Ja 100! Tijd voor een feestje eigenlijk he! Wie haalt er bier, dan maak ik lekkere hapjes!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
100!
Zodadelijk komt me stagebegeleider en verder nog wat "vergaderen" over het nieuwe te voeren imago van het bedrijf. Redelijk relaxt dagje dus.
Nergens hoor, hij schijnt gewoon de heeeeeeele dag en nacht. Alleen nu zitten er gewoon ff (veel) wolken voor.......quote:
Het zonnetje schijnt hier volop! Het is nu 26 graden buiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nergens hoor, hij schijnt gewoon de heeeeeeele dag en nacht. Alleen nu zitten er gewoon ff (veel) wolken voor.......![]()
13:45 ga ik weg ! Dus...bier zit er iig niet in. Maar tegen twaalven vanaaf ben ik hier wel weer ff. En dan neem ik er zeker één....of 2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja 100! Tijd voor een feestje eigenlijk he! Wie haalt er bier, dan maak ik lekkere hapjes!!!!!!!![]()
(moet ik wel snel worden want BeeDee is zo weg volgens mij)
Wacht maar...het gaat veranderen vanuit het zuiden, dus jij bent als laatst aan de beurt vrees ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt hier volop! Het is nu 26 graden buiten.
Wentelteefjes ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
Snel allemaal: noem een leuke lunchtip waar ik mijn dochter dadelijk mee kan verwennen...........
Van der Valk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
Snel allemaal: noem een leuke lunchtip waar ik mijn dochter dadelijk mee kan verwennen...........
ik doe niet meer mee hoor, in dit soor topicsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef Broekpaling het volgende:
Fokkers die 'heul' zeggen, of 'hendig sjiek'
Kijk Tezz, een racist!![]()
Mensen die mensen uit een andere provincie niet mogen zonder ze te kennen.![]()
OMG Van der Valk, daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van der Valk.![]()
En geef d'r nou is geen patat frikadel.![]()
Hoewel...is meer ontbijt eik..quote:
!!!!!! Goed plan!!!!!!!!!! Lekker met kaneel en suiker en gebakken appeltjes (check even de fruitmand.........quote:
Graag gedaan Ini Mini !!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
!!!!!! Goed plan!!!!!!!!!! Lekker met kaneel en suiker en gebakken appeltjes (check even de fruitmand.........) erbij!!!!
Dankje Pino!
Ik kan daar zeer lekker eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMG Van der Valk, daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden!
For the record: ze lust geen patat en ook geen frikadel.
Doe eens normaal cultuur culinairbarbaar. Kom eens een keer bij mij eten, dan weet ik zeker dat je dat VAn der Valk spul nooit meer in je keeltje laat glijden.......quote:
Snackbar in de buurt ? 'T is bijna 12:00 !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in patat en een frikandel nu.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in patat en een frikandel nu.
Ghege...dat hihi !!!! ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef Tezz het volgende:
Ik weet straks nog wel een leuk verhaal over Sesamstraat.....het was namelijk mijn bijnaam vroeger, hihi. Maar ik moet nu echt kind gaan halen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |