Die Boretti is maar 1700,-, had ze veel duurder verwacht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef RecomServ het volgende:
[..]
We zijn helaas niet allemaal zo rijk als jij![]()
![]()
Dat botstquote:Op zondag 3 juni 2007 19:26 schreef Pearl22 het volgende:
Is een elektrische barbecue nou niet veel praktischer?
Nou wij hebben dus zo'n ding: (het is geen kleintje), reuze handig, geen geklooi, geen rook en als het wat minder mooi weer is kan je er ook gewoon binnen mee barbecuen.quote:
Elektrisch is alleen praktisch als je een week wil BBQ'en...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:26 schreef Pearl22 het volgende:
Is een elektrische barbecue nou niet veel praktischer?
Nou, bij de onze is dat niet zo. Maar ik neem aan dat jij andere ervaringen hebt gemaakt?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Elektrisch is alleen praktisch als je een week wil BBQ'en...
eerder is het vlees namelijk niet gaar
Ach dat ding stond al bijna een uur te "branden"quote:Op maandag 4 juni 2007 16:43 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Nou, bij de onze is dat niet zo. Maar ik neem aan dat jij andere ervaringen hebt gemaakt?
Je moet hem wel tijdig aanzetten: anders is het inderdaad zo dat je kan wachten voordat ie op temperatuur is.
Wij bbq-en op dennenhout. Dat is echt het allerlekkerste!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef Ashram het volgende:
Zijn er nog mensen die op eiken- of beukenhout grillen hier? Of valt dat niet meer onder bbq?
Persoonlijk vind ik dat dus geen bbq... Maar buiten koken. En ik heb sowieso een hekel aan elektrisch koken, binnen ook een gasfornuis. Dus mij zul je daar niet snel mee aan de slag zien gaan...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Nou wij hebben dus zo'n ding: (het is geen kleintje), reuze handig, geen geklooi, geen rook en als het wat minder mooi weer is kan je er ook gewoon binnen mee barbecuen.
Daarom hebben ze in Frankrijk ook veel meer bosbandenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
In Frankrijk zetten ze hem ruim voor 12:00 aanGewoon met de hele familie ergens in de natuur. Dat moet in Nederland toch ook kunnen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze in Frankrijk ook veel meer bosbanden![]()
Wij ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu barbequed lekker in de tuin.. stenen bbq
dus geen gezeik met t ding uit de schuur sleuren, ding in elkaar te krijgen..
juist.. onze is wel wat anders maar t idee is het zelfde :-)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |