Kijk, ik hoef zijn naam niet te weten, maar dat hij het overleefd heeft zou al een prettige mededeling zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef RHCPeter het volgende:
zow best heftig. Ik denk dat je dat wel kunt doen ja. Maar of ze wat (kunnen) zeggen is maar de vraag. Proberen kan altijd!
Er waren vele getuigen en ik hem alleen aangereden zien worden; niets van wie door rood reed en wie door groen. Ik hem mezelf dus niet gemeld bij politie of zo..quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Tarabass het volgende:
Wel lief van je.. Maar heb je dan niet jezelf opgegeven als getuige bij de politie? Omdat je ooggetuige was.. Zou inderdaad gewoon even die ziekenhuizen bellen..
alsof ons zorgsysteem al niet voldoende belast wordt met lastpakken die hun hele leven in de zorg blijven plakken. Moeten die receptionistes van ziekenhuizen in hun kostbare tijd nu ook al zoekqueries tussen patienten gaan verrichten om voor een wildvreemd iemand (lees: geen familie/kennis) uit te gaan zoeken of de persoon in kwestie, waar ze zich al dan niet betrokken bij voelen omdat het 'toevallig onder hun ogen gebeurde', op te gaan zoeken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Tarabass het volgende:
Wel lief van je.. Maar heb je dan niet jezelf opgegeven als getuige bij de politie? Omdat je ooggetuige was.. Zou inderdaad gewoon even die ziekenhuizen bellen..
Ik was ook niet van plan ziekenhuizen te gaan bellen hoor, dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
alsof ons zorgsysteem al niet voldoende belast wordt met lastpakken die hun hele leven in de zorg blijven plakken. Moeten die receptionistes van ziekenhuizen in hun kostbare tijd nu ook al zoekqueries tussen patienten gaan verrichten om voor een wildvreemd iemand (lees: geen familie/kennis) uit te gaan zoeken of de persoon in kwestie, waar ze zich al dan niet betrokken bij voelen omdat het 'toevallig onder hun ogen gebeurde', op te gaan zoeken?![]()
flinke teug van je limonade nemen en doorgaan met leven is mijn advies. Er raken dagelijks mensen gewond in het verkeer, maar pas als het dichtbij komt raken de mensen er ook echt door ontroerd hoe beroerd het gesteld is met de veiligheid in het verkeer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan ziekenhuizen te gaan bellen hoor, dat gaat me te ver.
Feit blijft wel dat je je doodschrikt en het echt iets met je doet. Ik zit er de hele dag al mee in mijn maag
Owneequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Beeselcity het volgende:
Ik heb zo'n kwartier voordat het ongeluk gebeurde mijn vriend afgezet op zijn werk daar in de buurt. Hij hoorde van collega's die vast kwamen te zitten in de verkeerschaos die na het ongeluk ontstond, dat de jongen zou zijn overleden...
Mmm, maar verder staat er niets bij, heb ook een gekeken. Dan wordt het wachten op morgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:13 schreef Poeke het volgende:
24-05
08:27
Eindhoven
Keizersgracht
Ongeval met beknelling 622 670 MMT/LL3
Dat dus...
ja, dat was dinsdag of zo. Ook zoiets...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef Droopie het volgende:
Ik denk ga effe helpen zoeken vind ik dit
Maandagmiddag rond 17.50 uur is op de Keizersgracht in Eindhoven een 36-jarige man uit Posterholt gewond geraakt bij een ongeluk met een stadsbus. De man stak plotseling de voetgangers-oversteekplaats op de Keizersgracht over.
Het verkeerslicht voor voetgangers stond op rood. De 43-jarige chauffeuse van de stadsbus kon de man niet meer ontwijken en reed met de stadsbus tegen de man aan. Hij is met gebroken ribben, een hersenschudding en wat kneuzingen opgenomen in het ziekenhuis.
Het artikel is van deze week, dus ik zal die straat maar even mijden..
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Klonk het volgende:
opgeruimd en de eerste de beste die nu nog een rotopmerking maakt heeft een probleem
Jezus, je bent getuige van een ongeluk. Je ziet een hompje onbekend mens op straat liggen en meteen voel jij je betrokken? Wat heb je er aan om te weten dat hij dood is behalve het feit dat je dan aan anderen kunt gaan vertellen dat je een DODELIJK ONGELUK hebt gezien *drama-moment*quote:
Maar dat kunnen ook roddels van de straat zijn hequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Beeselcity het volgende:
Ik heb zo'n kwartier voordat het ongeluk gebeurde mijn vriend afgezet op zijn werk daar in de buurt. Hij hoorde van collega's die vast kwamen te zitten in de verkeerschaos die na het ongeluk ontstond, dat de jongen zou zijn overleden...
Ja. En als je later groot bent word je net zo egoïstisch, hard, en emotioneel afgestompt als een aantal mensen dat hier reageert. Meevoelen met een ander is namelijk totaal zinloos.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:12 schreef mvingerhoets het volgende:
Geloof het of niet maar dit is goed voor je. Zo te horen heb je nog vrij weinig "gezien" in je leven en een keer de harde werkelijkheid vanuit het toeschouwer perspectief ervaren helpt bij het opbouwen van een beetje een dikkere huid. En geloof me, die zul je later nog hard nodig hebben.
Tis maar net hoe je het allemaal bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |