Je vergeet de briljante humor te vermelden! En dat deze serie de tofste, meest hartverwarmende en meest hilarische vader/dochter relatie aller tijden bevat!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef TC03 het volgende:
Veronica Mars is één van de betere series van de afgelopen jaren. Kan zich qua niveau makkelijk meten met 24 en Lost, om over Prison Break maar te zwijgen.
Het is één van de weinige series waar echt over is nagedacht. De makers wisten in aflevering 1 al hoe de season finale eruit had moeten zien, en dat is terug te zien in de serie. Met name de de finales van seizoen 1 en 2 zijn uitmuntend, waarin alle puzzelstukjes op hun plaats vallen.
Veel mensen denken dat dit een standaard high school serie is, maar dat is het niet. Het is een intelligente en zeer goed geschreven show, die slechts het high school leventje als decor gebruikt.
Er zijn weinig series zo leuk als VM. Kijken dus.
The oneliners zijn echt briljant soms ja!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet de briljante humor te vermelden! En dat deze serie de tofste, meest hartverwarmende en meest hilarische vader/dochter relatie aller tijden bevat!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Veronica Mars?! In Nederland?! Pigs fly and hell just froze over. Nu kan het nederlandse publiek ook op tv genieten van een van de beste series ooit!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet de briljante humor te vermelden! En dat deze serie de tofste, meest hartverwarmende en meest hilarische vader/dochter relatie aller tijden bevat!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Veronica Mars?! In Nederland?! Pigs fly and hell just froze over. Nu kan het nederlandse publiek ook op tv genieten van een van de beste series ooit!
Begin dan maar alvast met downloaden van alle seizoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef Juicebox het volgende:
Was een paar dagen geleden begonnen met seizoen 1..heb de eerste 5 afleveringen gezien, maar nu kan ik het ook op tv volgen.En als het té spannend is, kijk ik het wel op de computer.
![]()
Dat zegt niet zo veel, want Joss verandert ongeveer elke week van best show ever. In zijn meest recente interview heeft hij weer gezegd dat hij Battlestar Galactica de beste serie ever vindt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef -Mo- het volgende:
Zoals deze mensen zeggen is het werkelijk een geniale serie.
En om Joss Whedon te quoten:
"Best. Show. Ever."
Eh nee. dat gaat niet lukken met een Amerikaanse seriequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Strychnine het volgende:
De film Instinct is op de tv, die kijk ik nu, ik ga Veronica Mars via uitzendinggemist.nl wel kijken vanavond
Daar komt 't echt niet op hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Strychnine het volgende:
De film Instinct is op de tv, die kijk ik nu, ik ga Veronica Mars via uitzendinggemist.nl wel kijken vanavond
Alleen zelf geproduceerde Nederlandse programma's ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat zo ongeveer alles daar op kwam wat op nl 1,2 of 3 is uitgezonden?
Da's echt heel dom om te denken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Strychnine het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Bananenman het volgende:
Valt me nu echt op hoe gigantisch de serie veranderd is in drie seizoenen. Niet alleen qua leeftijd van de acteurs maar gewoon de hele stijl, na de eerste epi denk je eigenlijk gewoon dat het een soort highschool drama'tje is met een wat grotere overkoepelende verhaallijn die best standaard is (boehoe wie heeft me verkracht, ik wil ons gezin samenbrengen, enz). Maar het is zoveel meer
Lekker kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alleen zelf geproduceerde Nederlandse programma's ja.
leuk ja! Ik ga zeker verder met kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Meningen van nieuwe kijkers??Vinden jullie er van??
meer kijkers dan de programma's die er om heen zitten dus dat is opzich positief.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef -Mo- het volgende:
207.000 kijkers gisteren.
De drie mensen tegen wie ik zei dat ze ook moesten kijken vonden het allemaal erg leuk. Zelf kan ik gewoon niet meer wachten op volgende week, terwijl ik het allemaal al eens gezien heb.
Overigens wil ik nog even melden dat Kristen Bell echt nog 4x zo knap wordt, de volgende seizoenen.
Your lossquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Shadowcat het volgende:
Ik vond het drie keer niks. Ga het niet meer kijken.
Niet om je mening aan te vallen of iets, maar kan je ook uitleggen waarom je het niks vond?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Shadowcat het volgende:
Ik vond het drie keer niks. Ga het niet meer kijken.
Ach, diegene kijkt ook X-Factor. Waarschijnlijk is VM gewoonweg te hoog gegrepen voor haar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet om je mening aan te vallen of iets, maar kan je ook uitleggen waarom je het niks vond?
Je kan via het internet nog een betere beeldkwaliteit binnentrekken dan wat op televisie te zien is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik ben benieuwd naar seizoen 3. Ik kijk ze liever niet op internet omdat het niet echt goede kwaliteit is, maar me vriend die het ook volgt zei dat het wel spannend was.
Geen goede kwaliteitquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Dudette1985 het volgende:
Toen ik in Februari op vakantie was in Flordia heb ik de eerste 2 seizoenen gekocht op dvd en die heb ik binnen een week (of anderhalf) allemaal gezien. Met andere woorden is het best wel verslavend. Leuk dat het nu ook in NL wordt uitgezonden! (ook handig met ondertiteling enzo aangezien die bij seizoen 2 er helemaal niet bij zat, ook geen engelse ondertiteling...)
Ik ben benieuwd naar seizoen 3. Ik kijk ze liever niet op internet omdat het niet echt goede kwaliteit is, maar me vriend die het ook volgt zei dat het wel spannend was.
Weet iemand trouwens of er nog een seizoen 4 komt, of is het nu helemaal van de amerikaanse buis gehaald?
Naja, om eerlijk te zijn heb ik er niet eens naar gezocht, maar me vriend zegt altijd dat het niet echt geweldige kwaliteit is soms. Voor de rest vind ik het ook rondom irritant om lang achter me laptop te zitten en een dvd brander heb ik niet (of kabeltje om op me tv aan te sluiten)quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:33 schreef jmac het volgende:
[..]
Geen goede kwaliteitWeet niet op welke site jij download maar tis gewoon perfecte kwaliteit. Je kan 't zelfs branden en op tv kijken zonder problemen. Zie 't probleem niet.
En nee er komt geen season 4. Het programma is gestopt vorige week.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Dudette1985 het volgende:
Naja, om eerlijk te zijn heb ik er niet eens naar gezocht, maar me vriend zegt altijd dat het niet echt geweldige kwaliteit is soms.
Ach die doet ook gewoon de afwas, kookt elke dag, en strijkt de kleren voor d'r vriend omdat HIJ het zegtquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn, zo'n mening die je op eigen ervaringen baseert.
Je mag zelf bepalen of je ze op tv of op internet kijkt. Maar je mag niet zeggen dat de kwaliteit op het internet slecht is, want dat is niet zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:55 schreef Dudette1985 het volgende:
Jezus, ik mag zelf toch wel bepalen of ik ze op tv of op internet zie!
Niet aan ons, aan het internet!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef Dudette1985 het volgende:
Nou, oké, sorry.
Grapje hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik zei alleen sorry, in het algemeen, dus niet tegen bepaalde personen of dingen...
Bij een pilot aflevering wordt dat dan een beetje moeilijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef Dudette1985 het volgende:
edit: Volgens mij lieten ze iedere aflevering zien wat er de vorige afleveringen was gebeurd..
dat had ik gezien hoor! ik doelde op het derde seizoen, je zei dat je die nog niet had gezien etc etc. ruuuustig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:55 schreef Dudette1985 het volgende:
@ xuanery: Als je nou even goed leest zul je zien dat ik de eerste twee seizoenen gewoon op dvd heb gekocht![]()
Charisma Carpenter komt een aantal afleveringen voor. Alyson Hannigon in iig 1 aflevering.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:36 schreef countergirl het volgende:
Via internet had ik al veel gehoord van de serie en was eigenlijk verbaasd dat de publieke omroep deze serie is gaan uitzenden. (Gelukkig verlost van die irritante reclames tussendoor). Maar klopt het dat in de serie best veel gastrolletjes zijn weggelegd voor oud Buffy -castleden?? Zoiets heb ik ergens gelezen.
Alyson komt in iets van 5 of 7 afleveringen voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Charisma Carpenter komt een aantal afleveringen voor. Alyson Hannigon in iig 1 aflevering.
joss whedon himself komt ook 1 keer langsquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:36 schreef countergirl het volgende:
Via internet had ik al veel gehoord van de serie en was eigenlijk verbaasd dat de publieke omroep deze serie is gaan uitzenden. (Gelukkig verlost van die irritante reclames tussendoor). Maar klopt het dat in de serie best veel gastrolletjes zijn weggelegd voor oud Buffy -castleden?? Zoiets heb ik ergens gelezen.
Even ge-imdb't, drie afleveringen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alyson komt in iets van 5 of 7 afleveringen voor![]()
Serieus maar drie?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Even ge-imdb't, drie afleveringen.
Kan je heel goed doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:30 schreef countergirl het volgende:
Kijk, ik heb dus een probleem. Ik vergeet vaak te kijken. Ik kan natuurlijk mijn videootje instellen maar dat ding neemt maar de helft van de tijd een programma van het begin tot eind op. Ik denk dat ik maar een aantal afleveringen ga kijken en als ik de serie goed genoeg vind koop ik hem wel op dvd.
HAH! Had ik toch gelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:58 schreef annoylikethewind het volgende:
Alyson zit trouwen ins 6 afleveringen in VM
Ugh ja ik was al weer helemaal vergeten dat Paris Hilton in de tweede aflevering zit. Arme Rob Thomas, hij moest echt allemaal shit ondergaan om ervoor te zorgen dat de show op de buis kwam... en Paris was bezig met haar promotierondje voor House of Wax rond die tijd, geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Kan je heel goed doen.Levert alleen geen kijkcijfers op. S1 is 28 dollar op amazon, s2 (heb ik net besteld) is 19,99 dollar (aanbieding). Als de dvd's hier in NL uitkomen, zijn ze waarschijnlijk veel duurder. Denk maar aan Gilmore Girls, die waren hier opeens 70 euro ofzo!! Dan maar geen nl'se ondertitels hoor
![]()
Zijn gastacteurs geen spoilers? Maakt mij niet uit hoor, maar ik weet niet of anderen dr last van hebben. Maar als we dan toch bezig zijn: Paul Rudd!! En degene die we allemaal eigenlijk niet wilden zien: Paris Hilton (volgende week mensen, kijk vooral om te lachen en negeer haar verder. Let op de verder WEL geweldige serie)
Nou, nee hoor. Ik had nog nooit van Veronica Mars gehoord en ik ben geboeid blijven hangen. Ach, het is natuurlijk geen Twin Peaks. Daarvoor wordt het er allemaal te dik opgelegd: kijk de protagoniste toch eens vrijgevochten zijn, en grappig en mooi en slim en... mag ik een teiltje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Bananenman het volgende:
Valt me nu echt op hoe gigantisch de serie veranderd is in drie seizoenen. Niet alleen qua leeftijd van de acteurs maar gewoon de hele stijl, na de eerste epi denk je eigenlijk gewoon dat het een soort highschool drama'tje is met een wat grotere overkoepelende verhaallijn die best standaard is (boehoe wie heeft me verkracht, ik wil ons gezin samenbrengen, enz). Maar het is zoveel meer
Vrij standaard is VM dus absoluut nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
Hier ook aan het kijken, heb de pilot helaas gemist.
Eerste indruk is dat het vrij standaard in elkaar zit maar heb er vrij veel goede dingen over gehoord dus ga zeker meerdere afleveringen kijken en dan maar hopen dat die eerste indruk de verkeerde is
Werd er gisteren iets anders populairs uitgezonden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef Joer_ het volgende:
Gisteravond ook maar 100.000 kijkers terwijl de pilot 200.000 kijkers had.
Serie erna had maar 5000 kijkers meer en programma ervoor 10/20 duizend minder dus opzich niet slecht (2% marktaandeel maar echter...) Denk echter niet dat deze ooit een succes gaat worden hier. De omroepen zijn al in de zomerstop nu en het aantal tv-kijkers wordt de komende weken nog veel minder. Ik verwachr wekelijks 60.000 kijkers voor VM (2-5% marktaandeel)quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Werd er gisteren iets anders populairs uitgezonden?
Twas wel bbq of terrasjesweer, laten we het daar maar op houden![]()
Is inderdaad geen standaard serie. Maar daarom juist heel goed! S2 dvd is naar me onderweg yay!
ja de hele serie is 3 weken geleden gestopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef Maximo het volgende:
Is seizoen 3 al afgelopen? Dan kan ik tenminste alles in een keer binnenhalen.(Doe niet in de usa topic posten, omdat ik anders mss spoilers tegen kom:))
Ik vond dat idd erg vreemd....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef bladibladibla het volgende:
Kijkt er nog iemand?
De aflevering van gisteren was weer leuk, la vond ik het een beetje vreemd hoe Veronica nou helemaal had uitgewerkt dat Troy de anabolen had gejat en verstopt.
Tenzij je een panellid bent van het kijkonderzoek, denk ik niet dat je echt de kijkcijfers bevordert.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef annoylikethewind het volgende:
Joh, dat is ze nou nooit![]()
Jmac ik kijk ze gewoon nog een keer, vriend kijkt nu ook mee. En ook om de kijkcijfers omhoog te krijgen/zo hoog te houden, zodat het niet hier snel gecanceled wordt.
Och ja. My bad. Nou ja, gaat om het idee he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tenzij je een panellid bent van het kijkonderzoek, denk ik niet dat je echt de kijkcijfers bevordert.
1,5 uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:00 schreef Smeich het volgende:
Voor de belangstellenden:
Het komt vanavond op Ned3 om 23:40 tot 01:05 en niet op woensdag. Geen idee of dit nu zo vast staat geprogrammeerd of eenmalig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |