Nee, het is allemaal veel smeriger, maar ik zit te eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef SiRojK het volgende:
Jemig.. Ik ben hier gisteravond tot half 1 geweest, toen was er gewoon nog een feestje bezig...
Wat ik begrijp: Jaap heeft veels te veel gedronken vanacht, heeft staan kotsen in een emmer... Heeft vanmorgen die emmer omgegooid en heeft er doorheen gerold... Toen heeft de FEBO ingegrepen want Eric werd er naar van en Amanda ook..
Daarnaast heeft Huub gezegd dat Amanda Mitch heeft afgetrokken?? Terwijl ze alleen gewoon hebben gepraat (met Jaap er bij) en Jaap en Mitch aan haar borsten hebben gezoend...
Klopt dit allemaal?
Je vergeet nog dat Jaap kots over de hoofd huishouding heeft gegooid omdat hij hem tartte en dat zij vertrokken is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef SiRojK het volgende:
Jemig.. Ik ben hier gisteravond tot half 1 geweest, toen was er gewoon nog een feestje bezig...
Wat ik begrijp: Jaap heeft veels te veel gedronken vanacht, heeft staan kotsen in een emmer... Heeft vanmorgen die emmer omgegooid en heeft er doorheen gerold... Toen heeft de FEBO ingegrepen want Eric werd er naar van en Amanda ook..
Daarnaast heeft Huub gezegd dat Amanda Mitch heeft afgetrokken?? Terwijl ze alleen gewoon hebben gepraat (met Jaap er bij) en Jaap en Mitch aan haar borsten hebben gezoend...
Klopt dit allemaal?
yessss en de opperzwabberhoer werd bekogeld met stukjes kots door jaap en is boos naar huis gegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef SiRojK het volgende:
Klopt dit allemaal?
Klinkt poetisch, daar kan Locoyote wat mee in een van zijn gedichten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, wat ik van DGK site begreep, een in kots gehulde bitterbal?
Prachtigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
yessss en de opperzwabberhoer werd bekogeld met stukjes kots door jaap en is boos naar huis gegaan
correctie :jaap en mitch hebben naar de echtheid van dellies borsten gevoeld met de handquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
yessss en de opperzwabberhoer werd bekogeld met stukjes kots door jaap en is boos naar huis gegaan
Dus het klopt dat Jaap en Mitch aan Amanda haar borsten hebben lopen sabbelen???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en Mitch deed dat op een vrij geile manier. Die leek het niet erg te vinden. Amanda ook niet maar die vindt sowieso niks erg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
correctie :jaap en mitch hebben naar de echtheid van dellies borsten gevoeld met de hand
Heel voorzichtig antwoord op "Klopt dit allemaal?" ...... Nee, er klopt niet veel van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef SiRojK het volgende:
Klopt dit allemaal?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:34 schreef SiRojK het volgende:
Btw, Jaap heeft dus nog steeds dat shirt aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |