abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:52:03 #1
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49736929
Vanmorgen is er voor mijn neus een jongen geschept door een auto op de kruising van de keizersgracht en de vrijstraat. Hij fietste (volgens een andere getuige) door rood en een auto kon hem niet meer ontwijken.

Het was een jonge knul; waarschijnlijk een scholier aangezien zijn gekafte boeken over de hele straat verspreid lagen.

Hij was er slecht aan toe. Hij had een enorme hoofdwond en echt overal lag bloed en hij ademde niet meer. Gelukkig waren er militairen die toevallig achter de auto reden die hem schepte en zij hebben eerste hulp verleend tot dat de ambulance kwam (binnen 4 minuten) Na een tweede ambulance kwam er ook een trauma-arts bij (die ze speciaal uit het ziekenhuis hebben opgehaald) en die heeft hem gestabiliseerd (beademing was al aangelegd) is ie met gillende sirenes weggebracht.

Omdat ik het allemaal van zo dichtbij heb gezien, wil ik heel graag weten of hij nog leeft en hoe het met hem gaat. Helaas kan ik op de site van omroep brabant/omroep eindhoven/eindhovens dagblad niets terugvinden.

Heeft iemand nog andere ideeen hoe ik hierover terug te kunnen vinden? Ik denk dat er morgen wel iets over in de krant zal staan, maar stel dat dit niet zo is, zou je dan gewoon naar de politie kunnen bellen om het te vragen?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:53:54 #2
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_49737001
zow best heftig. Ik denk dat je dat wel kunt doen ja. Maar of ze wat (kunnen) zeggen is maar de vraag. Proberen kan altijd!
pi_49737068
Er zijn twee ziekenhuizen in Eindhoven en eentje in Veldhoven.

Even bellen en je weet het.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:56:49 #4
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49737110
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef RHCPeter het volgende:
zow best heftig. Ik denk dat je dat wel kunt doen ja. Maar of ze wat (kunnen) zeggen is maar de vraag. Proberen kan altijd!
Kijk, ik hoef zijn naam niet te weten, maar dat hij het overleefd heeft zou al een prettige mededeling zijn.
Uit Eindhoven
pi_49737185
Wel lief van je.. Maar heb je dan niet jezelf opgegeven als getuige bij de politie? Omdat je ooggetuige was.. Zou inderdaad gewoon even die ziekenhuizen bellen..
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:00:50 #6
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49737282
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Tarabass het volgende:
Wel lief van je.. Maar heb je dan niet jezelf opgegeven als getuige bij de politie? Omdat je ooggetuige was.. Zou inderdaad gewoon even die ziekenhuizen bellen..
Er waren vele getuigen en ik hem alleen aangereden zien worden; niets van wie door rood reed en wie door groen. Ik hem mezelf dus niet gemeld bij politie of zo..
Uit Eindhoven
pi_49737405
112brabant.nl (actuele meldingen) kun je kijken maar daar zal het verloop verder niet opstaan.
Je kunt ook de politie berichten in de gaten houden (politie.nl en dan zuid-oost brabant geloof ik), enkele keren per dag komen daar persberichten op en als het ernstig is afgelopen dan lees je dat daar ook wel. En anders even met de ehbo bellen, misschien dat die het kunnen vertellen. Of meld je alsnog bij de politie en leg het allemaal uit, ook als je hem alleen aangereden hebt zien worden ben je misschien een goede getuigen voor de verzekering.
-
pi_49737424
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Tarabass het volgende:
alsof ons zorgsysteem al niet voldoende belast wordt met lastpakken die hun hele leven in de zorg blijven plakken. Moeten die receptionistes van ziekenhuizen in hun kostbare tijd nu ook al zoekqueries tussen patienten gaan verrichten om voor een wildvreemd iemand (lees: geen familie/kennis) uit te gaan zoeken of de persoon in kwestie, waar ze zich al dan niet betrokken bij voelen omdat het 'toevallig onder hun ogen gebeurde', op te gaan zoeken?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:06:04 #9
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49737502
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

alsof ons zorgsysteem al niet voldoende belast wordt met lastpakken die hun hele leven in de zorg blijven plakken. Moeten die receptionistes van ziekenhuizen in hun kostbare tijd nu ook al zoekqueries tussen patienten gaan verrichten om voor een wildvreemd iemand (lees: geen familie/kennis) uit te gaan zoeken of de persoon in kwestie, waar ze zich al dan niet betrokken bij voelen omdat het 'toevallig onder hun ogen gebeurde', op te gaan zoeken?
Ik was ook niet van plan ziekenhuizen te gaan bellen hoor, dat gaat me te ver.
Feit blijft wel dat je je doodschrikt en het echt iets met je doet. Ik zit er de hele dag al mee in mijn maag
Uit Eindhoven
pi_49737526
niets te vinden op www.112brabant.nl ?
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_49737686
Ik heb zo'n kwartier voordat het ongeluk gebeurde mijn vriend afgezet op zijn werk daar in de buurt. Hij hoorde van collega's die vast kwamen te zitten in de verkeerschaos die na het ongeluk ontstond, dat de jongen zou zijn overleden...
pi_49737687
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ik was ook niet van plan ziekenhuizen te gaan bellen hoor, dat gaat me te ver.
Feit blijft wel dat je je doodschrikt en het echt iets met je doet. Ik zit er de hele dag al mee in mijn maag
flinke teug van je limonade nemen en doorgaan met leven is mijn advies. Er raken dagelijks mensen gewond in het verkeer, maar pas als het dichtbij komt raken de mensen er ook echt door ontroerd hoe beroerd het gesteld is met de veiligheid in het verkeer.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:13:02 #13
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49737785
24-05
08:27
Eindhoven
Keizersgracht
Ongeval met beknelling 622 670 MMT/LL3

Dat dus...
Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:17:11 #14
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49737972
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Beeselcity het volgende:
Ik heb zo'n kwartier voordat het ongeluk gebeurde mijn vriend afgezet op zijn werk daar in de buurt. Hij hoorde van collega's die vast kwamen te zitten in de verkeerschaos die na het ongeluk ontstond, dat de jongen zou zijn overleden...
Ownee
Uit Eindhoven
pi_49737978
Ik denk ga effe helpen zoeken vind ik dit

Maandagmiddag rond 17.50 uur is op de Keizersgracht in Eindhoven een 36-jarige man uit Posterholt gewond geraakt bij een ongeluk met een stadsbus. De man stak plotseling de voetgangers-oversteekplaats op de Keizersgracht over.

Het verkeerslicht voor voetgangers stond op rood. De 43-jarige chauffeuse van de stadsbus kon de man niet meer ontwijken en reed met de stadsbus tegen de man aan. Hij is met gebroken ribben, een hersenschudding en wat kneuzingen opgenomen in het ziekenhuis.

Het artikel is van deze week, dus ik zal die straat maar even mijden..
Hell To The Liars
pi_49737982
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:13 schreef Poeke het volgende:
24-05
08:27
Eindhoven
Keizersgracht
Ongeval met beknelling 622 670 MMT/LL3

Dat dus...
Mmm, maar verder staat er niets bij, heb ook een gekeken. Dan wordt het wachten op morgen.
Sterkte iig !
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_49738107
EINDHOVEN - Drie mensen zijn donderdag gewond geraakt bij een botsing tussen een bus en een bromfiets in Eindhoven.

De bromfietser stak de kruising
Vrijstraat/Keizersgracht over, toen
hij tegen de bus aanreed.

Een 83-jarige vrouw die in de bus zat,
stootte haar hoofd tegen een
scheidingswand. Ook de bestuurder van
de brommer en zijn passagier raakten
gewond. De slachtoffers zijn overgebracht naar het ziekenhuis.

Deze is het ook niet...wel onveilig stukje zeg daar..
Hell To The Liars
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:21:07 #18
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738129
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef Droopie het volgende:
Ik denk ga effe helpen zoeken vind ik dit

Maandagmiddag rond 17.50 uur is op de Keizersgracht in Eindhoven een 36-jarige man uit Posterholt gewond geraakt bij een ongeluk met een stadsbus. De man stak plotseling de voetgangers-oversteekplaats op de Keizersgracht over.

Het verkeerslicht voor voetgangers stond op rood. De 43-jarige chauffeuse van de stadsbus kon de man niet meer ontwijken en reed met de stadsbus tegen de man aan. Hij is met gebroken ribben, een hersenschudding en wat kneuzingen opgenomen in het ziekenhuis.

Het artikel is van deze week, dus ik zal die straat maar even mijden..
ja, dat was dinsdag of zo. Ook zoiets...
Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:23:32 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738231
Goh, hoe laat dat was ongeveer. Ik reed vanmorgen ook over de keizersgracht en heb niks gezien.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:24:32 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738261
Maar is dat bij die stoplichten daar bij de reisbureaus? Want daar steken idd heel vaak mensen door rood.
Ik stop daar altijd netjes als ik daar langskom (op de fiets). OVerigens is het daar voor de auto's maar 1richtingverkeer.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:24:35 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49738266
opgeruimd en de eerste de beste die nu nog een rotopmerking maakt heeft een probleem
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:26:06 #22
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738333
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Klonk het volgende:
opgeruimd en de eerste de beste die nu nog een rotopmerking maakt heeft een probleem
Mijn dank is groot.

Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:26:26 #23
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_49738349
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ownee
Jezus, je bent getuige van een ongeluk. Je ziet een hompje onbekend mens op straat liggen en meteen voel jij je betrokken? Wat heb je er aan om te weten dat hij dood is behalve het feit dat je dan aan anderen kunt gaan vertellen dat je een DODELIJK ONGELUK hebt gezien *drama-moment*

Daarna zullen ze vragen hoe en wat en vertel je alle details; de kaften, het bloed, twee ambulances en een traumahelicopter met een arts die uit het ziekenhuis is gehaald ( nee, niet eens uit z'n eigen huis of van vakantie maar notabene uit het ziekenhuis... Dit verzin je toch niet!).
Daarna borrelt er een traantje op en zeg je zachtfluisterend: "Ik vind het zo erg dat hij is overleden" en huil je uit op de schouder van die leuke jongen waar je al een tijdje een oogje op hebt. En diep in je zieltje dank je God op je blote knietjes dat er een jongen is doodgereden, terwijl je wegmijmert op de schouder van je lekkertje...
pi_49738404
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Beeselcity het volgende:
Maar dat kunnen ook roddels van de straat zijn he .
Een ambulance neemt (in theorie, toch??) geen overleden personen mee en zeker niet met sirenes.
Hell To The Liars
pi_49738412
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:12 schreef mvingerhoets het volgende:
Geloof het of niet maar dit is goed voor je. Zo te horen heb je nog vrij weinig "gezien" in je leven en een keer de harde werkelijkheid vanuit het toeschouwer perspectief ervaren helpt bij het opbouwen van een beetje een dikkere huid. En geloof me, die zul je later nog hard nodig hebben.

Tis maar net hoe je het allemaal bekijkt.
Ja. En als je later groot bent word je net zo egoïstisch, hard, en emotioneel afgestompt als een aantal mensen dat hier reageert. Meevoelen met een ander is namelijk totaal zinloos.

donderdag 24 mei 2007 @ 20:28:10 #26
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_49738420
Ik zou inderdaad de politie proberen te bereiken, als het vanavond niet lukt, dan morgen. De politie belt zelf ook wel eens na, in elk geval wel toen mijn zusje een jaar of wat geleden buiten kennis naar het ziekenhuis was gebracht. De volgende dag belde de politie om te vragen hoe 't met haar ging.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:28:24 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738427
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

Een ambulance neemt (in theorie, toch??) geen overleden personen mee en zeker niet met sirenes.
Volgens mij wel hoor.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:28:33 #28
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738434
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef amaranta het volgende:
Maar is dat bij die stoplichten daar bij de reisbureaus? Want daar steken idd heel vaak mensen door rood.
Ik stop daar altijd netjes als ik daar langskom (op de fiets). OVerigens is het daar voor de auto's maar 1richtingverkeer.
Ja daar ja. Iedereen loopt daar door rood, ik ook. Maar ik kijk wel.

en de bussen komen van de andere kant dus is toch twee richtingen
Uit Eindhoven
pi_49738457
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Jezus, je bent getuige van een ongeluk. Je ziet een hompje onbekend mens op straat liggen en meteen voel jij je betrokken? Wat heb je er aan om te weten dat hij dood is behalve het feit dat je dan aan anderen kunt gaan vertellen dat je een DODELIJK ONGELUK hebt gezien *drama-moment*

Daarna zullen ze vragen hoe en wat en vertel je alle details; de kaften, het bloed, twee ambulances en een traumahelicopter met een arts die uit het ziekenhuis is gehaald ( nee, niet eens uit z'n eigen huis of van vakantie maar notabene uit het ziekenhuis... Dit verzin je toch niet!).
Daarna borrelt er een traantje op en zeg je zachtfluisterend: "Ik vind het zo erg dat hij is overleden" en huil je uit op de schouder van die leuke jongen waar je al een tijdje een oogje op hebt. En diep in je zieltje dank je God op je blote knietjes dat er een jongen is doodgereden, terwijl je wegmijmert op de schouder van je lekkertje...
stel je niet zo aan man
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:29:33 #30
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738468
quote:

[..]

Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:29:41 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738474
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ja daar ja. Iedereen loopt daar door rood, ik ook. Maar ik kijk wel.

en de bussen komen van de andere kant dus is toch twee richtingen
owja de bussen wel. Nou ja dat is ook de reden dat ik daar altijd toch voor het rode licht stop. Ik was vanmorgen trouwens met de auto, en dan rijd ik ter hoogte van de hoogstraat de keizersgracht op.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:30:33 #32
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_49738502
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef Flashwin het volgende:

[..]

stel je niet zo aan man
Heb je mij ooit een topic zien openen over een ongeluk wat ik heb meegemaakt ?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:30:50 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738510
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:30 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Heb je mij ooit een topic zien openen over een ongeluk wat ik heb meegemaakt ?
En jij maakt er heel veel mee?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:30:58 #34
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738512
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hij leefde nog toen ze hem wegbrachten, anders heeft die sirene ook geen zin meer.
Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:32:03 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738552
Maareh, hoe laat was dit ongeveer?
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:32:16 #36
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738558
Paar minuten voor half 9...

Ik wacht maar gewoon op de krant morgen..
Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:32:40 #37
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_49738574
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:30 schreef amaranta het volgende:

[..]

En jij maakt er heel veel mee?
Misschien wel, misschien niet. Doet niet ter zake. Wat me gewoon stoort is dat iemand onder het mom van "help mij info te vinden" eigenlijk een topic opent voor zichzelf...
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:33:21 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49738600
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Doet niet ter zake. Wat me gewoon stoort is dat iemand onder het mom van "help mij info te vinden" eigenlijk een topic opent over zichzelf...
Nou ja ik kan me voorstellen dat ze benieuwd is. We zijn allemaal ramptoeristen.
pi_49738629
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Doet niet ter zake. Wat me gewoon stoort is dat iemand onder het mom van "help mij info te vinden" eigenlijk een topic opent voor zichzelf...
Kern van waarheid. Dat verhaaltje in de TS heeft geen toegevoegde waarde op het vermeende doel van dit topic: achterhalen of dat joch nog leeft.
pi_49738660
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Klonk het volgende:
ik post dat je het beste even morgen een krant kan kopen, zo'n rotopmerking is dat niet
pi_49738675
en dan het ED de eindhovense editie
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:35:39 #42
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_49738689
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou ja ik kan me voorstellen dat ze benieuwd is. We zijn allemaal ramptoeristen.
Nee, dat was ze. Ze probeert nu het moment weer te creeeren in de hoop op aandacht en sympathie. Eigenlijk wil ze gewoon horen dat ze een stoere meid is die geestelijk helemaal in balans is ondanks het feit dat ze een ernstig ongeval heeft gezien.
Ik kots hard op dat soort mensen.
pi_49738692
quote:

[..]

hahahahaha, wanneer kunnen we je eerste literaire boekwerk verwachten? Als je het schrijft met bovenstaande stijl ga ik het zeker van je kopen
pi_49738746
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:34 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik post dat je het beste even morgen een krant kan kopen, zo'n rotopmerking is dat niet
... hoe durf je...een krant kopen...je wilt dat getraumatiseerde meisje ook nog eens op kosten jagen, terwijl ze het gewoon gratis op internet kan lezen??!!!
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:37:46 #45
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738771
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:35 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nee, dat was ze. Ze probeert nu het moment weer te creeeren in de hoop op aandacht en sympathie. Eigenlijk wil ze gewoon horen dat ze een stoere meid is die geestelijk helemaal in balans is ondanks het feit dat ze een ernstig ongeval heeft gezien.
Ik kots hard op dat soort mensen.
=edit= dat was onaardig en aangezien ik een stoere meid ben zeg ik dat maar niet
Uit Eindhoven
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:38:28 #46
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_49738798
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef Poeke het volgende:

[..]

Dat gevoel is geheel werderzijds..
Wacht maar tot ik word aangereden terwijl jij toekijkt, dan piep je wel anders...

Poeke: "Het was zóóó aangrijpend . Maar ik sla me er wel doorheen hoor"
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:40:56 #47
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_49738885
Anyways.. kuttopic, slotje.
pi_49738907
Eindhoven: Jonge fietser gewond geraakt bij aanrijding

Een 14-jarige Eindhovense jongen is donderdagochtend rond 8.15 uur zwaargewond geraakt bij een aanrijding op de Keizersgracht. Hij fietste vanuit de Vrijstraat de Keizersgracht op en negeerde daarbij het rode verkeerslicht. De jongen werd geraakt door een auto die werd bestuurd door een man van 29 jaar uit Best. De fietser is met hersenletsel opgenomen in een ziekenhuis in Maastricht. De automobilist raakte niet gewond.
http://www.politie.nl/bra(...)ten/2007_05_24_2.asp

of was dat al gepost?
-
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:43:19 #49
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_49738971
Dat was nog niet gepost nee, gelukkig hij leeft nog:

Ik vind dat fijn namelijk voor hem.

En nu mag er inderdaad een slotje op
Uit Eindhoven
pi_49738996
Wat een roddelclubje bij mijn vriend op het werk!
pi_49739066
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Beeselcity het volgende:
Wat een roddelclubje bij mijn vriend op het werk!
Niet menselijker dan roddelen
Hell To The Liars
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:47:15 #52
180653 beijar
De waarheid
pi_49739115

[ Bericht 80% gewijzigd door beijar op 24-05-2007 21:32:54 ]
Echte vrouwen bestaan niet meer.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:47:24 #53
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_49739120