Tja... En dan haak ik weer afquote:
Lucky you, mevrouw Mark houdt haar plundermeets in tassen- en schoenenwinkelsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:51 schreef Anton het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud ook aan. En misschien dat mevrouw Anton ook mee komt. We houden allebei van cd's en cafe-bezoek
Dan meld ik mij weer af in verband met vakantie!quote:
Eh, okee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zaterdag 25 augustus om 13:00 bij de FRS op Amsterdam CS
quote:
Zelfs dat vind ik voor FRS te veel eerquote:Op zondag 10 juni 2007 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is aleenmaar een verzamelpunt hoor, wat wil je dan, da AKO of de Burgerking?
ach tegenover de FRS zit een La Place en daar heb ik vorig jaar een lekker brootje geitenkaas gehaaldquote:Op zondag 10 juni 2007 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik voor FRS te veel eer![]()
Burgerking![]()
![]()
Maar serieus.. ik denk niet dat ik kan... helaas...
Ik ben dan op vakantie, ik kom dus niet,quote:Op maandag 4 juni 2007 16:05 schreef MuadDib het volgende:
Het zou kunnen dat ik dan op vakantie ben. Zo niet, dan verschijn ik wel ergens op de 25e
Misschien moeten we ook maar een Oostelijke meet opzetten?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef peaceman het volgende:
Tja als het nu om de hoek was.. maar het is anderhalf uur rijden.. dat speelt ook mee.
Waarom zijn er toch altijd weer mensen die het weer in het oosten, zuiden of in Utrecht willen hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of we gaan gewoon in Utrecht meeten.
Nouja Utrecht ligt centraler en is qua terassen enzo ook gezelliger mocht het mooi weer zijn, maar tru in Amsterdam zitten meer platenzaken en daar is een plundermeer voor bedoelt he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zijn er toch altijd weer mensen die het weer in het oosten, zuiden of in Utrecht willen hebbenGewoon in Amsterdam, zijn volgens mij ook nog altijd de beste en/of meeste record shops.
de FRS in het station er zit een la place tegenover.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil wel komenIk weet alleen niet waar FRS zit...
Voor mij is het 20 min. met de trein vanuit almere
Hmmzz, ik kom iig. Maar dan weet ik het wel te vindenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de FRS in het station er zit een la place tegenover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |