uit gaan huilen in een gay bar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Arid het volgende:
Ik ben een jongen van 26 jaar en ik heb een probleem. Ik heb gevoelens voor mannen. Hoe moet ik dit aanpakken, ik heb een vriendin namelijk en net een huis gekocht..........
nee joh, er zijn genoeg parkeerplaatsen langs de A-wegen waar ie terecht kan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jeetje zeg wat een verhaal. Dat wordt scheiden denk ik.
Op ja,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef K-mail het volgende:
Je hebt gevoelens voor mannen, maar betekent dat ook dat je geen gevoelens meer voor vrouwen hebt?
Er zijn mensen die er achter in de 50 pas achterkomen/herkennen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Op nee,
das kut, en daar kom je na 26 jaar achter?
De Hackelaar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee joh, er zijn genoeg parkeerplaatsen langs de A-wegen waar ie terecht kan.
Ik denk dat daar wel een financieel probleempje zit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat het net gekochte huis ergens mee zit. Dus dat is al een probleem minder.
Bestaat niet. Dan hebben ze een progressieve hersenziekte oid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er achter in de 50 pas achterkomen/herkennen.
Beste Maikuuul.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Dan vraag je toch of je er een man bij mag pakken ?
Double penetration voor je vrouw that is !
volgens mij wil HIJ gepenetreerd worden...niet zijn vriendin door tweeën.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Dan vraag je toch of je er een man bij mag pakken ?
Double penetration voor je vrouw that is !
Was er niet een Haagse keeper die daar wel een oplossing voor wist?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
volgens mij wil HIJ gepenetreerd worden...niet zijn vriendin door tweeën.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |