Je snapt wel dat ik doel op functies die echt het neuken waard zijn he. Dat is eenmalig. En verder denk ik dat het eerder voor mij geldt, dan voor hem, aangezien hij zijn eigen bedrijf heeft.quote:
Zeer scherp.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
De zin is nog niet eens klaar en de voorwaarde komt al...![]()
Er kunnen natuurlijk altijd lekkere meiden zijn die via hem willen opwaarderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik doel op functies die echt het neuken waard zijn he. Dat is eenmalig. En verder denk ik dat het eerder voor mij geldt, dan voor hem, aangezien hij zijn eigen bedrijf heeft.Daar is dat dus niet van toepassing.
Het was ook maar een hypothetische vraag aan hem.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef katerwater het volgende:
[..]
Er kunnen natuurlijk altijd lekkere meiden zijn die via hem willen opwaarderen.
Ik zou alvast een geheime geluidsrecorder installeren in zijn bureau![]()
Enne: men doelt altijd op functies die echt het neuken waard zijn, duh...
nou, dat zou ik niet zeggen. er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
En oh, neeIn de branche waar hij zit zijn amper wijven, en als daar wel vrouwen zitten, dan zullen ze vast niet het neuken waard zijn.
De vijand zit altijd in een hoek waar je het niet verwachtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou, dat zou ik niet zeggen. er zijn altijd uitzonderingen.
maar dan krijg je competitie en dat is niet goed voor de sfeer.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef katerwater het volgende:
[..]
De vijand zit altijd in een hoek waar je het niet verwacht![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
zijn in zekere zin de meeste vrouwen niet allemaal hoeren,of ze er nu betaald voor worden of niet,allemaal liggen ze op hun rug voor je als ze wat van je gedaan moeten hebben.....wat het ook is !![]()
probeer de discussie weer een beetje opgang te brengen en 'okay' is alles wat je erop te zeggen hebt?omg,wtf,waar zijn die oude foktijden toch gebleven,waarin je met een dergelijke opmerking een hele rel kon starten ?quote:
Zie tijdstip.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:41 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
probeer de discussie weer een beetje opgang te brengen en 'okay' is alles wat je erop te zeggen hebt?omg,wtf,waar zijn die oude foktijden toch gebleven,waarin je met een dergelijke opmerking een hele rel kon starten ?![]()
![]()
![]()
thanks,ga het saaie en stille fok dan ook maar eens verlaten,en mijn nestje opzoeken,nog even 5uurtjes slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:48 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Zie tijdstip..
Nou ja, hier een slaapwel kusje![]()
Zijn alle mannen niet hoeren? eigenlijk meer slettebakken omdat ze het vaak willenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
zijn in zekere zin de meeste vrouwen niet allemaal hoeren,of ze er nu betaald voor worden of niet,allemaal liggen ze op hun rug voor je als ze wat van je gedaan moeten hebben.....wat het ook is !![]()
is het alleen met trouwen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ieder vrouw of man die trouwt met iemand met meer knaken heeft zich omhoog geneukt
ik zou het wel weten waarom jij dan die baan krijgt :pquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn baas valt op mannen.![]()
Ik weet niet of ik me omhoog zou neuken, misschien als ik een baan echt graag zou willen, maar ik zou daar niet goed in zijn omdat ik er met mijn verstand niet bij kan dat dat zou helpen. Waarom zou ik voor sex een baan krijgen? dat slaat in mijn ogen echt nergens op.
Ik heb zo het idee dat bij de meeste keren dat er gepraat wordt over iemand die zich omhooggeneukt heeft het meer over jaloesie gaat dat anderen die functie niet hebben gekregen dan dat er echt geneukt is....quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:54 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
bij de marine noemen ze dat marva's,dat zijn horizontaal binnengestroomde sletjes die in no time 'ineens' een hogere rang hebben![]()
Ik zou iemand die sex met me had, niet perse een baan geven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik zou het wel weten waarom jij dan die baan krijgt :p
misschien hoopt ie dat het nog een keer gebeurd...
of misschien ben jij en nog iemand anders even geschikt enja als je dan moet kiezen...
het ligt er natuurlijk ook aan hoet het gebeurdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat bij de meeste keren dat er gepraat wordt over iemand die zich omhooggeneukt heeft het meer over jaloesie gaat dat anderen die functie niet hebben gekregen dan dat er echt geneukt is....
Het wordt namelijk al snel gezegd bij een vrouw die hogerop komt, zeker als de vrouw er niet al te slecht uitziet.
Het gebeurt wel, maar volgens mij niet zo heel erg veel.
bij werken gaat het tog alleen maar of ze te vertrouwen zijn op het werkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou iemand die sex met me had, niet perse een baan geven.
Als ze een relatie heeft(in mijn geval hij trouwens)is dat toch een teken dat ze niet te vertrouwen is. Wil jij iemand voor je hebben werken die niet te vertrouwen is?
Wie zegt dat iemand die persoonlijk niet te vertrouwen is, op het werk wel te vertrouwen is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
bij werken gaat het tog alleen maar of ze te vertrouwen zijn op het werk
en niet persoonlijk?
als baas heb je dan wel vertrouwen dat ze genoeg doet voor haar werkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat iemand die persoonlijk niet te vertrouwen is, op het werk wel te vertrouwen is?
Kennelijk is ze dat trouwens niet, want ze neukt zich omhoog, dat is ook niet echt vertrouwen in haar kunnen wekkend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |