hoe heet ze? rechterhand?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef furian het volgende:
nou ik weet wel.. als mijn vriendin zoiets doet om een hogere functie te krijgen bij haar baas.. en ik kom erachter.. dan neuk ik haar in elk gat en spuit ik haar ogen eronder en haar oren vol..
en dan dump ik haar terwijl ik haar slet noem..
maar gelukkig vind mijn vriendin sex niets aan dus heb ik niets te vrezen
Als jouw leeftijd 16 is kan ik alleen maar zeggen: goed gedaan meid, jij komt er wel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
weekend baantje heb ik het gedaan met groepsleider
maar hij was ook mij vriendje voor 2 maanden
vinden jullie dat ik dan ook omhoog heb geneukt?
want ben er achteraf gezien wel beter van geworden
Mwa, eigenlijk wel dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
Tja, een vrouw is altijd onschuldig in het omhoogneuken, want ze heeft toch een relatie gehad met de persoon in kwestie? Ook al was het maar 2 maanden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
heb je ook een bruine tong en/of ellebogen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:57 schreef Ringo het volgende:
Ik neuk me graag omhoog.
Je hebt ook vrouwelijke leidinggevenden. Ik in elk geval wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
heb je ook een bruine tong en/of ellebogen ?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwelijke leidinggevenden. Ik in elk geval wel.
Dat komt waarschijnlijk ook omdat die minder testosteron hebben dat de hersenfuncties blokkeert. Dat is bij de gemiddelde mannelijke marinier volgens mij meestal de beperkende factorquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:54 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
bij de marine noemen ze dat marva's,dat zijn horizontaal binnengestroomde sletjes die in no time 'ineens' een hogere rang hebben![]()
verklaar je naderquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Als jouw leeftijd 16 is kan ik alleen maar zeggen: goed gedaan meid, jij komt er wel...
Hoerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Kimmie_16 het volgende:
Hoer?quote:
Sneaky wichtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:05 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
Hoer?
als ik het met mijn vriend doe ben ik dan een hoer?
Dat hij degene boven me was, was maar een bijzaak hor
en ik deed het niet voor geld... als kreeg ik er wel meer door
Neuh, niet nu hoor, dat is al even geleden gebeurtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nu krijgen jullie volgens mij allemaal een slecht beeld over mij![]()
Ach, er is ook vast een Fokker die jou nu een baan wil aanbieden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
Nee hoor, neuken met je vriend is vrij normaal. Dat hij je er financieel voor beloont is dan weer wel twijfelachtig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
Lekkere vriend heb jij dan. Hij vind het dus niet eens erg als je gedeeld wordt. Al is het maar voor 5 minuten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Oh, laatst zei mijn vriendje dat ik het onder bepaalde voorwaarden wel mag.
Boehoehoe.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Lekkere vriend heb jij dan. Hij vind het dus niet eens erg als je gedeeld wordt. Al is het maar voor 5 minuten?
Sorry maar mijn liefde is onvoorwaardelijk en als hij ook maar aan een tiet van een ander meisje zit, dan hangt ie. Dan maar zwaaien naar zijn functie.
De zin is nog niet eens klaar en de voorwaarde komt al...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef FaTaaL het volgende:
Sorry maar mijn liefde is onvoorwaardelijk en als hij ook maar aan een tiet van een ander meisje zit, dan hangt ie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |