Of doof. Of stom. Of doofstomquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me dan af, als die dooie nou dyslectisch is he...
of doodquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of doof. Of stom. Of doofstom
Dat wordt lastig
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef danny91184 het volgende:
Dat meisje wat er straks op was, was anders toch echt mooi!
Maarre Char; laat dat knappe meisje met rust!
Wat heeft dát er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef danny91184 het volgende:
Dat meisje wat er straks op was, was anders toch echt mooi!
Whehehe, masterlijk was dat. Daar hebben we ook geen last meer van gehadquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef IHVK het volgende:
Genverbrander.
je hoeft geen mak schaap te zijn om erin te trappenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
Alsof mensen waarvan een dierbare is overleden en naar Char gaan opeens allemaal makke schapen zijn wat met ogen open overal intrappen.
pikt ze dat op met haar eeuwige gegok?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
Alsof mensen waarvan een dierbare is overleden en naar Char gaan opeens allemaal makke schapen zijn wat met ogen open overal intrappen.
Ik denk dat er wel degelijk meer is tussen hemel en aarde en dat Char op de 1 of andere manier dat oppikt.
Blijkbaar wel, want de 'grote jongens' in dit topic trappen er stuk voor stuk allemaal niet in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je hoeft geen mak schaap te zijn om erin te trappen
Ik ben geen 'grote jongen' maar ik geloof sowieso niet in het paranormale.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want de 'grote jongens' in dit topic trappen er stuk voor stuk allemaal niet in.
Jij gelooft die crap die Char verkondigt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
Ik denk dat er wel degelijk meer is tussen hemel en aarde en dat Char op de 1 of andere manier dat oppikt.
Eigenlijk bedoel je te zeggen: ik ben een mak schaap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
Die was gisteravond ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Kijk Southpark.
Ah, Derren Brown, geweldige ventquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://pdw.blogspot.com/2007/05/derren-brown.html Als iedereen nou eens naar het bovenste filmpje kijkt, dan zijn we van deze oplichters snel af...
Verdient ze 'veel' geld hiermee dan? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik snap een paar dingen niet..Onder andere:
Die bitch is Amerikaanse, wat doet ze hier in NL als ze met haar "talent" in Amerika veel meer geld kan verdienen.Volgens mij is ze al ontmaskerd in de US en is ze hierheen gevlucht en komt ze nu de stupide bevolking in Nederland naaien.
Meer dan een vuilnisman.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Verdient ze 'veel' geld hiermee dan? Volgens mij niet.
Moet je ervoor betalen om in zo'n uitzending te komen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:53 schreef Dickbride het volgende:
Tsja, mensen die daarin trappen verdienen het om opgelicht te worden.
Alsof je alleen door geld te verliezen opgelicht kan worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:58 schreef Redux het volgende:
[..]
Moet je ervoor betalen om in zo'n uitzending te komen dan?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef TLC het volgende:
[afbeelding]
Is nu op tv, ik vat dit zo het liefst samen ;![]()
Ze denkt dat ze communiceert met de overledenen, wel raar dat die dan nooit hun volledige naam zeggen![]()
En dan gaat ze maar gokken he.
Triest dat je mensen die hun dierbaren verloren hebben zo schandelijk kan bedriegen![]()
Ze gokt alleen maar, de mensen vullen de rest aan en mevrouw char doet verder niks.
Ik snap niet dat dat mens op tv mag![]()
Ach ja, het doet me altijd weer goed als ik hier op fok kom en blijkt dat hier de echte kenners en deskundigen zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Alsof je alleen door geld te verliezen opgelicht kan worden.
Oplichting heeft niet per definitie met geld te maken. Het is spelen met mensen hun goede vertrouwen.
Naja, soms laten ze een vuilnisbak halfvol.... inplaats van dat ze hem nou direct compleet legen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Maar een vuilnisman is wel eerlijker.
Dat onderste filmpje is gewoon echt heel eng.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://pdw.blogspot.com/2007/05/derren-brown.html Als iedereen nou eens naar het bovenste filmpje kijkt, dan zijn we van deze oplichters snel af...
Dus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:17 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach ja, het doet me altijd weer goed als ik hier op fok kom en blijkt dat hier de echte kenners en deskundigen zitten.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me dan af, als die dooie nou dyslectisch is he...
Ja, iedereen die zegt uniek te zijn kun je nu recht in het gezicht uitlachenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat onderste filmpje is gewoon echt heel eng.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
Blijkbaar komt dat erg vaak voor als je haar telkens zo ziet gissen.
Kssssssssssst, dit is een anti-Char topic.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef Gelderland het volgende:
ze gokt wel namen, maar je hebt een heel alfabet, vaak heeft ze 't al goed bij 2 letters, en dat is dan de naam vd overledene...
verder vertelt ze soms zéker dingen wat gewoon klopt...
surequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef CecilBDemented het volgende:
moeder van robert van den broeke? die gast is ook zoon oplichter stomme kneus.
godver ik hebook wel eens een dejavu en heb ook wel eens iets gedroomd wat later gebeurde.
maar ga niet zielig lopen liegen op televisie dat ik een fortuneteller ben.
nee char weet wie haar gasten zijn en zoekt goed van te voren naar alle informatie die zijn kan gebruiken in haar spelletje.
als ik nog eens een kans krijg zet ik haar volledig voorschut,
tis gewoon een simpel trucje: cold readingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
sureChar kan echt niet alles opzoeken hoor... als ze de namen geeneens weet. Daarnaast is niet alles op te zoeken. Robert vd broeke is heeel anders, die ziet ook graancirkels etc, doet hele andere spirituele dingen, daar geloof ik ook niet in. Zéker met al die foute van hem niet; het is meer en goochelaar
![]()
Char daarintegen kan ik nog wel geloven, als is die show züm kotzen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Verdient ze 'veel' geld hiermee dan? Volgens mij niet.
Magicquote:
Wel een leuk filmpje inderdaad!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |