Nee, aanraken:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus het klopt dat Jaap en Mitch aan Amanda haar borsten hebben lopen sabbelen???
amanda vindt het leven gewoon lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
en Mitch deed dat op een vrij geile manier. Die leek het niet erg te vinden. Amanda ook niet maar die vindt sowieso niks erg.
Maar ...... Huub en Lieke hebben deze act gisteren al besproken om Brian's plan de grond in te boren ........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Lieke is met dit gesprek druk bezig om Huub weg te jagen.. die kan volgens mij helemaal niet tegen dat bezitterige gedoe.
Ik raak echt de kwijt kluts met al die plannetjes door elkaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ...... Huub en Lieke hebben deze act gisteren al besproken om Brian's plan de grond in te boren ........
Minder erg maar ook bah! Jaap aan je tieten laten zitten, die griet is nog erger dan ik dachtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, aanraken:
[afbeelding]
En mitch net zo
Hey, dat was niet zomaar hoor!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Minder erg maar ook bah! Jaap aan je tieten laten zitten, die griet is nog erger dan ik dacht![]()
Dan heeft ie zich niet aan de afspraak gehoudenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hey, dat was niet zomaar hoor!!!
Als jaap 10 seconden aan haar borsten mocht voelen zou hij het nooit meer over haar borsten hebben![]()
OMGquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hey, dat was niet zomaar hoor!!!
Als jaap 10 seconden aan haar borsten mocht voelen zou hij het nooit meer over haar borsten hebben![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef Marrije het volgende:
Brian zegt het ook gewoon waar iedereen bij is 'en dan kom je bij mij in bed en zit je aan mijn lul. . '
Hij hoopt nog een paar seconden te scorenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vreemd genoeg houdt Jaap zich niiet aan zijn woord.
Weet waar je aan begintquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik waag maar weer een poging. Streams aan..
Mitch is ook niet goed bij zijn hoofdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Mitch had ze geen voorwaarden trouwens.![]()
Eikel, ik zit te eten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Kotsen is gaaf" ...... ( Ja Japio, dat zegen we gisteren al )
[afbeelding]
Brian heeft inmiddels het podium verlaten.. denk dat hij weer wat in het rond aan het slaan isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef wie.. het volgende:
Het grappige van dit is het idee dat brian had met amanda en huub een nu valtie in zijn eigen kuil
Nee, Lieke geeft Huub de voorzet om Brian weer eens lekker door het slijk te halen .........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef SiRojK het volgende:
Wat de fuck man, wat zit Lieke nou weer enorm dom te lullen.. Praten over de relatie van een ander, get a life!
Nee dank jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Tieten voelen bij Amanda.
http://www.youtube.com/watch?v=p52Y0EWW2Pw
Misschien voor anderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |