Jij welquote:
Gilles de la Tourettequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel mooi!
Met de teringtubbies
In Nederland wordt dat toch vaak gezien als opschepperij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef ETA het volgende:
[..]
haha, ik ook deels van mijn talen. Ik ben best wel een CV opgeilerHeb met veel moeite alles ingekort om het op 2 paginas te krijgen. Ik vindt mijn CV met alles erop best wel stoer
lekker veel unieke dingen gecombineerd met de "musthaves" zoals commissietje, bestuurtje, studentassistentschapje, buitenland.
Totdat ze haar titten liet zienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Ik wil ze ook weer kennen
Weet in ieder geval nog wel dat ijsmeis altijd uitgescholden werd
14 hou ik niet van, 13 is beter!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:15 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hij draait ze alleen, daarna verkoopt ie ze aan meisjes van 14. Zo komt hij namelijk ook aan z'n trekken..
Ja, het begint om 20.30 met een programma genaamd Bart: Vijf Jaar Tuin Op Zijn Buik. en om 22.00 gaat de maraton op 101 beginnen.. helaas hebben we thuis geen 101quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel mooi!
Met de teringtubbies
GEKKENWERK IS T!!!quote:
Is waar..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat toch vaak gezien als opschepperij.
Zou het juist kort houden.
Want? die hebben er meer voor over?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
14 hou ik niet van, 13 is beter!
IJlienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:17 schreef teardropnl het volgende:
Jij wel![]()
Ik wil ze ook weer kennen
Weet in ieder geval nog wel dat ijsmeis altijd uitgescholden werd
krijgt hij een hard piemeltje van zei hij gisterquote:
Zal eens kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Outlands
Guild: Infamous
www.infamousguild.com/forums
Worden best hoge eisen gesteld tho, ik zit er nu al vrij lang in..
sorry... kan ik het op een of andere manier goedmaken?quote:
Tuin op zijn buik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja, het begint om 20.30 met een programma genaamd Bart: Vijf Jaar Tuin Op Zijn Buik. en om 22.00 gaat de maraton op 101 beginnen.. helaas hebben we thuis geen 101
Ik kan me wel wat beters voorstellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
krijgt hij een hard piemeltje van zei hij gister
Is het je nu ook niet opgevallen dat Nederlanders ontzettend vaak met ziektes schelden. In Duitsland doen ze dat niet (veel verder dan scheiße komen ze niet eigenlijk haha), en heb aan veel andere buitenalnders gevraagd maar dat kennen ze niet zo. Echt walgelijk vind ik het ook eigenlijk, Nederlanders schelden sowieso vaak.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uh, paar denk ik...
Skøl! = proost! [uitspraak: Skul!]
Pis = is iets als schijt, shit [uitspraak: Pis, net als in Nederlands]
Er word hier eigenlijk niet veel gescholden bedenk ik me net... en als ze het doen is het ook vaak in het Engels...
Maar zodra ik meer weet hoor je het!
dat valt toch vies tegen heb ik gemerkt...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
krijgt hij een hard piemeltje van zei hij gister
I guess no.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry... kan ik het op een of andere manier goedmaken?![]()
zoiets!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |