Vrij standaard is VM dus absoluut nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
Hier ook aan het kijken, heb de pilot helaas gemist.
Eerste indruk is dat het vrij standaard in elkaar zit maar heb er vrij veel goede dingen over gehoord dus ga zeker meerdere afleveringen kijken en dan maar hopen dat die eerste indruk de verkeerde is
Werd er gisteren iets anders populairs uitgezonden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef Joer_ het volgende:
Gisteravond ook maar 100.000 kijkers terwijl de pilot 200.000 kijkers had.
Serie erna had maar 5000 kijkers meer en programma ervoor 10/20 duizend minder dus opzich niet slecht (2% marktaandeel maar echter...) Denk echter niet dat deze ooit een succes gaat worden hier. De omroepen zijn al in de zomerstop nu en het aantal tv-kijkers wordt de komende weken nog veel minder. Ik verwachr wekelijks 60.000 kijkers voor VM (2-5% marktaandeel)quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Werd er gisteren iets anders populairs uitgezonden?
Twas wel bbq of terrasjesweer, laten we het daar maar op houden![]()
Is inderdaad geen standaard serie. Maar daarom juist heel goed! S2 dvd is naar me onderweg yay!
ja de hele serie is 3 weken geleden gestopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef Maximo het volgende:
Is seizoen 3 al afgelopen? Dan kan ik tenminste alles in een keer binnenhalen.(Doe niet in de usa topic posten, omdat ik anders mss spoilers tegen kom:))
Ik vond dat idd erg vreemd....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef bladibladibla het volgende:
Kijkt er nog iemand?
De aflevering van gisteren was weer leuk, la vond ik het een beetje vreemd hoe Veronica nou helemaal had uitgewerkt dat Troy de anabolen had gejat en verstopt.
Tenzij je een panellid bent van het kijkonderzoek, denk ik niet dat je echt de kijkcijfers bevordert.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef annoylikethewind het volgende:
Joh, dat is ze nou nooit![]()
Jmac ik kijk ze gewoon nog een keer, vriend kijkt nu ook mee. En ook om de kijkcijfers omhoog te krijgen/zo hoog te houden, zodat het niet hier snel gecanceled wordt.
Och ja. My bad. Nou ja, gaat om het idee he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tenzij je een panellid bent van het kijkonderzoek, denk ik niet dat je echt de kijkcijfers bevordert.
1,5 uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:00 schreef Smeich het volgende:
Voor de belangstellenden:
Het komt vanavond op Ned3 om 23:40 tot 01:05 en niet op woensdag. Geen idee of dit nu zo vast staat geprogrammeerd of eenmalig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |