Jaloers dat jij geen topic met zo'n goede inhoud hebt gemaakt waar ook nog eens positief op gereageerd wordt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een slechte inlikkerd
Ik ben al crew, dus waarom zou ik me nog verder moeten inlikkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een slechte inlikkerd
dat geld niet voor mij he remlof?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
ONZ is niet dood hoor, maar wat meer kwaliteit zou inderdaad geen kwaad kunnen
Verbagger nu je eigen topic nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ben al crew, dus waarom zou ik me nog verder moeten inlikken
Is dat overigens niet iets voor honden? Of ben jij niet zo likgraag? Volgens Fraubitch namelijk wel
![]()
Jawel hoor, ook voor jouquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:31 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat geld niet voor mij he remlof?
Ik bedoelde eigenlijk dat ik niet bijdraag aan de hoeveelheid bagger hiero !quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Verbagger nu je eigen topic niet
[..]
Jawel hoor, ook voor jou
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mensne moeten goddome respect tonen als een beruchte baggeraar een goed topic voor de verandering opent, dat de user een baggeraar is, betekent niet dat zijn topics dat bij voorhand al zijn
Tsja, de baggeraar heeft dat ook aan zichzelf te danken aangezien hij een imago heeft geschept van een baggeraar. Men krijgt dan net als bij een dief het gevoel van, eenmaal een dief, altijd een dief. Natuurlijk zou men dan eigenlijk non-bagger, topics met inhoud van een beruchte baggeraar moeten belonen. TTT status is al een beloning an sich, maar je zou ook opmerkingen kunnen beoordelen (zo'n systeem hebben ze bij het forum van Flabber).quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mensne moeten goddome respect tonen als een beruchte baggeraar een goed topic voor de verandering opent, dat de user een baggeraar is, betekent niet dat zijn topics dat bij voorhand al zijn
Ho. Wacht. Ga nou niet de rollen omdraaien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef tlepel het volgende:
[..]
![]()
Je bent een kutuser,baggeraar of zoiets..En dat stempel heb je nu eenmaal..
Het heeft geen enkele zin om van baggeraar over te stappen en te kijken of je je postgedrag beter kan veranderen..
Als ik vanavond een topic open met serieuze post word dat toch niet gelezen..Ze kijken naar de TS en niet naar de rest..
Ik blijf lekker baggeren en een kutuser in onzin..Heb je tenminste nog ergens een titel in
Een topic maken met een inhoud wat iedereen precies al weetquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jaloers dat jij geen topic met zo'n goede inhoud hebt gemaakt waar ook nog eens positief op gereageerd wordt?
Dat is zondermeer waar, we beoordelen topics op de kwaliteit, niet op wie het geopend heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef Nosh het volgende:
De enige die de beeldvorming kan veranderen ben jijzelf. Als de ONZ-mods doorhebben dat je opeens je best doet, zijn ze best bereid om je topics baggervrij te houden, en het een kans te geven.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is zondermeer waar, we beoordelen topics op de kwaliteit, niet op wie het geopend heeft.
Neen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:10 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
hoor jij nou bij de crew met je weblogger tagje?
Dat mag best hoor, al ben je crew.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:30 schreef cerror het volgende:
Het klote is dat ik geen commentaar op de modderatie mag hebben.![]()
Mooi. Stasi-bewind.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |