Echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef Berenanus het volgende:
"Wil je tegen je vriend zeggen dat hij een hele mooie vriendin heeft."
Had hem al eerder gepost ergens, maar hij werkt
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, neuken?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, ik heb bijna 16.000 posts op fok.
Als dat zou werken zouden de vrouwen zich bij mij in rijen moeten opstellen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, ik heb bijna 16.000 posts op fok.
iedereen bereidt zich voor op een aanslag, van Sala-Adin komt ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen die hier dingen roept wat met FOK! te maken heeft...
Oh wacht, morgen is de ONZ meet..
Jullie bereiden je vast voor ofzo?
Ik ga nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen die hier dingen roept wat met FOK! te maken heeft...
Oh wacht, morgen is de ONZ meet..
Jullie bereiden je vast voor ofzo?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Als je linkerbeen kerst is en je rechterbeen pasen, heb je dan nog een gaatje tussen de vakanties?
vrouwen hebben geen openingszinnen nodig. Die hoeven maar te knipogen en er liggen 5 mannen tegen ze aan te rijden, zelfs bij die fucking lelijke mokkels.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef .neon het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen openingszinnen nodig. Die hoeven maar te knipogen en er liggen 5 mannen tegen ze aan te rijden, zelfs bij die fucking lelijke mokkels.
bier maakt meer kapot dan je lief is![]()
Wat een onzin, hoezo dat nu weer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef zainabber het volgende:
[..]kleine tip: openingszinnen zijn hatelijk
.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Als je linkerbeen kerst is en je rechterbeen pasen, heb je dan nog een gaatje tussen de vakanties?
Maar, jezelf voorstellen doe je toch ook met een openingszin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef zainabber het volgende:
[..]het is toch veel leuker als je gewoon origineel bent en jezelf even voorstelt ofzo dan zo'n gare van internet geplukte openingszin?
Zo zie ik het tenminste.
Een openingszin herken je meteen.
JIj probeert nu mannen te begrijpen, doe dat nu niet. Het gaat over openingszinnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:25 schreef zainabber het volgende:ik vind t nogal goedkoop als iemand met zo'n openingszin een gesprek begint.
geenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef valek het volgende:
[..]
JIj probeert nu mannen te begrijpen, doe dat nu niet. Het gaat over openingszinnen.
Wat voor openingszin heb jij dan?
Dus een man moet naar jou toe komen en een gesprek beginnen? Oftewel, komen met een openinszin.quote:
nee-hee! als ie met n openingszin komt, kan hij net zo snel weer weg gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dus een man moet naar jou toe komen en een gesprek beginnen? Oftewel, komen met een openinszin.
Maar er is altijd een openingszin. Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
nee-hee! als ie met n openingszin komt, kan hij net zo snel weer weg gaan.
waarom niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef valek het volgende:
[..]
Maar er is altijd een openingszin. Dat kan niet anders.
Want dan zegt hij niks. Dat is toch ook saai. Hij moet altijd met iets komen. Toch?quote:
ja maar niet zo'n voorbedachte openingszin!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:32 schreef valek het volgende:
[..]
Want dan zegt hij niks. Dat is toch ook saai. Hij moet altijd met iets komen. Toch?
Dat ben ik met je eens. Gewoon iets leuks zeggen. Dat vinden de vrouwen leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar niet zo'n voorbedachte openingszin!das toch niet spontaan
Maar als ik jou tegenkom meen ik het wel natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef Dramaqueen_ het volgende:
Gewoon, hee ! =D , niet echt iets speciaals hihi,
kusje
We zullen zien!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef valek het volgende:
[..]
Maar als ik jou tegenkom meen ik het wel natuurlijk.
Hoezo dat nou weer :S!?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Stofje het volgende:
[..]Wat ben jij een vieze, gore, stinkende tyfusslet
.
Direct maar ff om cam vragenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef Stofje het volgende:
Hmm, hier is het wel erg rumoerig, misschien moet ik het uitleggen via MSN. Heb je een cam?
Dat is meer een afknapper.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef remlof het volgende:
"Je zus vindt dat ik goed kan beffen"
Damned. Dat had een betere strategie geweest inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef .neon het volgende:
[..]
Direct maar ff om cam vragen![]()
als ze geen cam heeft loop je gewoon weg
Dat kan ik alleen vertellen als je schaarsgekleed achter de cam zit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Dramaqueen_ het volgende:
waarom ben ik dat volgens jou dan in eerste instaNtie?
nee, dankje!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef valek het volgende:
[..]
Of die zus moet heel erg veeleisend zijn.![]()
Goeie afsluitingszin!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Dramaqueen_ het volgende:
achjoh, t helpt wel altyd , succes met je examens
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Ronalld het volgende:
"Heeey, vergeet jij ook altijd de "w" in bezittelijke voornaamwoorden?"![]()
in JOU gefal :quote:
topics .. die dingen schijnen wel eens te staan op internet fora ..quote:Weet niet of er al een topic bestaat of is geweest.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
in JOU gefal :
Ig sit of Fee M BeeYoooooo aaight !
jouW wwwwww
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Ronalld het volgende:
bezittelijke voornaamoordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Ronalld het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
Zet je cam eens aan (...) Sta eens op? Oeh, buikje, laat eens zien! (...) Je hebt een mooi buikje, doe je truitje eens iets verder omhoog (...) Mooi buikje hoor, je hebt ook mooie borsten, laat me die ook eens zien? Wat niet? Je telefoonnummer staat in je MSN-naam, ik waarschuw je maar
moet je echt kanker opgewonden springend naar zo'n meid toehuppelenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:12 schreef Berenanus het volgende:
Zie je hem daar? Hij wil weten of jij mij leuk vindt!
die ga ik zaterdag gebruiken!!!
echt
komt nog verslag van
die big smile gaat wel lukken zaterdagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:19 schreef .neon het volgende:
[..]
moet je echt kanker opgewonden springend naar zo'n meid toehuppelen
"OMG ZIE JE DIE JONGE DAAR?!!? HIJ WIL WETEN OF JIJ MIJ LEUKT VIND!!! *BIG SMILE*"
Ik zit te denken om hem ook te gebruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
die big smile gaat wel lukken zaterdag
ga ik echt doen, kei tof als ik dat doe
Ben zaterdag van 12 tot 24 op emporiumquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:28 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik zit te denken om hem ook te gebruiken
Moeten we niet zelfde kroeg/discotheek en damen treffen![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ben zaterdag van 12 tot 24 op emporiumdaarna afteren in de matrixx tot uurtje of 5 6 dacht ik. Lopen we elkaar dan goed mis?
die kans schat ik aanzienlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ben zaterdag van 12 tot 24 op emporiumdaarna afteren in de matrixx tot uurtje of 5 6 dacht ik. Lopen we elkaar dan goed mis?
of.......nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Little_Meanie het volgende:
gewoon vrouwen om raad vragen, vinden ze erg leuk!
of je ziet bijvoorbeeld dat ze leuke schoenen aanheeft, of iets anders maakt niet uit.
dan ga je ernaar toe en zegt van zooooow dat zijn leuke schoenen? waar heb je die gehaald?
een vriendin van mij is binnenkort jarig en ik zoek nog een cadeau, die schoenen zouden perfect zijn.
daar heb je het begin van je gesprek.
Dan even babbelen en gewoon afscheid nemen en terug bij je vrienden gaan staan, worden ze gewoon gek van.
Zo van hé hoe kan dat nou, hij heeft het gesprek eerst afgebroken, dat gebeurt anders nooit...
Veel kans dat ze enkele minuten later naar jou toekomen.
ben jij homo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Little_Meanie het volgende:
of je ziet bijvoorbeeld dat ze leuke schoenen aanheeft, of iets anders maakt niet uit.
dan ga je ernaar toe en zegt van zooooow dat zijn leuke schoenen? waar heb je die gehaald?
een vriendin van mij is binnenkort jarig en ik zoek nog een cadeau, die schoenen zouden perfect zijn.
Dan even babbelen en gewoon afscheid nemen en terug bij je vrienden gaan staan, worden ze gewoon gek van.
Zo van hé hoe kan dat nou, hij heeft het gesprek eerst afgebroken, dat gebeurt anders nooit...
Been there, Worksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Little_Meanie het volgende:
nooit een vrouw complimenten geven over haar uiterlijk, dat horen ze van elke stakkerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ben jij homo?
behalve dat laatste, dat is wel cool
nochtans moet je alles doen wat als man niet logisch lijktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:53 schreef .neon het volgende:
klinkt logisch iig.
misschien ben ik dan niet het type dat die van jouw zou gebruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nooit een vrouw complimenten geven over haar uiterlijk, dat horen ze van elke stakker
de kunst is om iets te doen wat de andere mannen niet doen, daar gaan ze over nadenken
Deze shit gaat diepquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:54 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nochtans moet je alles doen wat als man niet logisch lijkt
complimenten over het uiterlijk kan wel nog eens lukken bij lelijke tot middelmatige vrouwen met weinig zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:54 schreef Berenanus het volgende:
[..]
misschien ben ik dan niet het type dat die van jouw zou gebruiken.
weet je wat het bij mij is!
vrouwen van tegen de 30 komen naar mij toe! en vrouwen van mijn leeftijd moet ik moeite voor doen enzo.. nouja, nu eigelijk ook niet meer moet ik eerlijk zeggen
Als je gewoon wilt neuken kan je beter zoals jij benoemd de "stakker" uithangenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nooit een vrouw complimenten geven over haar uiterlijk, dat horen ze van elke stakker
de kunst is om iets te doen wat de andere mannen niet doen, daar gaan ze over nadenken
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef BossFight het volgende:
"Does this ragg smell like chloroform to you?"
Helaas schijnt dit soort poep wel te werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ben jij homo?
behalve dat laatste, dat is wel cool
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:22 schreef Silentio het volgende:
-knip-
Dude je zit echt in het verkeerde subforum...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:12 schreef Silentio het volgende:
Nogmaals -knip-
Het is inderdaad jammer, dat er geen balkons meer zijn, grote rozentuinen, mierzoet bezwangerde lavendelluchten. Ach.... maar enfin, vrouwen hebben gelukkig tegenwoordig zelf ook een motorrijbewijs ...... Laten we wel wezen, met 180 de zonsondergang tegemoet heeft eigenlijk ook wel iets romantisch. Het gebrul van de roodgloeiende uitlaat, door stampende tweecylinders, paardekrachten, hmmmm.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef oddman het volgende:
In plaats van uitgebreide scenario's zonder interpunctie zoals Silentio laat ik de vrouwen voor mij in zwijm vallen door mijn uitgebreide idioom, uitstekende grammatica en puntige interpunctie.
Tot nu toe lijkt het helaas nog niet zo te werken; toch jammer dat de wereld niet zo in elkaar steekt.
Jij word dus niet blij met een make-up doosz?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef claudius013 het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer, dat er geen balkons meer zijn, grote rozentuinen, mierzoet bezwangerde lavendelluchten. Ach.... maar enfin, vrouwen hebben gelukkig tegenwoordig zelf ook een motorrijbewijs ...... Laten we wel wezen, met 180 de zonsondergang tegemoet heeft eigenlijk ook wel iets romantisch. Het gebrul van de roodgloeiende uitlaat, door stampende tweecylinders, paardekrachten, hmmmm.....
![]()
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
MOT IK JE EUVEN BEFFEN OM HET IES TE BRČKEN?!?!?!?!?!
Werkt altijd![]()
Nopequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij word dus niet blij met een make-up doosz?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dude je zit echt in het verkeerde subforum...
R&P is een paar deuren verder.
en dan hoop je dat zij een piemel uit de broek tovert?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef NZYM het volgende:
Openingszinnen
Ik laat gewoon me piemel zien
En dan zeg ik "NU JIJ SCHATJE!!!"![]()
![]()
alsof iedereen hier antiliaans nederlands spreekt..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mijn openingszinnen zijn meestal zónder taalfouten![]()
It's all about the pussy... bij die luiquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef .neon het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen openingszinnen nodig. Die hoeven maar te knipogen en er liggen 5 mannen tegen ze aan te rijden, zelfs bij die fucking lelijke mokkels.
bier maakt meer kapot dan je lief is![]()
Zeg het dan wel goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
MOT IK JE EUVEN BEFFEN OM HET IES TE BRČKEN?!?!?!?!?!
Werkt altijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |