Dat is wel een hele domme opmerking.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:18 schreef ETA het volgende:
[..]
haha, nee hoor, sommigen hebben al heel wat bereikt![]()
lolquote:
dan moet je het wel goed doen he....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is wel een hele domme opmerking.
"Bijna alle mannen zijn groter dan 1.50m"
"Nee hoor, sommige mannen zijn 1.20m"
quote:Als Natascha is geslaagd, wil ze verder gaan leren tot ze als stuurman op een binnenvaartschip kan werken. "Mijn vader heeft veel gevaren, Ik heb echt veel met het water. Maar eerst moet het diploma halen, daar heb ik vooral zin omdat ik dan een tongpiercing krijg. Dat zoent pijpt zo verschrikkelijk lekker!"
Dit is een grapquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef Toeps het volgende:
Handel is ook leuk hoor.
HEMA vindt het belangrijk dat je de huisregels van het bedrijf volgt.
In welke van de onderstaande situaties volg je de huisregels van HEMA?
A Je begroet alleen klanten die je moet helpen.
B Je bent op tijd aanwezig.
C Je eet je boterham in de winkel op.
D Je neemt je hond mee naar het werk.
Zou dat kunnen, opzich wel humorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:23 schreef Martijn85 het volgende:
Je kan gewoon dat hele VMBO in alle vakken examen doen zonder te leren en nog overal een voldoende voor halen ook
Zo heb ik destijds ook het MAVO gehaald. Het HAVO had ik trouwens nooit gehaald omdat ik nou voor engels maar een 6 op C had.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:23 schreef Martijn85 het volgende:
Je kan gewoon dat hele VMBO in alle vakken examen doen zonder te leren en nog overal een voldoende voor halen ook
Ja ik heb ook 4 jaar vakantie gehad op de MAVO, alleen omdat ik geen zin had in HAVO omdat ik dan "te veel moest doen"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo heb ik destijds ook het MAVO gehaald. Het HAVO had ik trouwens nooit gehaald omdat ik nou voor engels maar een 6 op C had.
quote:
ab2 = ac2 + bc2 tochquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef nattermann het volgende:
In de 4e klas pas de stelling van Pythagoras leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |