gewoon je stem in dienenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon je stem in dienen
ik zal heus eerlijk tellen
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:15 schreef WurM het volgende:
Dirkh
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben de slechtste ONZ mod
Ik dacht dat jij mod was van een raar sub-fora ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben de slechtste ONZ mod
dirkh was vroeger nog ergerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wil niet Dirkh zeggen maar... dirkh
Ik wist 't...zit ie gewoon met een harde plasser voor z'n PC....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo groot worden als jij. Ik ben klaar gekomen op het sluiten van jouw topic. Ik ben jaloers. Ik ben een pisnicht en een kneus.
NJ is geen modquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef Berenanus het volgende:
laat ik het zo zeggen, fiets remlof en nj zijn tof
ONZ in het kwadraad jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mod was van een raar sub-fora ofzo
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ludo valt helaas al op Janine
SCquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:03 schreef PeZu het volgende:
kap eens met die SC in mij verkiezings topic
ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom vindt iedereen dirkh slecht?
Iedereen heeft ook een slechte kant.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent niet goed...ik ben een SeaOFLove, lief enzo dus
![]()
check mijn ONZ topics uit 2004 en dan die met de slotjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Dirkh is niet slecht...hij zal vast de beste bedoelingen hebben. Maar hij is lomp.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:04 schreef Queen_Bee het volgende:
goed verzonnenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook een slechte kant.
En jij bent een zee dus iemand kan verdrinken.
En als Janine kan zwemmen dan krijgt ze een golf over haar kop
Dan moet je maar ook niet zoveel kuttopics openenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
check mijn ONZ topics uit 2004 en dan die met de slotjes
Zijn er wel veel
quote:
lieve sol,quote:
Uitkomst was toch al bekendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:20 schreef PeZu het volgende:
krijg maar lekker de tering
gooi dit topic maar dicht
bedankt heh nog
![]()
ach man pleur toch opquote:
Oi doe eens niet, Pezu meent hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
JA, IK DENK IK GA VOOR DE VERRASENDE WENDING !!!!!!![]()
ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
JA, IK DENK IK GA VOOR DE VERRASENDE WENDING !!!!!!![]()
Oh..ok joh...succes verder dan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet
ik had gehoopt dat door het ontbreken van smilies het wellicht wel duidelijk was dat ik serieus was
maar goed![]()
![]()
beeb,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Okeé nu lief doen!!! Kusjes voor PeZu, Bee_Dee, Q-B en FiFi![]()
bij nader inzien vind ik dirkh niet eens zo'n heel slechte mod. hij maakt wel meteen korte metten met topicverpestersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
beeb,
ik vroeg het 3x keer aardig, mag ik dan aub een beetje pissed off zijn?
Ik ben geen hond sletquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Okeé nu lief doen!!! Kusjes voor PeZu, Bee_Dee, Q-B en FiFi![]()
ja ik begin bijna spijt te krijgen van mijn topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bij nader inzien vind ik dirkh niet eens zo'n heel slechte mod. hij maakt wel meteen korte metten met topicverpesters
OMG !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik begin bijna spijt te krijgen van mijn topic_!
Als 't z'n eigen (PeZu's) topic is ineens wel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bij nader inzien vind ik dirkh niet eens zo'n heel slechte mod. hij maakt wel meteen korte metten met topicverpesters
normaal gesproken zou je mij niet horen maar als er na 3x serieus vragen door gegaan wordt, gek heh dat iemand boos wordtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als 't z'n eigen (PeZu's) topic is ineens wel...![]()
'T is goed hoor...![]()
![]()
goeie welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:05 schreef fvivif het volgende:
Bier en tietjes trlalalalal
ik of de dame uit mijn ava?quote:
en aan wi e ik het vroeg maakt ook helemaal niks uit voor mijn reactiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
normaal gesproken zou je mij niet horen maar als er na 3x serieus vragen door gegaan wordt, gek heh dat iemand boos wordt_!
Luister gast... ik wil nog wel toegeven dat ik de intentie van je topic verkeerd heb begrepen mischien..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
normaal gesproken zou je mij niet horen maar als er na 3x serieus vragen door gegaan wordt, gek heh dat iemand boos wordt_!
van mij mag ie dicht remlof, het was niet bedoeld als baggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |