Verdorie, mijn posts zijn altijd nog wel zo boeiend (vind ik zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Langer typen kan wel, maar lezen de mensen toch niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
W00t ik heb gechat met zo'n Dell-etje
Was tof
Probleem niet opgelost natuurlijk, was een vrouw, maar later via de telefoon -> Hulp op afstand wel het probleem gevonden, en dat heb ik natuurlijk zelf ff opgelost!
Je mag geen sex-talk doen tijdens werk urenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Was tof
Probleem niet opgelost natuurlijk, was een vrouw, maar later via de telefoon -> Hulp op afstand wel het probleem gevonden, en dat heb ik natuurlijk zelf ff opgelost!
Heb je haar nummer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Was tof
Jazeker wel, lees ze ook altijd wel met interesse. Maar de meesten doen vaak niet de moeite denk ik. Zeker niet meer na een regel of vijf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Verdorie, mijn posts zijn altijd nog wel zo boeiend (vind ik zelf![]()
)
ja maar jij bent een vrouw...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Verdorie, mijn posts zijn altijd nog wel zo boeiend (vind ik zelf![]()
)
Klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jazeker wel, lees ze ook altijd wel met interesse. Maar de meesten doen vaak niet de moeite denk ik. Zeker niet meer na een regel of vijf.
ik zie ook niet de zin in van het lezen van lappen tekst in SC topics...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jazeker wel, lees ze ook altijd wel met interesse. Maar de meesten doen vaak niet de moeite denk ik. Zeker niet meer na een regel of vijf.
Ik wil ook meer! maar er is 1 taal die ik ga laten vallen! en dat is Nederlands!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Leinonlein het volgende:
vloeiend : nl, duits, engels
brak : frans
losse woordjes : italiaans
Ik wil meerrrrrr! Spaans staat nu op mijn verlanglijst![]()
Hondquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie ook niet de zin in van het lezen van lappen tekst in SC topics...![]()
Ik lees zoveel mogelijk maar soms gaat het net iets te snel, en moet ik het dubbel lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Iemand die zijn moedertaal niet (vrijwel) foutloos kan spreken danwel schrijven =quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wil ook meer! maar er is 1 taal die ik ga laten vallen! en dat is Nederlands!![]()
ik vind jou ook lief hoor...quote:
K gebruik veel spreektaal ipv schrijftaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iemand die zijn moedertaal niet (vrijwel) foutloos kan spreken danwel schrijven =![]()
Damn slimme mensen hier, iedereen kan meerdere talen. Ik zie het al geen kans op een baan in het buitenlandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
vloeiend : nl, engels
brak : duits, frans
losse woordjes : spaans
OLE!
komt op het zelfde neer he...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ach er moeten ook mensen in Nederland achterblijven!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Damn slimme mensen hier, iedereen kan meerdere talen. Ik zie het al geen kans op een baan in het buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |