waar voor je het niet moet gebruiken....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je het voor moet gebruiken![]()
Ik vraag me af het weer een verspreking van Freriks was, of stiekum toch een grapjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ow... vertel eens... (ik ben al heel lang niet meer buiten geweest)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me af het weer een verspreking van Freriks was, of stiekum toch een grapje![]()
is dat dat been met die knoop erin?quote:
Idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat dat been met die knoop erin?![]()
![]()
Ik ben aan het multitaskenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Idd.Maar een knoop is niet makkelijk hoor. Ik plak liever een post-it op mijn lul, net zo makkelijk
![]()
Dat zijn toch die gele briefjes met een korte notitie ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Idd.Maar een knoop is niet makkelijk hoor. Ik plak liever een post-it op mijn lul, net zo makkelijk
![]()
Niet verlegen worden lieverdquote:
Wacht es ff. Ik zie nu zelf de connectie tussen mijn lul en de post-it memo's niet meer.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
je kan er ook een zakdoek omheen knopen. Kan ook nog eens van pas komen..![]()
quote:
Welke associatie leg je dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef kleinzusje het volgende:
IK denk steeds bij mn virusscanner aan jou![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Wat ben ik blij dat ik klaar ben![]()
en ze er dan snel weer aftrekken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wacht es ff. Ik zie nu zelf de connectie tussen mijn lul en de post-it memo's niet meer.....![]()
Ik plak ze wel op mijn ballen.![]()
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Las ik nou net dat je een maand weg gaat ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
tissue??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |