Na het winnen van een toernooi krijg je vaak een nieuwe auto + geldbonus. Met geld kun je uiteraard ook een nieuwe auto kopen, die je in je garage kunt bewaren. Echt bijna hetzelfde als in Gran Turismo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:
Die fotomode is dan wel een makkelijke manier om je creaties op internet te tonen.
Is het veel werk om nieuwe auto's te krijgen of heb je vrij snel een geruime keuze aan wagens in garage?
Beide eigenlijk. Je hebt toernooien waar je alleen met een bepaalde auto aan deel kunt nemen, maar je moet voor sommige toernooien ook een bepaalde reputatie hebben. Die reputatie gaat omhoog door een aantal credits. Bijvoorbeeld bij 1000 credits zit je op level 2, en credits krijg je weer door races en toernooien te winnen.quote:Wat moet je doen om verder te komen. Moet je een race winnen om de volgende te kunnen doen, of gewoon zorgen dat je een auto hebt die aan de eisen voldoet van die race...?
Het zelfde dus als in Forza 1.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Na het winnen van een toernooi krijg je vaak een nieuwe auto + geldbonus. Met geld kun je uiteraard ook een nieuwe auto kopen, die je in je garage kunt bewaren. Echt bijna hetzelfde als in Gran Turismo.
[..]
Beide eigenlijk. Je hebt toernooien waar je alleen met een bepaalde auto aan deel kunt nemen, maar je moet voor sommige toernooien ook een bepaalde reputatie hebben. Die reputatie gaat omhoog door een aantal credits. Bijvoorbeeld bij 1000 credits zit je op level 2, en credits krijg je weer door races en toernooien te winnen.
werkt die fotomode ongeveer hetzelfde als bij NFS Carbon?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat die foto's nog niet online komen op de Forza site, dat werkt nog niet. Denk pas vanaf de launch. Had mn fotos wel even terug willen zien.
Hebben we ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik dacht dat we een Forza topic hadden..
Ik kom niet buiten het centrale topic, take it or leave it.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hebben we ook.
[360] Forza 2, #4 Rondjes rijden
Alleen heeft Devv05 die nog niet gevonden denk ik.
Das geen racegamequote:
NIett????quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das geen racegameNet als dat ik Burnout geen echte racegame vind.
Nee hoor, dat is sportgames met elkaar vergelijken. Daarbinnen heb je weer verschillende genres, zoals voetbal, basketbal, honkbal. Hetzelfde met racegames, Mario Kart is gewoon een racegame, al is het natuurlijk niet te vergelijken met Forza 2 of zelfs Burnout (ook een racegame, wel erg arcade)quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef Bastard het volgende:
Tvp dan maar he
Trouwens een kromme vergelijking.. Alsof je een NBA spel vergelijkt met FIFA ofzo.. beide een balsport dus te vergelijken
Simulator vs. Rally maar beide racegames ja. Of is CMR ook al geen racegame meer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:10 schreef Bastard het volgende:
Forza vs CMR :
Het zijn beide race games.. auto's hebben wielen, the end.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |