Wie staat dit topic met 2 punten voor? nou..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb alles bijgewerkt en weer in orde gemaakt, En Mooiboy11, je kunt een hartwip krijgen wat mij betreft. Eikel! Wij spelen hier al weet ik hoe lang heel plezierig en jij komt het even vermeuken. Stoere gast ben je hoor.
Flikker toch op! Ik zou bijna denken dat je een kloon bent van iemand die wel vaker 'grappig' doet in dit topic. Door elke keer als het op 298 posts staat TVP te posten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:19 schreef Mooiboy11 het volgende:
[..]
Wie staat dit topic met 2 punten voor? nou..![]()
Iets wat wij gewoon cowboylaarzen noemen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:20 schreef Mooiboy11 het volgende:
Wat betekend "Gepolsterde Western" in het Duitsch?
tis iig wel een kledingstuk en nee geen voorbinddildoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
Iets wat wij gewoon cowboylaarzen noemen?
Triest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:24 schreef Mooiboy11 het volgende:
TVP
Je had al een tvp staan, daarnaast is een tvp plaatsen in een quiz topic eigenlijk not done.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:24 schreef Mooiboy11 het volgende:
TVP
Juist een punt voor jou en de ballen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je had al een tvp staan, daarnaast is een tvp plaatsen in een quiz topic eigenlijk not done.
Daarnaast heb ik geen idee waar je het over hebt. Een jasje?
De gouden kalf?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Laat toch gaan die loser....
Ik stel wel een nieuwe vraag:
Welke onderscheiding kreeg Darwin??
Weet je, ik vind dat eigenlijk goed, hoewel ik op zoek was naar de ridderorde Pour le Méritequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een volledige wetenschappelijke leer die naar hem vernoemd is.
En jij had eigenlijk ook gelijk. Want die loser had het over een condoom.quote:
ik had het over een jack met bondkraag sukkelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En jij had eigenlijk ook gelijk. Want die loser had het over een condoom.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef Cootz het volgende:
Reinier van den Berg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |