Eenschquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:07 schreef Mr._Incredible het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd mooi.
De voorkant vind ik wel een aggresieve uitstraling hebben, maar de achterkant vind ik niet zo mooi die oogt wat saai.
...the horrorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Arjan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de SW er dan uit gaat zien
Inderdaad de achterkant van de Renault Megan is niet om aan te zien, met dat half ronde recht opstaande achterraam en big-ass.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hij heeft zoeen Renault-nijlpaardenreet. En dus lelijk.
Inderdaad dat maakt het een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Kunnen alle mensen die er negatief over zijn ook even de auto vermelden die ze nu rijden?
Geen, hoezo?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Kunnen alle mensen die er negatief over zijn ook even de auto vermelden die ze nu rijden?
Ik vind het een lelijk hok. Ik rijd nu een Opel Corsa C diesel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je niet tot de doelgroep van deze auto behoort is je mening volledig onintressant.quote:
Ik kan met dat uit de jaren 70 herinneren.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef ooge het volgende:
tering, hier hebben ze echt alle modetrends bij elkaar geplakt, niet echt een combinaties. En waarom alle nieuwe modellen nou opeens vouwen in de deuren moeten hebben nadat bmw daarmee begon (dacht ik)
Het rijdt in ieder geval erg lekker moet ik zeggen, veel beter dan de 207 van wat ik tot nu toe gemerkt hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:53 schreef NiTiN het volgende:
ik vind hem erg erg mooizit erover te denken deze te bestellen
Bij deze: Porsche 911. Is mijn mening nu meer valide?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Het geheel. Maar ik wil de buitenspiegels in "het zonnetje" zetten: WTF? Wat zijn dat voor achterlijke lompe uitsteeksels...quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:46 schreef NiTiN het volgende:
ik snap ook al die kritiek op het design niet. Wat is er nou lellik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |