abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:34:46 #76
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_49749674
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:33 schreef cerror het volgende:

[..]

Mooi. Stasi-bewind.
Eerder bans, klonen die excessief baggeren gelijk in de prullenbak en een nekschot voor Maikuuul roeperts.

Maar ik weet hoe de ban-procedure gaat dus helaas gaat mijn facistische droom niet door.
Cerror
ik ben de jager met de pet.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:35:33 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_49749679
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:31 schreef Houzer het volgende:
Ontopic: Er moet meer bagger worden geacepteerd in ONZ ;')
Volgens ons is er al veel te veel. Als je kwijt wil wat je vandaag hebt meegemaakt kan dat op livejournal of in je blog, als je poep en plas grapjes leuk vindt dan vertel je ze maar aan je vriendjes.
We willen hier grappige dingen waar iedereen die hier kom op z'n minst wel een beetje kan lachen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:36:24 #78
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49749686
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:34 schreef Houzer het volgende:

[..]

Cerror
Houzer.
Ik ben anti-bagger geworden (mits semi-nuchter) Is dat erg?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:37:27 #79
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_49749696
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Volgens ons is er al veel te veel. Als je kwijt wil wat je vandaag hebt meegemaakt kan dat op livejournal of in je blog, als je poep en plas grapjes leuk vindt dan vertel je ze maar aan je vriendjes.
We willen hier grappige dingen waar iedereen die hier kom op z'n minst wel een beetje kan lachen.
Ik ben toch grappig
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:38:00 #80
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_49749701
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:36 schreef cerror het volgende:

[..]

Houzer.
Ik ben anti-bagger geworden (mits semi-nuchter) Is dat erg?
Nee al was je forum-admin, dan hield ik nog van je
pi_49749703
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:33 schreef cerror het volgende:

[..]

Mooi. Stasi-bewind.
Eerder bans, klonen die excessief baggeren gelijk in de prullenbak en een nekschot voor Maikuuul roeperts.

Maar ik weet hoe de ban-procedure gaat dus helaas gaat mijn facistische droom niet door.
Een grote schoonmaak kan geen kwaad, maar dan heb je altijd nog het "who watches the watchmen" probleem. Maar inderdaad, soms moet je de user tegen zichzelf beschermen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:39:18 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_49749713
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Een grote schoonmaak kan geen kwaad, maar dan heb je altijd nog het "who watches the watchmen" probleem. Maar inderdaad, soms moet je de user tegen zichzelf beschermen.
En over dat laatste hoeven we jou niks te vertellen
pi_49749760
Ok remlof.
Jullie moeten de baggerlicenties afnemen van sommige users. Naar mijn mening mag iedereen het of niemand.
Armageddon is wack!!!
Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Lucille het volgende:
Armageddon is een week weg, kan de laatste tijd niet meer normaal reageren blijkbaar.
pi_49749770
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:39 schreef remlof het volgende:

[..]

En over dat laatste hoeven we jou niks te vertellen
Tsja, het vlees is zwak en ik ben slechts ook mens. Daarom waardeer ik het ook als jullie me in het gareel houden, iets dat ik namelijk niet ben gewend van andere sites (zoals Nosh al postte ).
pi_49749771
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

tyft dood gare kankerkloon
Ok remlof.
Dit soort uitspraken tolereren jullie ook maar van een paar personen. Zogenaamd omdat jullie weten dat ze het niet echt menen. Dikke onzin dus!
Armageddon is wack!!!
Armageddon is een week weg, kan de laatste tijd niet meer normaal reageren blijkbaar.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:44:57 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_49749783
SC van Houzer en cerrror verwijderd.
Niet hier.

Edit: En ook die post waar LijpeTurk het over had, niet zeuren dus.
pi_49749790
Een humor/onzin forum waar je toegelaten wordt op basis van je posts...
Topics kunnen dan ook niet verbaggerd worden.. Of iedereen toegang, geen postrechten. Dat je die pas krijgt als je wat toevoegd.
pi_49749816
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
Een humor/onzin forum waar je toegelaten wordt op basis van je posts...
Topics kunnen dan ook niet verbaggerd worden.. Of iedereen toegang, geen postrechten. Dat je die pas krijgt als je wat toevoegd.
Dus ook een maatstaf voor wat humor is?
Zo ja, wie bepaalt wat humor is?
Armageddon is wack!!!
pi_49749841
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:

[..]

Een goed topic hoef je uberhaupt niet uit te leggen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:54:31 #90
104871 remlof
Europees federalist
pi_49749847
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem, wat de een humor vindt, vindt de ander helemaal niet grappig.
Maar dan nog, je kan altijd de topics die je niet grappig vindt negeren.
Het probleem is dat topics verbaggerd worden en dat er topics worden geopend waar niemand een boodschap aan heeft...
pi_49749857
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een goed topic hoef je uberhaupt niet uit te leggen.
Ja dat klopt voor de mensen die dezelfde humor delen.
Armageddon is wack!!!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:58:15 #92
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49749876
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem, wat de een humor vindt, vindt de ander helemaal niet grappig.
Maar dan nog, je kan altijd de topics die je niet grappig vindt negeren.
Het probleem is dat topics verbaggerd worden en dat er topics worden geopend waar niemand een boodschap aan heeft...
Precies.
Topics met van die binnenpretjes (persoonlijk gerelateerde humor zoals naamtopics dus ook Maikuuul humor) moet gewoon gesloten worden.
Waar echter iets of iemand vrijelijk vernederd/gefotosoept/gepaint kan worden of als er linguistisch talent aan te pas komt, mag van mijn part wel.

Het mag alleen usergerelateerd als alle users van pas komen, en dus niet alleen een kliekje.
pi_49749879
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef remlof het volgende:

[..]
Simpele voorbeeld is een painttopic.. Je komt of tvp's tegen of mensen die vertellen dat ze het hardstikke mooi of slecht vinden, ipv iets bij te dragen...

En sommige PUBers die leuke topics openen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2007 02:58:51 ]
  vrijdag 25 mei 2007 @ 02:59:47 #94
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49749888
Kleine toevoeging: Lollereinz topics over een plaatje dat je vond op google is geen humor.
Pas als iedereen het plaatje naar believen gaat verneuken wordt het leuk.
pi_49752870
Oké.. Wat heb je gebruikt?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49756235
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 02:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Simpele voorbeeld is een painttopic.. Je komt of tvp's tegen of mensen die vertellen dat ze het hardstikke mooi of slecht vinden, ipv iets bij te dragen...

En sommige PUBers die leuke topics openen
Dat komt omdat de meeste mensen bang zijn om afgekraakt te worden als ze iets submitten, de meesten hier op FOK! bezitten niet echt goede paintskills en de enkelen die dat wel kunnen domineren meestal binnen no-time een painttopic. Daarom zeg ik dan ook tegen dat soort mensen: het gaat niet om de manier hoe je het brengt, maar om wat er in staat. Zo zou je een crappy paint tekening kunnen maken (wat het misschien zelfs leuker maakt) met een ontiegelijk goede clou erin.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:08:29 #97
171085 MYM
Mijn nickname staat hoger
pi_49767600
Zou ook kunnen helpen als topics die kans maken op een TTT ook gewoon een TTT status krijgen. Kijk naar this is spartaaaaa. Daar heb ik (samen met een hele hoop andere users) plezier aan beleeft. Het is zelfs tot een deel 2 gekomen en nog is het geen TTT
pi_49767773
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef Nosh het volgende:

[..]

Het SomethingAwful-forum is geweldig, en het zijn de beste tien dollars die ik ooit besteed heb (en nog eens 5 voor een custom title, en nog eens 5 om hem te veranderen vanwege een spelfout )maar onmogelijk te vergelijken met Fok.

Het beleid is daar extreem streng, en doordat je tien dollar kwijt bent voor een account, pas je verdomd goed op dat iedere post ook wat bijdraagt. Zelfs een 'lol' is al genoeg om een tijd in de lepers colony door te mogen brengen, en voor een volgende nietszeggende post ben je zo je postrechten voor 3 dagen kwijt.
Tja, ik weet het niet hoor...

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2492322
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2492309
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=2492267

enz.. enz..

(Of hebben we het nou over 2 verschillende dingen?)
Too old to Trick or Treat, too young to die
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:30:54 #99
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_49768373
Oh joy, alweer zo'n vroeger-was-het-beter-topic.
Elk "garpig" forum waar ik kom (zij het nederlandsch, of internationaal) heeft een, dan wel meerdere van zulke threads. Van originaliteit valt in deze dus ook niet te spreken.

Dingen ontwikkelen zich, ook fora. Dingen blijven hetzelfde als een vast, select clubje van users hetzelfde grappige voor eeuwig recyceld in nieuwe vormen. In het geval van een publiek board is dat onmogelijk. De inhoud, humor, vormgeving en wat dan ook allemaal meer, zal veranderen.
Zoals het vroeger was, wordt het nooit meer. Accepteer dat.

Iets of iemand aanwijzen als schuldige van de "teloorgang van hoe het vroeger was" is in mijn ogen dan ook de grootste onzin die bestaat en compleet en volledig doelloos.
Ja, je hebt invloed als user (door te posten).
Ja, je hebt invloed als vrijwilliger (door aan te sturen / te modden).
Nee, niemand is uiteindelijk als schuldige aan te wijzen, omdat de uitkomst van een forum de uitkomst is van het collectief van mensen die aan een forum verbonden zijn. De uitkomst wordt niet afgedwongen door een bepaald persoon of groep van personen, die op een bepaalde manier post. Populairiteit dwing je niet af, dat ontstaat geleidelijk.

Als ONZ nu op een bepaalde manier is, komt dat omdat users en vrijwilligers dat zo gemaakt hebben en het blijkbaar een doel heeft dat het zo is. Hier excessief in gaan lopen morrellen heeft geen zin en is puur vechten tegen de bierkaai. Als mensen vervolgens pleidooien gaan houden dat zoiets wel moet gebeuren en "hun forum" gered moet worden, vraag ik me af of het allemaal niet wat te serieus genomen wordt. Helemaal als ik dan het volgende in de OP lees: "Ik zag potentie, ik zag een tweede samenleving ontstaan.", heb ik persoonlijk zoiets van... waar de fuck heb je het over? Ik bedoel, kom op... ik heb al veel gelamenteer over heroische verledens aangehoord op het net, maar dit slaat echt alles. (overigens geen persoonlijke aanval op ts, je bedoelt het vast goed.)

Dus mensen alsjeblieft, laat zaken zo lopen als ze gaan. Probeer niet krampachtig vast te houden aan hoe het vroeger was. Die wedstrijd verlies je. Het enige wat je kan, zowel als user en als vrijwilliger, is er op dit moment het beste er van maken.

--------------------------

Samenvatting: niets blijft hetzelfde in het leven, dat heb je gewoon te accepteren. FOK! zal veranderen, misschen vind je het leuk, misschien niet. Trek je eigen conclusies, maar ga niet proberen het geheel naar jouw persoonlijke voorkeur om te buigen.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_49770741
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef Maeksy het volgende:
Samenvatting: niets blijft hetzelfde in het leven, dat heb je gewoon te accepteren. FOK! zal veranderen, misschen vind je het leuk, misschien niet. Trek je eigen conclusies, maar ga niet proberen het geheel naar jouw persoonlijke voorkeur om te buigen.
Enige kwaliteit vragen is imho niet teveel moeite, ik beschuldig niet mensen persoonlijk, maar ik vind wel dat we met zijn allen er wel voor moeten zorgen dat het bij ONZ leuk blijft en dat we het zelfs leuker kunnen maken. Eigenlijk zouden we net als bij SA een digg it systeem moeten hebben, daar beslissen de users welke thread gold wordt, wat bij FOK! TTT is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')