Ja en de details waar ze het over hebben,... hobbels in asfalt enzo,... geluid van de banden op het grind,... pfffffff!!quote:
zou niet te hard van stapel lopen, want dit ziet er niet uit:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en de details waar ze het over hebben,... hobbels in asfalt enzo,... geluid van de banden op het grind,... pfffffff!!
Compressie methoden worden ook steeds beter heh..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:54 schreef clouddy het volgende:
ik begin me toch steeds vaker af te vragen hoe ze dat nou allemaal op die 9 gig moeten proppen, daar moet toch is een einde aan komen :S, alles word groter en mooier ( textures ) e.d.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Compressie methoden worden ook steeds beter heh..
maar hij heeft wel gelijkquote:
Misschien ben ik wat minder kritisch dan,..... vind het er prima uit zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
zou niet te hard van stapel lopen, want dit ziet er niet uit:
[afbeelding]
als die trailer enige indicatie is van de grafische kwaliteit ben ik klaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat minder kritisch dan,..... vind het er prima uit zien.
zolang alles maar goed bij elkaar pastquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
De sfeer en setting zijn sowieso goed, en de wereld is kei groot. Dan mag het best even wat minder zijn grafisch, maar desalniettemin vind ik het er heerlijk uitzien
Het hoeft trouwens echt niet zo te zijn dat je veel nummers van de tracklist kent bij Guitar Hero. Ik kende Heart Shaped Box, Message in a Bottle, Jessica, Misirlou en Monkey Wrench als enigen geloof ik, maar 80% van de liedjes van GH2 vind ik echt super. Alleen dat gedrek wat meestal op het einde zit vind ik geen flikker aan, en dat is daarnaast/daardoor nog eens moeilijk te spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu moet je mijn reactie ook weer niet té serieus nemen (ben immers gradioos verslaafd), maar als je 1 van die drie gaat kopen zal er geen haar op je hoofd zijn die er spijt van zal hebben. Moet rock je wil een beetje liggen natuurlijk. Als je niet van rock houdt dan kan je beter wachten op Schlager Superstar 5 ofzo.
Wat is er mis meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
zou niet te hard van stapel lopen, want dit ziet er niet uit:
[afbeelding]
Ja geen idee inderdaad,... boxershort te weinig texturesquote:
Er staat niemand te gamen op die gamekast?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja geen idee inderdaad,... boxershort te weinig texturesOm misschien te hoog opgetrokken?
Die van mij heet klaas..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef clouddy het volgende:
ECHT WEL, het is Jan. je ontzichtbare game mattie
Geen geld meer voorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:29 schreef clouddy het volgende:
en pgr4 ?
Superman was voor even wel leuk ja maar daarna idd ruk maja 10 euro is die wel waard.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:49 schreef Edwinuss het volgende:
Heb vandaag Superman Returns gekocht, en Lost Planet.
Iedereen vind dus Superman ruk, ik vind het opzich wel lachen![]()
Voor 10 euro..
En Lost Planet kost bij de Media Markt in Leeuwarden 33 euro.. Terwijl die game niet eens zo oud is!
Lost planet vermaak ik me prima mee
Ik heb eergister de eerste missie van Lost Planet gespeeld. Vind het er echt super uitzien! Alleen je kan niet rennen ofzo?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Superman was voor even wel leuk ja maar daarna idd ruk maja 10 euro is die wel waard.
Lost Planet is gewoon een vette game![]()
Speel je hem wel op easy? Dat is wel leuker vind ik dan is het nog steeds redelijk pittig maar leuker om te spelen omdat je dan minder op je T-eng hoeft te letten enz.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:11 schreef clouddy het volgende:
ik heb lost planet ook sinds kleine 4 dagen ofzo, ben nu mission 6 met green eye? ( correct me if I'm wrong ) maar god wat is die game moeilijk
Rock ligt me zeker wel, maar ze maken het juist zo lastig met kiezen door zoveel van die games uit te brengenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
Nu moet je mijn reactie ook weer niet té serieus nemen (ben immers gradioos verslaafd), maar als je 1 van die drie gaat kopen zal er geen haar op je hoofd zijn die er spijt van zal hebben. Moet rock je wil een beetje liggen natuurlijk. Als je niet van rock houdt dan kan je beter wachten op Schlager Superstar 5 ofzo.
Ja, inclusief veel te lange solo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daarbij, Guitar Hero 2 heeft Freebird als ik me niet vergis.
maakt nix uit op medium of easyquote:
Freebird? Fuck dat, Hangar 18 zit er in!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:04 schreef Retuobak het volgende:
Daarbij, Guitar Hero 2 heeft Freebird als ik me niet vergis.
Die solo is geweldigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, inclusief veel te lange solo.
Ja, ik heb SocialDisorder en Kepler hem zien spelen, die hadden er inderdaad wel een beetje moeite meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de game hebt gespeeld, dan vind je hem een stuk minder
Hele toffe game Test Drivequote:Op zondag 27 mei 2007 21:43 schreef Theamerican het volgende:
heb gisteren test drive gekocht.
nog 2 weekjes voor forza
Heb 'm vorige week een dagje gespeeld. Leuke game wel, maar mij veel te uitgebreid. Het is geen gewone shooter, maar met allerlei special moves, teleport, spells, anti-spells, etc. Halve RPG zowat. Er zit wel een soort van singleplayer in, in de vorm van een tutorial en mogelijkheid om tegen bots te spelen. Speelde wel lekker verder, maar het is echt een hele uitgebreide shooter. Als je gewoon lekker simpel wilt knallen zoals ik is dit in ieder geval niet je ding.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:27 schreef Bastard het volgende:
http://shadowrun.com/gameguides/
Ben benieuwd hoe dat crossplatform gaat werken , ziet er redelijk goed uit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |