Oehquote:
ik wil een keer de eerste zijn bij koffiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor mij wel.![]()
Als je het te druk hebt met andere dingen hoef je alleen maar tvp te typen, hoor
Dat had ik van te voren aangekondigdquote:
rauwe visquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik begin Pheno-gedrag over te nemen. Misschein te veel rauwe vis gegeten de laatste tijd.![]()
Dan moet je fanatieke openers en Fipo-ers (ik noem geen namen, OA, JJ) vragen om s een dagje vakantie te nemen. (Of 's nachts eens proberen)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik wil een keer de eerste zijn bij koffie
heb al 3quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je fanatieke openers en Fipo-ers (ik noem geen namen, OA, JJ) vragen om s een dagje vakantie te nemen. (Of 's nachts eens proberen)
quote:
Ik heb geen brood bij me, maar ik had nog een hele zak cashewnootjes liggen...quote:
Des nachts maakt hij de meeste kansquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je fanatieke openers en Fipo-ers (ik noem geen namen, OA, JJ) vragen om s een dagje vakantie te nemen. (Of 's nachts eens proberen)
Oh, dat ben ik ook zeker wel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had ik van te voren aangekondigd
Wees blij dat er überhaupt een updeet staat
op je werrek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik ook zeker wel...![]()
Vooral na het bekijken van de preview!![]()
Nee, vanochtend toen ik nog thuis was!quote:
ik ga maar zo een lekker boteram van WOUDBROOD maken met alles erop en eraan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen brood bij me, maar ik had nog een hele zak cashewnootjes liggen...
Bijna leeg
Ja, dat is NSFWquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, vanochtend toen ik nog thuis was!![]()
Dat is NSFW geloof ik... heb ik gisteren geleerd.....![]()
Ik heb zelden een fipo....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zo snel..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat is NSFW
krijg je collega's die ook mee willen kijken enzulks... net zoals ik hier
Whehehe... doe je goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zo snel..
Ik heb nl een kantoor te delen, enkelt en alleen, met m'n pc...![]()
En daarbij heb ik alles zo opgesteld dat je vanaf geen enkele kant op m'n scherm kan kijken!![]()
ik probeer ook snachts maar dan is houniet, sebasser of sander me altjid voorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het eens op zaterdagavond rond 11u!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik probeer ook snachts maar dan is houniet, sebasser of sander me altjid voor
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef BrandX het volgende:
Koffierace!
en de race begint. We zien op de startlijn Lenny_Leonard in het midden staan die met verwilderde ogen kijkt naar zijn mede strijders om als eerste deeindstreep te halen!
En wie zijn dat? We zien heden ochtend op de startlijn staan: Pheno in het zwart-wit, geflankeerd door het altijd pruttelende-bereider witte OA . Maar ze staan daar niet alleen. Uiteraard zien we smiley-Juon_Jacket1 die met loensende blik zijwaarts kijkt naar haar partner in crime: de alom gevreesde Papierversnipperaar! En dan? dan zien we nog staan, geheel klaar voor de
-strijd, compleet met bokshandschoenen: BrandX! Naast haar staan de altijd frivole Frutsel en vrolijke Vrolijke_Frits. Houdt het daar bij op? nee. We zien en Jo0lz geflankeerd door MPG rustig naar de rest kijken. Zij denken: "niet gevreesd,
krijg ik toch wel".
Het startsein wordt gegeven door Kuukske, die rustig toekijkt, genietend van een bakkie thee met een kuukske.
En de negen gegadigden gaan van start!
Uiteraard vliegt JJ uit de startblokken. Luidkeels KOFFIEEEEEEIIIIIEEEE roepend! papier laat het niet over zich heen gaan en volgt rap. Pheno ziet het zooitje ongeregeld wegvliegen en denkt: het zal mijn tijd wel duren. De eerste die aan mijn bakkie komt heeft een probleem! Jo0lz en MPG zijn nog aan het filosoferen over een film en vergeten daardoor de looppas in te zetten. BrandX is inmiddels zo verwikkeld in een puzzel dat ze haar handschoenen vergeet en terug moet naar de startlijn. Daar maken Frits en Fruts goed gebruik van. Met gezamelijke krachtsinspanning weten zij JJ en PV aardig bij te houden! OA doet erwoedde pogingen Pheno voor te blijven en BrandX geen kans te geven langszij te komen.
Ondertussen is PV JJ gepasseert en verleid haar een stapje harder te lopen. OA weet inmiddels frust en frits opzij te duwen en zet de achtervolging in op PV en JJ
MAAR WAT GEBEURT DAAR!!!!
daar komt vanuit het niets onze alom gerespecteerde Lenny_leonard opzetten. Onverschrokken stevent hij af op de finischlijn, bijna alle KSC-ers passerend. Zijn laatste horde lijkt het duo JJ en PV te zijn. Hoe gaat hij dit aanpakken!!!! En ja hoor, L_L loopt op een lijn met PV en JJ. Maar wat doet hij dan! Hij gooit ze een paar overheerlijke chocoladekoeken voor de neus! JJ kan zich niet inhouden en duikt er op af, PV met zich mee sleurend. Het is L_L gelukt! Hij loopt op kop en weet als eerste over de eindstreep te komen!
L_L heeft gewonnen! Hij is als eerste bij de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |