Cerrorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi. Stasi-bewind.
Eerder bans, klonen die excessief baggeren gelijk in de prullenbak en een nekschot voor Maikuuul roeperts.
Maar ik weet hoe de ban-procedure gaat dus helaas gaat mijn facistische droom niet door.
Volgens ons is er al veel te veel. Als je kwijt wil wat je vandaag hebt meegemaakt kan dat op livejournal of in je blog, als je poep en plas grapjes leuk vindt dan vertel je ze maar aan je vriendjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:31 schreef Houzer het volgende:
Ontopic: Er moet meer bagger worden geacepteerd in ONZ ;')
Houzer.quote:
Ik ben toch grappigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens ons is er al veel te veel. Als je kwijt wil wat je vandaag hebt meegemaakt kan dat op livejournal of in je blog, als je poep en plas grapjes leuk vindt dan vertel je ze maar aan je vriendjes.
We willen hier grappige dingen waar iedereen die hier kom op z'n minst wel een beetje kan lachen.
Nee al was je forum-admin, dan hield ik nog van jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Houzer.
Ik ben anti-bagger geworden (mits semi-nuchter)Is dat erg?
Een grote schoonmaak kan geen kwaad, maar dan heb je altijd nog het "who watches the watchmen" probleem. Maar inderdaad, soms moet je de user tegen zichzelf beschermen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi. Stasi-bewind.
Eerder bans, klonen die excessief baggeren gelijk in de prullenbak en een nekschot voor Maikuuul roeperts.
Maar ik weet hoe de ban-procedure gaat dus helaas gaat mijn facistische droom niet door.
En over dat laatste hoeven we jou niks te vertellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Een grote schoonmaak kan geen kwaad, maar dan heb je altijd nog het "who watches the watchmen" probleem. Maar inderdaad, soms moet je de user tegen zichzelf beschermen.
Tsja, het vlees is zwak en ik ben slechts ook mens. Daarom waardeer ik het ook als jullie me in het gareel houden, iets dat ik namelijk niet ben gewend van andere sites (zoals Nosh al posttequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En over dat laatste hoeven we jou niks te vertellen
Ok remlof.quote:
Dus ook een maatstaf voor wat humor is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
Een humor/onzin forum waar je toegelaten wordt op basis van je posts...
Topics kunnen dan ook niet verbaggerd worden.. Of iedereen toegang, geen postrechten. Dat je die pas krijgt als je wat toevoegd.
Een goed topic hoef je uberhaupt niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Dus ook een maatstaf voor wat humor is?
Zo ja, wie bepaalt wat humor is?
Dat is inderdaad het probleem, wat de een humor vindt, vindt de ander helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Dus ook een maatstaf voor wat humor is?
Zo ja, wie bepaalt wat humor is?
Ja dat klopt voor de mensen die dezelfde humor delen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een goed topic hoef je uberhaupt niet uit te leggen.
Precies.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem, wat de een humor vindt, vindt de ander helemaal niet grappig.
Maar dan nog, je kan altijd de topics die je niet grappig vindt negeren.
Het probleem is dat topics verbaggerd worden en dat er topics worden geopend waar niemand een boodschap aan heeft...
Simpele voorbeeld is een painttopic.. Je komt of tvp's tegen of mensen die vertellen dat ze het hardstikke mooi of slecht vinden, ipv iets bij te dragen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem is dat topics verbaggerd worden en dat er topics worden geopend waar niemand een boodschap aan heeft...
Dat komt omdat de meeste mensen bang zijn om afgekraakt te worden als ze iets submitten, de meesten hier op FOK! bezitten niet echt goede paintskills en de enkelen die dat wel kunnen domineren meestal binnen no-time een painttopic. Daarom zeg ik dan ook tegen dat soort mensen: het gaat niet om de manier hoe je het brengt, maar om wat er in staat. Zo zou je een crappy paint tekening kunnen maken (wat het misschien zelfs leuker maakt) met een ontiegelijk goede clou erin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Simpele voorbeeld is een painttopic.. Je komt of tvp's tegen of mensen die vertellen dat ze het hardstikke mooi of slecht vinden, ipv iets bij te dragen...
En sommige PUBers die leuke topics openen
Tja, ik weet het niet hoor...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het SomethingAwful-forum is geweldig, en het zijn de beste tien dollars die ik ooit besteed heb (en nog eens 5 voor een custom title, en nog eens 5 om hem te veranderen vanwege een spelfout)maar onmogelijk te vergelijken met Fok.
Het beleid is daar extreem streng, en doordat je tien dollar kwijt bent voor een account, pas je verdomd goed op dat iedere post ook wat bijdraagt. Zelfs een 'lol' is al genoeg om een tijd in de lepers colony door te mogen brengen, en voor een volgende nietszeggende post ben je zo je postrechten voor 3 dagen kwijt.
Enige kwaliteit vragen is imho niet teveel moeite, ik beschuldig niet mensen persoonlijk, maar ik vind wel dat we met zijn allen er wel voor moeten zorgen dat het bij ONZ leuk blijft en dat we het zelfs leuker kunnen maken. Eigenlijk zouden we net als bij SA een digg it systeem moeten hebben, daar beslissen de users welke thread gold wordt, wat bij FOK! TTT is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef Maeksy het volgende:
Samenvatting: niets blijft hetzelfde in het leven, dat heb je gewoon te accepteren. FOK! zal veranderen, misschen vind je het leuk, misschien niet. Trek je eigen conclusies, maar ga niet proberen het geheel naar jouw persoonlijke voorkeur om te buigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |