Moet je nagaan, topic nummer van dat topic over stage:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:57 schreef Houniet het volgende:
zo begon de stage reeks trouwens, gister terug gevonden:
SAAI, zit op stage
SAAI, zit op stage: Deel 2
Geweest, gister weer voor het eerst in 3maanden een raid gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Sok41 het volgende:
DenB hardcore raider ?
quote:
Jij denkt even een nieuwe reeks te openen.
Niet dus.
Ga maar slowchatten bij de homo's/GPD/Ensched/gijsjes ofzo
Hulde aan ymme!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:57 schreef Houniet het volgende:
zo begon de stage reeks trouwens, gister terug gevonden:
SAAI, zit op stage
SAAI, zit op stage: Deel 2
Aha, waar zijn jullie dan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:00 schreef denB het volgende:
[..]
Geweest, gister weer voor het eerst in 3maanden een raid gedaan
Fries is geen accent, maar een taal...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik spreek het niet, maar ik vind het wel een leuk accent! Sowieso vind ik accenten altijd wel![]()
Friesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik spreek het niet, maar ik vind het wel een leuk accent! Sowieso vind ik accenten altijd wel![]()
Klopt, rekenwonderquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet je nagaan, topic nummer van dat topic over stage:
688882
Huidige topicnummer:
1029376
Er zijn dus al heel wat topic voorbij gegaan sindsdien
Ik ben eigenlijk best slecht in talen, maar als ik kijk hoe "makkelijk" het is om een nieuwe taal te leren, is het best te doen om paar talen te leren. Italiaans heb ik de basis in 1 maand geleerd, zonder enige voorkennis. Daarna paar maanden doorgebracht in Italie, dat helpt natuurlijk wel. Maar ik denk als je 2 maanden of 1 zomervakantie lang een intensieve talencursus ter plaatse volgt, dat je daarna redelijke gesprekken kunt houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus echt geweldig! Ik zou dat ook zo ontzettend graag willen maar wil je een taal goed leren, dan gaat daar echt veel tijd inzitten. Engels krijg je wel goed mee van films (daar heb ik het hoofdzakelijk van geleerd). Maar duits, tsja, wat ik op school leerde, met die kennis kun je niet in duitsland gaan werken (tenzij je natuurlijk engels kunt spreken). De taal leer je pas echt in het land zelf.
Nu moet ik ook zeggen dat mijn duits inmiddels beter is dan mijn engels (woordenschat tenminste, bij grammatica zal het er nog om hangen)
quote:
Ik farm me iig helemaal suf (niet WoW)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:59 schreef Sok41 het volgende:
DenB hardcore raider ?
wheheheheheheheequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb ook voor het eerst sinds een dag weer wat met mn reet gedaan
wat vind ik het kut om die kutkop in je plaatje 3 x onderelkaar te zien!quote:
goed bezig hoor, respectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Ik ben eigenlijk best slecht in talen, maar als ik kijk hoe "makkelijk" het is om een nieuwe taal te leren, is het best te doen om paar talen te leren. Italiaans heb ik de basis in 1 maand geleerd, zonder enige voorkennis. Daarna paar maanden doorgebracht in Italie, dat helpt natuurlijk wel. Maar ik denk als je 2 maanden of 1 zomervakantie lang een intensieve talencursus ter plaatse volgt, dat je daarna redelijke gesprekken kunt houden.
Nu ik de smaak te pakken heb, wil ik nog wel eens spaans gaan leren. Als ik dat ook onder de kniw heb, dan kan ik denk ik 80-90% van de wereldbevolking spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |