hoe heet ze? rechterhand?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef furian het volgende:
nou ik weet wel.. als mijn vriendin zoiets doet om een hogere functie te krijgen bij haar baas.. en ik kom erachter.. dan neuk ik haar in elk gat en spuit ik haar ogen eronder en haar oren vol..
en dan dump ik haar terwijl ik haar slet noem..
maar gelukkig vind mijn vriendin sex niets aan dus heb ik niets te vrezen
Als jouw leeftijd 16 is kan ik alleen maar zeggen: goed gedaan meid, jij komt er wel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
weekend baantje heb ik het gedaan met groepsleider
maar hij was ook mij vriendje voor 2 maanden
vinden jullie dat ik dan ook omhoog heb geneukt?
want ben er achteraf gezien wel beter van geworden
Mwa, eigenlijk wel dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
Tja, een vrouw is altijd onschuldig in het omhoogneuken, want ze heeft toch een relatie gehad met de persoon in kwestie? Ook al was het maar 2 maanden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
heb je ook een bruine tong en/of ellebogen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:57 schreef Ringo het volgende:
Ik neuk me graag omhoog.
Je hebt ook vrouwelijke leidinggevenden. Ik in elk geval wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
heb je ook een bruine tong en/of ellebogen ?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwelijke leidinggevenden. Ik in elk geval wel.
Dat komt waarschijnlijk ook omdat die minder testosteron hebben dat de hersenfuncties blokkeert. Dat is bij de gemiddelde mannelijke marinier volgens mij meestal de beperkende factorquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:54 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
bij de marine noemen ze dat marva's,dat zijn horizontaal binnengestroomde sletjes die in no time 'ineens' een hogere rang hebben![]()
verklaar je naderquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Als jouw leeftijd 16 is kan ik alleen maar zeggen: goed gedaan meid, jij komt er wel...
Hoerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
Hoer?quote:
Sneaky wichtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:05 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
Hoer?
als ik het met mijn vriend doe ben ik dan een hoer?
Dat hij degene boven me was, was maar een bijzaak hor
en ik deed het niet voor geld... als kreeg ik er wel meer door
Neuh, niet nu hoor, dat is al even geleden gebeurtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nu krijgen jullie volgens mij allemaal een slecht beeld over mij![]()
Ach, er is ook vast een Fokker die jou nu een baan wil aanbieden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
Nee hoor, neuken met je vriend is vrij normaal. Dat hij je er financieel voor beloont is dan weer wel twijfelachtig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
Lekkere vriend heb jij dan. Hij vind het dus niet eens erg als je gedeeld wordt. Al is het maar voor 5 minuten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Oh, laatst zei mijn vriendje dat ik het onder bepaalde voorwaarden wel mag.
Boehoehoe.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Lekkere vriend heb jij dan. Hij vind het dus niet eens erg als je gedeeld wordt. Al is het maar voor 5 minuten?
Sorry maar mijn liefde is onvoorwaardelijk en als hij ook maar aan een tiet van een ander meisje zit, dan hangt ie. Dan maar zwaaien naar zijn functie.
De zin is nog niet eens klaar en de voorwaarde komt al...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef FaTaaL het volgende:
Sorry maar mijn liefde is onvoorwaardelijk en als hij ook maar aan een tiet van een ander meisje zit, dan hangt ie.
Je snapt wel dat ik doel op functies die echt het neuken waard zijn he. Dat is eenmalig. En verder denk ik dat het eerder voor mij geldt, dan voor hem, aangezien hij zijn eigen bedrijf heeft.quote:
Zeer scherp.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
De zin is nog niet eens klaar en de voorwaarde komt al...![]()
Er kunnen natuurlijk altijd lekkere meiden zijn die via hem willen opwaarderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik doel op functies die echt het neuken waard zijn he. Dat is eenmalig. En verder denk ik dat het eerder voor mij geldt, dan voor hem, aangezien hij zijn eigen bedrijf heeft.Daar is dat dus niet van toepassing.
Het was ook maar een hypothetische vraag aan hem.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef katerwater het volgende:
[..]
Er kunnen natuurlijk altijd lekkere meiden zijn die via hem willen opwaarderen.
Ik zou alvast een geheime geluidsrecorder installeren in zijn bureau![]()
Enne: men doelt altijd op functies die echt het neuken waard zijn, duh...
nou, dat zou ik niet zeggen. er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
En oh, neeIn de branche waar hij zit zijn amper wijven, en als daar wel vrouwen zitten, dan zullen ze vast niet het neuken waard zijn.
De vijand zit altijd in een hoek waar je het niet verwachtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou, dat zou ik niet zeggen. er zijn altijd uitzonderingen.
maar dan krijg je competitie en dat is niet goed voor de sfeer.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef katerwater het volgende:
[..]
De vijand zit altijd in een hoek waar je het niet verwacht![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
zijn in zekere zin de meeste vrouwen niet allemaal hoeren,of ze er nu betaald voor worden of niet,allemaal liggen ze op hun rug voor je als ze wat van je gedaan moeten hebben.....wat het ook is !![]()
probeer de discussie weer een beetje opgang te brengen en 'okay' is alles wat je erop te zeggen hebt?omg,wtf,waar zijn die oude foktijden toch gebleven,waarin je met een dergelijke opmerking een hele rel kon starten ?quote:
Zie tijdstip.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:41 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
probeer de discussie weer een beetje opgang te brengen en 'okay' is alles wat je erop te zeggen hebt?omg,wtf,waar zijn die oude foktijden toch gebleven,waarin je met een dergelijke opmerking een hele rel kon starten ?![]()
![]()
![]()
thanks,ga het saaie en stille fok dan ook maar eens verlaten,en mijn nestje opzoeken,nog even 5uurtjes slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:48 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Zie tijdstip..
Nou ja, hier een slaapwel kusje![]()
Zijn alle mannen niet hoeren? eigenlijk meer slettebakken omdat ze het vaak willenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
zijn in zekere zin de meeste vrouwen niet allemaal hoeren,of ze er nu betaald voor worden of niet,allemaal liggen ze op hun rug voor je als ze wat van je gedaan moeten hebben.....wat het ook is !![]()
is het alleen met trouwen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ieder vrouw of man die trouwt met iemand met meer knaken heeft zich omhoog geneukt
ik zou het wel weten waarom jij dan die baan krijgt :pquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn baas valt op mannen.![]()
Ik weet niet of ik me omhoog zou neuken, misschien als ik een baan echt graag zou willen, maar ik zou daar niet goed in zijn omdat ik er met mijn verstand niet bij kan dat dat zou helpen. Waarom zou ik voor sex een baan krijgen? dat slaat in mijn ogen echt nergens op.
Ik heb zo het idee dat bij de meeste keren dat er gepraat wordt over iemand die zich omhooggeneukt heeft het meer over jaloesie gaat dat anderen die functie niet hebben gekregen dan dat er echt geneukt is....quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:54 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
bij de marine noemen ze dat marva's,dat zijn horizontaal binnengestroomde sletjes die in no time 'ineens' een hogere rang hebben![]()
Ik zou iemand die sex met me had, niet perse een baan geven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik zou het wel weten waarom jij dan die baan krijgt :p
misschien hoopt ie dat het nog een keer gebeurd...
of misschien ben jij en nog iemand anders even geschikt enja als je dan moet kiezen...
het ligt er natuurlijk ook aan hoet het gebeurdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat bij de meeste keren dat er gepraat wordt over iemand die zich omhooggeneukt heeft het meer over jaloesie gaat dat anderen die functie niet hebben gekregen dan dat er echt geneukt is....
Het wordt namelijk al snel gezegd bij een vrouw die hogerop komt, zeker als de vrouw er niet al te slecht uitziet.
Het gebeurt wel, maar volgens mij niet zo heel erg veel.
bij werken gaat het tog alleen maar of ze te vertrouwen zijn op het werkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou iemand die sex met me had, niet perse een baan geven.
Als ze een relatie heeft(in mijn geval hij trouwens)is dat toch een teken dat ze niet te vertrouwen is. Wil jij iemand voor je hebben werken die niet te vertrouwen is?
Wie zegt dat iemand die persoonlijk niet te vertrouwen is, op het werk wel te vertrouwen is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
bij werken gaat het tog alleen maar of ze te vertrouwen zijn op het werk
en niet persoonlijk?
als baas heb je dan wel vertrouwen dat ze genoeg doet voor haar werkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat iemand die persoonlijk niet te vertrouwen is, op het werk wel te vertrouwen is?
Kennelijk is ze dat trouwens niet, want ze neukt zich omhoog, dat is ook niet echt vertrouwen in haar kunnen wekkend
en als je beide kon hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb plezier op mijn werk, alleen geen sex.
haha ja dat is waarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee.
Ik wil graag werken op mijn werk.
Dat klinkt misschien wat raar, ik houd best van een praatje op zijn tijd, maar ik moet niet het gevoel hebben dat er meer geluld wordt dan gewerkt, als ik al sex zou hebben op het werk, zou het staand in het toilet zijn(of ergens anders waar ik niemand zou verwachten) en heel erg snel.
Als ik graag sex zou willen op mijn werk, zou ik wel hoer worden.
Droomman dan(ik ben vrouw) en ik heb al een vriend thuis waarmee ik graag sex heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
haha ja dat is waar
maarja als hoer blijf je bezig en op je werk zou je er voor kunnen kiezen voor af en toe
en misschien kom je net je droomvrouw tegen op je werk![]()
bij mij zou het ook vooral aan liggen hoe diegene is en hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Droomman dan(ik ben vrouw) en ik heb al een vriend thuis waarmee ik graag sex heb.
Maar goed, ik werk vaak in mijn eentje in het archief, dus als er daar een leuke man langskomt.Ik ben alleen en verwacht daar niemand dus...Maar ik zou het niet doen als ik dacht dat ik daardoor een bepaalde functie zou krijgen denk ik, alleen zit ik niet in de positie, dus weet ik het niet zeker.
en nog iemand anders die zich omhoog zou neuken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
bij mij zou het ook vooral aan liggen hoe diegene is en hoe hij eruit ziet
als ik vrijgezel ben en hij is egt![]()
dan zou er welleens iets kunneen gebeuren
Geb. Datum 02-09-1990quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
en nog iemand anders die zich omhoog zou neuken?
of iemand die iemand anders bij hem omhoog zou laten neuken?
![]()
hoe weet jij dat nou?was je erbij somsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij mijn ex werkgever deed ik ook de ICT. In mijn eentje dus last van concurrentie heb ik niet.Was zo'n snol daar die directiesecr. wilde worden en dat ging bereiken door de directeur te neuken. Heeriljk was dat om die op haar smoel te zien gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |