Hmmz zou best wel kunnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
En de vraag van vanavond: haalt het onweer uit de Ardennen Nederlands Limburg?
dat is een goeiequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef Frutsel het volgende:
als het twente niet haalt, dan mag limburg ook niet
als ik naar de radar kijk, dan maakt zuid Limburg wel een kansje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:44 schreef IkWilbert het volgende:
Ik moet het nog zien.... volgens estofex pissen we net naast de pot.
Behoorlijk wat weerlicht ten zuiden van Maastricht te zien (richting Luik dus). Zit zelf in zuiden van Maastricht (Randwyck). Wel nagenoeg windstil dus zal wel ff duren voordat een bui eventueel Maastricht haalt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
En de vraag van vanavond: haalt het onweer uit de Ardennen Nederlands Limburg?
Zit al wat dichterbij ja: http://195.214.200.121/index.aspx?id=20quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Die kaart loopt duidelijk iets achter. Die roze/paarse vlekjes zitten veel te ver weg om het weerlicht dat ik hier zie te zijn.
Zuiden en oosten kunnen onweersbuien verwachten. Zaterdag overal buien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef highway101 het volgende:
Wordt het morgen nog mooi weer?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:09 schreef MissHobje het volgende:
wat een schattig buien lijntje trekt erover
uiteraard niet bij mij
Onweer dichtbij is spannend, maar onweer dichtbij is veel mooier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:18 schreef ACT-F het volgende:
Klopt. De weerlichten waren al een hele tijd aan de gang kijkend naar duitsland. Het regent inmiddels, maar de onweersbuien lijken voorbij. Er zaten geen harde knallen tussen. Hooguit een handvol inslagen op c.a. 5 km afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |