Ja 100! Tijd voor een feestje eigenlijk he! Wie haalt er bier, dan maak ik lekkere hapjes!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
100!
Zodadelijk komt me stagebegeleider en verder nog wat "vergaderen" over het nieuwe te voeren imago van het bedrijf. Redelijk relaxt dagje dus.
Nergens hoor, hij schijnt gewoon de heeeeeeele dag en nacht. Alleen nu zitten er gewoon ff (veel) wolken voor.......quote:
Het zonnetje schijnt hier volop! Het is nu 26 graden buiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nergens hoor, hij schijnt gewoon de heeeeeeele dag en nacht. Alleen nu zitten er gewoon ff (veel) wolken voor.......![]()
13:45 ga ik weg ! Dus...bier zit er iig niet in. Maar tegen twaalven vanaaf ben ik hier wel weer ff. En dan neem ik er zeker één....of 2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja 100! Tijd voor een feestje eigenlijk he! Wie haalt er bier, dan maak ik lekkere hapjes!!!!!!!![]()
(moet ik wel snel worden want BeeDee is zo weg volgens mij)
Wacht maar...het gaat veranderen vanuit het zuiden, dus jij bent als laatst aan de beurt vrees ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt hier volop! Het is nu 26 graden buiten.
Wentelteefjes ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
Snel allemaal: noem een leuke lunchtip waar ik mijn dochter dadelijk mee kan verwennen...........
Van der Valk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Tezz het volgende:
Snel allemaal: noem een leuke lunchtip waar ik mijn dochter dadelijk mee kan verwennen...........
ik doe niet meer mee hoor, in dit soor topicsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef Broekpaling het volgende:
Fokkers die 'heul' zeggen, of 'hendig sjiek'
Kijk Tezz, een racist!![]()
Mensen die mensen uit een andere provincie niet mogen zonder ze te kennen.![]()
OMG Van der Valk, daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van der Valk.![]()
En geef d'r nou is geen patat frikadel.![]()
Hoewel...is meer ontbijt eik..quote:
!!!!!! Goed plan!!!!!!!!!! Lekker met kaneel en suiker en gebakken appeltjes (check even de fruitmand.........quote:
Graag gedaan Ini Mini !!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
!!!!!! Goed plan!!!!!!!!!! Lekker met kaneel en suiker en gebakken appeltjes (check even de fruitmand.........) erbij!!!!
Dankje Pino!
Ik kan daar zeer lekker eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMG Van der Valk, daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden!
For the record: ze lust geen patat en ook geen frikadel.
Doe eens normaal cultuur culinairbarbaar. Kom eens een keer bij mij eten, dan weet ik zeker dat je dat VAn der Valk spul nooit meer in je keeltje laat glijden.......quote:
Snackbar in de buurt ? 'T is bijna 12:00 !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in patat en een frikandel nu.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in patat en een frikandel nu.
Ghege...dat hihi !!!! ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:51 schreef Tezz het volgende:
Ik weet straks nog wel een leuk verhaal over Sesamstraat.....het was namelijk mijn bijnaam vroeger, hihi. Maar ik moet nu echt kind gaan halen.......
Op 150 meter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Snackbar in de buurt ? 'T is bijna 12:00 !![]()
Ze lust geen patat? Ik ken geen kinderen die dat niet lusten hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMG Van der Valk, daar wil ik nog niet eens dood gevonden worden!
For the record: ze lust geen patat en ook geen frikadel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ook zo droog, was tijdje terug met m'n Pa ene weekje zwartwerken bij Subaru.![]()
Hij deed gewoon zijn ding wat hij dara altijd moet doen (aftersales) en ik was samen met m'n broerte in de garage bezig.
Komt m'n Pa naar beneden en zegt dat we een happie gaan eten want het is pauze, stappen we in de auto, nog geen 120 meter verder stopt hij bij een snackkeet. Die staat echt op een steenworp afstand. En een andere keer naar een luxere snackbar geweest en dar wat gegeten. Was zeer goed te doen daar in Aalsmeer.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
!!!!!! Goed plan!!!!!!!!!! Lekker met kaneel en suiker en gebakken appeltjes (check even de fruitmand.........) erbij!!!!
Dankje Pino!
Jeetje, de school is hier 2 km vandaan, meestal fiets ik haha. Als de auto er staat stap ik in de auto.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Klinkt bekend...ik breng m'n dochter welleens met de auto naar school...zal ook niet veel verder dan 500 meter zijn
![]()
Vanaf het moment dat ze kon praten, vroeg Nena al om een frikandel in de patatzaak..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ze lust geen patat? Ik ken geen kinderen die dat niet lusten haha
hahaha, Als Tim de M van de Mc ziet begint ie te roepen, M van Milkshake he? Gaan we patatjes eten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze kon praten, vroeg Nena al om een frikandel in de patatzaak..![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaha, Als Tim de M van de Mc ziet begint ie te roepen, M van Milkshake he? Gaan we patatjes eten?
Als we ergens op visite gaan begint hij rond een uur of 3 al om patat te roepen. Sanne zegt alleen tat, en begint te gillen als ze de zak patat of de frituurpan ziet.
We komen er heel weinig, iedereen denkt dat we er heel vaak zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doet me aan die TV reclame denken...
Oh...kijk daar eens wat een mooi gebouw !![]()
Ja, die M herkennen ze verdomd snel ja..![]()
Ja zou ik ook moeten doen. Straks maar weer het zwembadje vullen, het is bloedheet hier.quote:
Je hoeft er maar een keer of 2 geweest te zijn en ze vergeten het nooit meerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We komen er heel weinig, iedereen denkt dat we er heel vaak zitten.
Hij zit nu tom and jerry op youtube te kijken, hij zit naast me.
Nee we hebben allemaal een eigen pcquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft er maar een keer of 2 geweest te zijn en ze vergeten het nooit meer![]()
Op dezelfde PC....dan zal je wel commentaar krijgen als je wilt posten. Hop T&J weer ineens weg..![]()
Anyway...ltrz dus...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:35 schreef the_legend_killer het volgende:
100 !
weer een jubileum in mijn rijke post history !!!!11 eins i!!!
Zo...ff opgeruimd in huis, op de franse slag..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:41 schreef Tezz het volgende:
Nou, ze lust echt geen friet !Het is zelfs zo erg dat als wij een frietje eten, zij gaat zeuren om soep met groentjes er in (groentes dus)..............en ik hou zelf wel van een frietje dus het is niet dat ze het nooit voorgeschoteld heeft gekregen!!!!!!
Lunch was lekker trouwens.......ga nu ff koffiedrinken met mijn man, die komt net thuis van zijn vroege dienst.........
Wat heb jij op mij lopen stemmenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft heb het helemaal gehad, heb al bijna 2 uur in de keuken gestaan voor vanavond. Tafel al gedekt ook. Nu moet ik Milou's kamer opruimen, die ligt altijd bij mij in bed maar dat kan vanaaf niet![]()
Lieve schat, topic met potentie volgens mij, maar ik zie in jouw OP alleen maar kruisjes en geen foto;s....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Willen jullie even hier je mening over geven?[afbeelding]
Beeld een filmscene uit
Dan ben je de enige hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieve schat, topic met potentie volgens mij, maar ik zie in jouw OP alleen maar kruisjes en geen foto;s....
ja die indruk kreeg ik ook. Ik ga wel ff checken wat er weer met deze kutpcquote:
Sorry kon het niet laten, je was zo 'fel' tegen gisteren op die verkiezingenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heb jij op mij lopen stemmen?
Het is gewoon TinyPic zonder problemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja die indruk kreeg ik ook. Ik ga wel ff checken wat er weer met deze kutpcaan de hand is.....
*geeft meningquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Willen jullie even hier je mening over geven?[afbeelding]
Beeld een filmscene uit
Waarom? Zijn ze niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme, mijn topics worden ookal gesloten.
Ik wilde gewoon luchtig over mijn idool pratenquote:Probeer het eens in MUZ, met een betere OP that is.
Geen ONZ topic, slotteke.
Nee die van mij worden meteen weer gesloten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Moar kende gij niet ene goeie topique openen?
* BeeDee tas in hoek flikkert...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:19 schreef Tezz het volgende:
Ik mag straks lekker bij mijn ouders de restanten van hun tuinfeestje van gisteren op komen maken. BBQ en lekker Dommelsch van de tap........wordt een heerlijke avond dus!
Hopelijk ben ik op tijd thuis om BeeDee vannacht van hapjes te voorzien (dat had ik beloofd). Mocht ik er niet zijn, wil iemand dan even de kippeboutjes en de salades met stokbrood uit de koelkast halen??
Het is wel een lang weekend natuurlijk, er zullen veel vakantiegangers zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
* BeeDee tas in hoek flikkert...
Zo, thuis....[afbeelding]
Hallo dan !!!![]()
Sodom en gomorra weer in Renesse momenteel. Pinksterweekend..![]()
![]()
Allemaal podiumpjes met DJ's en veel drankkraampjes..Kom ik net het dorp inrijden en dan loopt 't allemaal zwaar beschonken en zwalkend over straat, nergens meer naar kijkend..
![]()
En echt, je vraagt je af waar 't allemaal ineens vandaan komt. (veel duitsers ook) Moet je hier in februari eens kijken....geen sterveling te bekennen.![]()
Maargoed...dat vind ik ook het leuke van hier wonen.![]()
Hoi trouwens!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
* BeeDee tas in hoek flikkert...
Zo, thuis....[afbeelding]
Hallo dan !!!![]()
Sodom en gomorra weer in Renesse momenteel. Pinksterweekend..![]()
![]()
Allemaal podiumpjes met DJ's en veel drankkraampjes..Kom ik net het dorp inrijden en dan loopt 't allemaal zwaar beschonken en zwalkend over straat, nergens meer naar kijkend..
![]()
En echt, je vraagt je af waar 't allemaal ineens vandaan komt. (veel duitsers ook) Moet je hier in februari eens kijken....geen sterveling te bekennen.![]()
Maargoed...dat vind ik ook het leuke van hier wonen.![]()
Ja! Jij! Beeld eens een film uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:59 schreef cerror het volgende:
Godverdomde verveling.
Heej E...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is wel een lang weekend natuurlijk, er zullen veel vakantiegangers zijn.
En meedoenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo bijtje...![]()
Ik ga je topic ff bekijken...![]()
Ik mag niet ove rmijn topic beginnen maar jij wel over jouw topics? Ga fietsenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Goes topic geopend zojuist, over iets waaraan ik me erger. Misschien was het meer iets voor KLB geweest.
Komt d'r aan.quote:
Ik zal kijken of ik iets origineels kan bedenken...eerst ff dat eerste topic een beetje bekijken..quote:
Ik heb geen fietsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik mag niet ove rmijn topic beginnen maar jij wel over jouw topics? Ga fietsen
Tofquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik iets origineels kan bedenken...eerst ff dat eerste topic een beetje bekijken..![]()
Leuk dat je meedoet, ik heb alleen geen idee welke filmquote:
aangezien ik grieperig ben zie ik er spookachtig uit, en het aantal foto's daarbij geteldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet, ik heb alleen geen idee welke film
Ik vind het wel leuk! Helaas ben ik niet erg creatief. Ga ook eens proberen Ludo!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg dit gaat geen SC van je topic worden. Het is misschien leuk, maar eerlijk is eerlijk, je hebt er dagen over na moeten denken.
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk! Helaas ben ik niet erg creatief. Ga ook eens proberen Ludo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |