abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50057553
De pilot is niet de beste aflevering, hoewel wel goed. Ik ben benieuwd naar de meningen over een paar afleveringen, als de verslaafdheidsfactor waarschijnlijk pas echt aangeslagen is.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_50057702
Ik ben ook van plan om meer afleveringen te kijken. Al heb ik wel het idee dat je vrij snel doorhebt wat de 'toon' van een serie is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_50156726
Vanavond weer kijken! Moet toegeven dat ik niet meer precies weet waar ie over gaat.

Behalve dan die dat die niet-acterende aanstellerige Paris Hilton in het roze (alles in het roze!) door het beeld zwalkt...oh nee 'zwoel en natuurlijk zich door het beeld beweegt'

edit: O ja, de creditcardfraude waar Weevil voor opgepakt wordt!
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:00:13 #104
57586 Bananenman
-----------
pi_50175170
pi_50176802
vrolijke schop, bananenman
pi_50177679
Ik zit er weer klaar voor.
pi_50178156
"Na de ster"
pi_50179464
Hier ook aan het kijken, heb de pilot helaas gemist.

Eerste indruk is dat het vrij standaard in elkaar zit maar heb er vrij veel goede dingen over gehoord dus ga zeker meerdere afleveringen kijken en dan maar hopen dat die eerste indruk de verkeerde is
pi_50184033
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
Hier ook aan het kijken, heb de pilot helaas gemist.

Eerste indruk is dat het vrij standaard in elkaar zit maar heb er vrij veel goede dingen over gehoord dus ga zeker meerdere afleveringen kijken en dan maar hopen dat die eerste indruk de verkeerde is
Vrij standaard is VM dus absoluut niet

Dat is dus ook een van de redenen waarom het na 3 seizoenen gestopt is, het is niet toegankelijk genoeg om grote groepen kijkers te trekken
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_50191074
Gisteravond ook maar 100.000 kijkers terwijl de pilot 200.000 kijkers had.
pi_50191340
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef Joer_ het volgende:
Gisteravond ook maar 100.000 kijkers terwijl de pilot 200.000 kijkers had.
Werd er gisteren iets anders populairs uitgezonden?
Twas wel bbq of terrasjesweer, laten we het daar maar op houden

Is inderdaad geen standaard serie. Maar daarom juist heel goed! S2 dvd is naar me onderweg yay!
pi_50205745
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

Werd er gisteren iets anders populairs uitgezonden?
Twas wel bbq of terrasjesweer, laten we het daar maar op houden

Is inderdaad geen standaard serie. Maar daarom juist heel goed! S2 dvd is naar me onderweg yay!
Serie erna had maar 5000 kijkers meer en programma ervoor 10/20 duizend minder dus opzich niet slecht (2% marktaandeel maar echter...) Denk echter niet dat deze ooit een succes gaat worden hier. De omroepen zijn al in de zomerstop nu en het aantal tv-kijkers wordt de komende weken nog veel minder. Ik verwachr wekelijks 60.000 kijkers voor VM (2-5% marktaandeel)
pi_50238037
Heb afgelopen woensdag de tweede aflevering gezien en ondanks het feit dat ik de pilot heb gemist zat ik heel snel in het verhaal.

Ik moet bekennen dat ik het in het begin allemaal vrij standaard vond, maar toen Veronica op het eind die boete ophaalde met de foto van Lily was ik toch wel geintrigreerd

Volgende week zeker weer
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_50239262
Ik haak af.
pi_50241582
Hoezo dan?
pi_50242134
Het raakt me niet. Ik kan er niet om lachen, ik kan er niet om huilen, en het zet me niet aan het denken.
pi_50244092
Hmm, bij mij duurde het een paar afleveringen, maar toen raakte me het juist wel. Behoorlijk zelfs. Zo erg zelfs, dat ik niet kon wachten op nieuwe afleveringen.

Het mysterie komt trouwens over een paar afleveringen echt op dreef. En de volgende aflevering is ook leuk. Als je geraakt wil worden zou je die eigenlijk nog even moeten proberen. Maar dat wil ik je niet opleggen ofzo, zie maar.
pi_50245230

Er is natuurlijk toch niks anders leuks op tv...
pi_50245695
Jaaaaaaa een topic over mijn favoriete serie!

Ik vond de eerste aflevering doodsaai, de tweede al leuker en na drie (okay, marathonsessie, maar goed) was ik verslaafd. Dus hou vol mensen!

wel jammer dat het in de vs gecanceld is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_50248336
Is seizoen 3 al afgelopen? Dan kan ik tenminste alles in een keer binnenhalen .(Doe niet in de usa topic posten, omdat ik anders mss spoilers tegen kom:))
pi_50248408
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef Maximo het volgende:
Is seizoen 3 al afgelopen? Dan kan ik tenminste alles in een keer binnenhalen .(Doe niet in de usa topic posten, omdat ik anders mss spoilers tegen kom:))
ja de hele serie is 3 weken geleden gestopt.
pi_50431527
En, nog iemand gekeken?
pi_50462217
Ja, ik heb gisteren voor het eerst iets er van gezien, vond het wel aardig. Ik blijf het wel volgen in ieder geval
pi_50929148
Kijkt er nog iemand?

De aflevering van gisteren was weer leuk, la vond ik het een beetje vreemd hoe Veronica nou helemaal had uitgewerkt dat Troy de anabolen had gejat en verstopt.
pi_50930651
Ik kijk altijd!
We krijgen niet altijd uitleg over hoe VM dingen weet. Maar de aanleiding is waarschijnlijk Troy's file met zijn drugsverleden

Voor de belangstellenden: www.veronica-mars.nl heeft binnenkort een interview met Michael Muhney (sheriff Lamb). Als je een vraag hebt, kun je die insturen.
pi_50931470
Vind de serie tot nu toe best saai eigenlijk
Cuore Sportivo
pi_50938373
Tis ook geen actieserie
pi_50938865
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef bladibladibla het volgende:
Kijkt er nog iemand?

De aflevering van gisteren was weer leuk, la vond ik het een beetje vreemd hoe Veronica nou helemaal had uitgewerkt dat Troy de anabolen had gejat en verstopt.
Ik vond dat idd erg vreemd....
pi_50945924
Ik dacht eerst dat ik 't wel ging kijken (alle epi's uit us gezien) maar doe 't niet elke week meer. 't kan me minder boeien en alles is een beetje herhaling. Subs zijn wel fijn omdat soms subtiele grapjes eerst gemist werden. Dvd met nl subs komt vast over tijd uit dus koop/kijk 't dan nog wel n keer.
pi_50948311
Veronica was een beetje irrationeel bezig gisteren.
pi_50951785
Joh, dat is ze nou nooit

Jmac ik kijk ze gewoon nog een keer, vriend kijkt nu ook mee. En ook om de kijkcijfers omhoog te krijgen/zo hoog te houden, zodat het niet hier snel gecanceled wordt.
pi_50951980
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef annoylikethewind het volgende:
Joh, dat is ze nou nooit

Jmac ik kijk ze gewoon nog een keer, vriend kijkt nu ook mee. En ook om de kijkcijfers omhoog te krijgen/zo hoog te houden, zodat het niet hier snel gecanceled wordt.
Tenzij je een panellid bent van het kijkonderzoek, denk ik niet dat je echt de kijkcijfers bevordert.
pi_50954992
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Tenzij je een panellid bent van het kijkonderzoek, denk ik niet dat je echt de kijkcijfers bevordert.
Och ja. My bad. Nou ja, gaat om het idee he.
pi_52149695
Voor de belangstellenden:

Nederlandstalig interview met Michael Muhney kun je op deze site vinden.
pi_52284317

Het komt vanavond op Ned3 om 23:40 tot 01:05 en niet op woensdag. Geen idee of dit nu zo vast staat geprogrammeerd of eenmalig is.
pi_52284963
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:00 schreef Smeich het volgende:

Het komt vanavond op Ned3 om 23:40 tot 01:05 en niet op woensdag. Geen idee of dit nu zo vast staat geprogrammeerd of eenmalig is.
1,5 uur
pi_52285108
Tzijn twee afleveringen: Silence of the lamb en Clash of the triton.
pi_52310819
Vond 't wel een fijn tijdstip eigenlijk. Veel beter dan woensdagavond.
pi_52316041
Dat vonden de kijkers ook. Waar er woensdag op prime-time nog slechts 27.000 keken, waren dat er gisteravond al 90.000 (nog steeds erg weinig natuurlijk).
And there was much rejoicing.
pi_52317677
Voor mij ist geen goed tijdstip, ik ben over het algemeen niet thuis...
Leuk van die kijkcijfers. Ben benieuwd of dat dna ook andere kijkers zijn....ouder, jonger, meer mannen, meer vrouwen enzovoort
pi_52321746
Het tijdstip vind ik bagger, maar dat is op te lossen met de videorecorder

De 2 afleveringen waren wel echt leuk! Vooral Veronica die in de achterbak zit opgesloten, Wallace belt en vervolgens over Dave Chappele moet praten

Twee aflevering achter elkaar bevalt ook goed; ik vind 1 aflevering altijd net iets te kort.
pi_53085200
pi_53566911
*schop*

Ik ben nu halverwege seizoen 2 en hoewel de verhaallijnen af en toe erg vaag en onwaarschijnlijk worden blijft het een leuke serie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')