nee sorryquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gifje van? en Lazofiets?
beide niet gezien
Letterlijk vertaald betekent het "goede vandaag mensen", kun je dus niet echt zeggen haha. Klinkt wel erg tof, heb het even op een collega getest maar die kent het dus ook niet. Gangbaarder is "schönen guten taggg!"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En dat is inderdaad het leukste. Collega hier neemt de telefoon wel eens op met Gute heute leute!
Lijkt mij Duits voor: Goeie dag mensen! Klinkt altijd wel erg enthousiast
Maar wat betekend dat dan? Holla die waldfee?
Altijd leuk om te zien hoeveel mannen reageren als jij dagquote:
Dagquote:
Stelletje geilbakken hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoeveel mannen reageren als jij dag:W zegt
De mannelijke hormonen
ik neem altijd op met: heej, tyfushond.. whehehehehhequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald betekent het "goede vandaag mensen", kun je dus niet echt zeggen haha. Klinkt wel erg tof, heb het even op een collega getest maar die kent het dus ook niet. Gangbaarder is "schönen guten taggg!"
"holla die waldfee" is geloof iets wat een beetje nerderig is (oh dat heb ik ook atlijd, bij bv scheldwoorden kan ik moeilijk inschatten of het écht een scheldwoord is, of meer een lolletjes woord.) zoiets als "joepie" in het Nederlands geloof ik![]()
Heb jij nog wat leuke voor ons in het Deens?
Outlandsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:12 schreef denB het volgende:
[..]
Welke guild zit je en welke kant?Anders even in pm of msn door xD
Ben wel geinstresseerd tbh
Ze is wel het knuffelbeertje van deze SC reeksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoeveel mannen reageren als jij dagzegt
De mannelijke hormonen
Edit : laat ik dan ook maar meedoenHoi miss
ALleen als Cuckoo beltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik neem altijd op met: heej, tyfushond.. whehehehehhe![]()
oeh, diepe discussiesquote:
Hij draait ze alleen, daarna verkoopt ie ze aan meisjes van 14. Zo komt hij namelijk ook aan z'n trekken..quote:
Dat verklaard een hoop...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ze is wel het knuffelbeertje van deze SC reeks![]()
ik moet werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef Stienn het volgende:
gaan d'r vanavond nog mensen naar 101.tv kijken..
Vandaag is Bart precies 5 jaar geleden overleden..
Dus op 101 is een 4 uur durende maraton!
Uh, paar denk ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald betekent het "goede vandaag mensen", kun je dus niet echt zeggen haha. Klinkt wel erg tof, heb het even op een collega getest maar die kent het dus ook niet. Gangbaarder is "schönen guten taggg!"
"holla die waldfee" is geloof iets wat een beetje nerderig is (oh dat heb ik ook atlijd, bij bv scheldwoorden kan ik moeilijk inschatten of het écht een scheldwoord is, of meer een lolletjes woord.) zoiets als "joepie" in het Nederlands geloof ik![]()
Heb jij nog wat leuke voor ons in het Deens?
ja stuk of driequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef teardropnl het volgende:
Dat verklaard een hoop...
Die hadden wij in de vorige serie ook he Houniet ??? weet alleen dr naam niet meer
haha, ik ook deels van mijn talen. Ik ben best wel een CV opgeilerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja zo heb ik het ook in mijn CV staan![]()
nee, haal ze uitelkaar en gooi de tabak weer terug in de verpakkingquote:
En het was nog wel iets leerzaamsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]had het hele bericht van Leinonlein niet eens gezien....
![]()
Oh dat lijkt me wel mooi!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef Stienn het volgende:
gaan d'r vanavond nog mensen naar 101.tv kijken..
Vandaag is Bart precies 5 jaar geleden overleden..
Dus op 101 is een 4 uur durende maraton!
onee he, meen je datquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef DaFan het volgende:
Ik had het nog niet eens gezien Kuno
Positie, aantal posts, user
001. 446 Kuno_van_Dijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |