'clown'.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij meent Ian dat jij een kloon bent van Disana.![]()
![]()
Een leermomentje komt nooit ongelegen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Kloon' is Achterhoeks voor 'clown'.![]()
Jawel![]()
Niet dat iemand daar trouwens wat aan heeft...![]()
Mjaaa kruipt toch wel langzaam richting leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo; is het hier leuk dan ?
gezelliger dan in de COS de COS is momenteel in bezit van sherry drinkende VOL-vrouwtjes...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo; is het hier leuk dan ?
Dat zeggen ze ook in de SM gay scene. Zijn ze ook gek op leermomentjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een leermomentje komt nooit ongelegen.![]()
![]()
... je pakt mij op mijn uiterlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hallo dan. Griepje te pakken? (avatar)
wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gezelliger dan in de COS de COS is momenteel in bezit van sherry drinkende VOL-vrouwtjes...
Ik moet alles nog teruglezen wat er gebeurd is. Jaap heeft inmiddels zijn eigen smiley verdient.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
ah, mooi....
In de COS is momenteel weinig te doen....
Ken je die scene ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook in de SM gay scene. Zijn ze ook gek op leermomentjes.![]()
Ik blief geen sherry!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gezelliger dan in de COS de COS is momenteel in bezit van sherry drinkende VOL-vrouwtjes...
Nee hoor, oefen slecht zeer lichte druk uit tot temperaturen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... je pakt mij op mijn uiterlijk!![]()
Ik ben ook benieuwd....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook in de SM gay scene. Zijn ze ook gek op leermomentjes.![]()
weet ik nietquote:
Ik ben geen vrouwtje....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
weet ik niet... ik vond het wel gezellig klinken in de CS....
![]()
you naughty boy!....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee hoor, oefen slecht zeer lichte druk uit tot temperaturen.![]()
laatst, op de libelle jongerendag, was ook het ook gezellig...quote:
Welk bewijs wil je hebben ?quote:
Pollewop !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
ik ben een vrouw en post niet op VOL, wie is dan de schuldige?![]()
Meervoud ????quote:
Ik ben een vrouw, ik post op VOL (alleen nu even niet), maar ik lust geen sherry.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
ik ben een vrouw en post niet op VOL, wie is dan de schuldige?![]()
dus dat is zelf een sherry drinkende vrouw van VOLquote:
... hier heb je er een paar... (komen ze tegenwoordig in setjes?)... en je kleren kun je ook beter niet meer aan trekken... ik vind je het zo al heet genoeg...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef 2live het volgende:
[..]
dus dat is zelf een sherry drinkende vrouw van VOLOp die foto leek hij anders mannelijk
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 2 zou je mij wel overtuigen van je mannelijkheid.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Okay....... 1 per kerel is ook meer dan genoeg![]()
volgens mij kijk jij teveel reclame...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 2 zou je mij wel overtuigen van je mannelijkheid.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
of je moet toch stiekum die andere zijn; Diny![]()
ooooh... een pleister... ik dacht eh ehquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
*temperatuurpleister op voorhoofd plakt*
Hoezo?![]()
Ik heb daar anders wel eens een foto van gezien!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
volgens mij kijk jij teveel reclame...
nou ben je toch blij dat wij allemaal gekomen zijn toen je dat vroegquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef 2live het volgende:
[..]
nou ben je toch blij dat wij allemaal gekomen zijn toen je dat vroeg![]()
was het zo iets?...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb daar anders wel eens een foto van gezien!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef 2live het volgende:
[..]
nou ben je toch blij dat wij allemaal gekomen zijn toen je dat vroeg![]()
hallo, ik moet op 2 plaatsen postenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Talitha het volgende:
Jullie Cossers hebben wel erg weinig tekst.
altijd handig voor het geval dat je iets vergeet... te verkrijgen bij de betere speelgoed zaken... (ook in belgie)quote:
Betere kwaliteit dan kwantiteit....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Talitha het volgende:
Jullie Cossers hebben wel erg weinig tekst.
wij zijn goed bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Betere kwaliteit dan kwantiteit....![]()
Ohw...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Betere kwaliteit dan kwantiteit....![]()
nee, want ik heb nu vaker gepost hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch nog iets waar VOL-huisvrouwen beter in zijn.![]()
Tegenwoordig lees ik de SC ook terug..... vroeger deed ik dat met de COS, tegenwoordig is dat geen doen meer... en dan heb je nog van die COS OP's waaruit blijkt dat je de voorgaande COS ook zeker niet wilt lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat je hier iets gemist hebt.![]()
ik heb ze net een upper aangeboden...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
bew maar ook weer niet, de kiddies moeten nog te bed en de zooi nog aan de kant. dus...![]()
maar ik kan het posten niet laten..![]()
en net waren ook nog de servers down![]()
Buurvrouwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
bew maar ook weer niet, de kiddies moeten nog te bed en de zooi nog aan de kant. dus...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch nog iets waar VOL-huisvrouwen beter in zijn.![]()
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik had anders net geconstateerd dat het niet waar was![]()
Kee, dan denk ik dat je klaar bent voor de volgende stap: aanmelden bij VOL.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
in aanvulling op je... you know what... KUTnewbie met een MavoMUTS en populaire theezakjes...quote:
maar ik lees de SV al bij VOLquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, dan denk ik dat je klaar bent voor de volgende stap: aanmelden bij VOL.![]()
Oeh ik wil deze!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in aanvulling op je... you know what... KUTnewbie met een MavoMUTS en populaire theezakjes...
een muts koop je op Speurders.nl
ik vraag me af waar je het voor moet gebruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:03 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vraag mij af of ik ooit bij deze zaak gereedschap koop...
[afbeelding]
... je weets.... de brandweer is pas uitgerukt als die spuit...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
Ik ga eens ff buiten kijken.... aan de lucht te zien staat er eea in de fik....
En dat is ook logisch want de brandweer heeft een feestje en houdt allerlei demonstraties
Tot laters![]()
ow... vertel eens... (ik ben al heel lang niet meer buiten geweest)quote:
waar voor je het niet moet gebruiken....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je het voor moet gebruiken![]()
Ik vraag me af het weer een verspreking van Freriks was, of stiekum toch een grapjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ow... vertel eens... (ik ben al heel lang niet meer buiten geweest)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me af het weer een verspreking van Freriks was, of stiekum toch een grapje![]()
is dat dat been met die knoop erin?quote:
Idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat dat been met die knoop erin?![]()
![]()
Ik ben aan het multitaskenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Idd.Maar een knoop is niet makkelijk hoor. Ik plak liever een post-it op mijn lul, net zo makkelijk
![]()
Dat zijn toch die gele briefjes met een korte notitie ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Idd.Maar een knoop is niet makkelijk hoor. Ik plak liever een post-it op mijn lul, net zo makkelijk
![]()
Niet verlegen worden lieverdquote:
Wacht es ff. Ik zie nu zelf de connectie tussen mijn lul en de post-it memo's niet meer.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
je kan er ook een zakdoek omheen knopen. Kan ook nog eens van pas komen..![]()
quote:
Welke associatie leg je dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
IK denk steeds bij mn virusscanner aan jou![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Wat ben ik blij dat ik klaar ben![]()
en ze er dan snel weer aftrekken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wacht es ff. Ik zie nu zelf de connectie tussen mijn lul en de post-it memo's niet meer.....![]()
Ik plak ze wel op mijn ballen.![]()
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Las ik nou net dat je een maand weg gaat ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
tissue??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Dit ga ik proberen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.
Mjah.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Las ik nou net dat je een maand weg gaat ?![]()
![]()
![]()
Er is nog zoweinig oerwoud op onze mooie planeet en dan moet ik meehelpen aan de kaalslag? Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ze er dan snel weer aftrekken!![]()
dan heb je een brasilian wax!![]()
Is dat die wilde wurgsex waar Gert het laatst over had ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat die wilde wurgsex waar Gert het laatst over had ?
Ga je naar een FOK afkick kliniek ????quote:
Iemand die me voor gevaren beschermdquote:
Verplicht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga je naar een FOK afkick kliniek ????![]()
Gelukkig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Iemand die me voor gevaren beschermd![]()
Nee gekkie, AVG deed me denken aan de rechte lijnen. Het zorgt er voor dat wilde enge wormen hier niet binnen dringen. Zo zie ik jou ook somsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik dacht aan 'iemand die vervuiling verspreid'.
Of ga je stiekem Gert stalken in zijn vakantieoord ?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of ga je stiekem Gert stalken in zijn vakantieoord ?![]()
Wat is er dan lief ??? IK snap er niks van ??? Ik kom thuis, lees snel wat door en ben me van geen detail bewustquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat is er dan lief ??? IK snap er niks van ??? Ik kom thuis, lees snel wat door en ben me van geen detail bewust![]()
Heb je een BAN ???? Wat is er ????? ZEG !!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra zou SC # 100 naar mij vernoemen![]()
Want die ga ik ook missen![]()
Gaat ook vast gebeuren !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra zou SC # 100 naar mij vernoemen![]()
Want die ga ik ook missen![]()
Er geht arbeiten.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je een BAN ???? Wat is er ????? ZEG !!!!!!![]()
![]()
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geld verdienen ???quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis je Theoretische postings qua Frans de Waal
![]()
dan vraag je je toch af wat die de afgelopen weken heeft gedaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geld verdienen ???![]()
Tuuk !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geld verdienen ???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |