nog even wachten op de verdere effecten van de klimaatsveranderingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef Xenwolfie het volgende:
GVD weer het oosten. Wanneer komen wij westerlingen nou eens aan de beurt.
17 juli 2004...kwam toen vanaf zeequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog even wachten op de verdere effecten van de klimaatsverandering
Maar serieus: heftig onweer is meer iets voor de gebieden verder landinwaarts. De zee heeft toch een matigende invloed over het algemeen.
Het westen is aan de beurt als er een lagedrukgebied ten zuiden van de Britse Eilanden ligt. Eerst nog ff een Spanisch Plume erover heen en dan knallen maar. Dat zijn de beste onweerssituaties die er kunnen zijn.quote:
Dat rode gebied achter die eerste lijn @ meteox is inmiddels aardig ingezakt...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Links buienradar, rechts meteox.nl, beiden beeld van 20.15 uur. Best wel een groot verschil in neerslagintensiteit ......
Je mag 'em hebben. Ik wil droog de kroeg verlatenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef Xenwolfie het volgende:
GVD weer het oosten. Wanneer komen wij westerlingen nou eens aan de beurt.
Prima toch!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:28 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Het kruipt een beetje naar elkaar toe?
Jazeker, vertel mij watquote:
gisteren was beter?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, laat de volgende buien maar komen, want dit stelde hier qua onweer he-le-maal niets voor.
Niets van meegekregenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zat gisteravond in Roermond op een terrasje. Ineens wind, heel snel daarna regen en onweer. Toen café binnengegaan en daarna niets meer van onweer meegekregen.
ah, dat had ik dan weer even niet meegekregenquote:
ik zou niet weten waarom er nog wat nieuws komt met de huidige temperaturen. maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:20 schreef INViCTuS het volgende:
Het trekt een beetje naar het noordoosten weg. Beetje jammer.Mischien komt er nog meer maar denk het eigenlijk van niet.
Ziet er zwaar uit die bui daar, worden weer afgeknapte bomen en hagelstenen ter grootte van kinkkers denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zullen morgen de pics uit Duitsland wel zien @ wetteronline...
Minimaal knikkergrootte iddquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ziet er zwaar uit die bui daar, worden weer afgeknapte bomen en hagelstenen ter grootte van kinkkers denk ik.
wij knikkeren hier in Amsterdam West altijd met vrij forse exemplarenquote:
we grijpen overal naast tot zover..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:18 schreef TommyGun het volgende:
Hopelijk krijgt Eindhoven nog wat mee. Onweer zal wel niet helaas, maar beetje regen kan geen kwaad
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij knikkeren hier in Amsterdam West altijd met vrij forse exemplaren
keeeruulllll!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:36 schreef paultjuhhh het volgende:
HELMONDJE
mmm gaat er om spannen trouwens of mei in temperatuur top 10 komt...quote:Op zondag 27 mei 2007 05:14 schreef Caesu het volgende:
het regent hier behoorlijk!
kijken op welke plaatste mei gaat eindigen in de neerslag top 10
mei komt ook nog wel in de temperatuur top 10.
http://www.knmi.nl/klimat(...)remen/mnd_xtr_5.html
de lente komt in de temperatuur top 10 (nr. 1) en de zonneschijn top 10 (nr. 1?).
http://www.knmi.nl/klimatologie/lijsten/lente_xtr.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |