niet veel gemist!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuni Kuno ik ben hier nog tot eind juli hoor![]()
En yo, heb ik verder nog iets gemist tijdens mijn 70 minuten durende pauze?![]()
wacht effe, me moeder zit nu naast mequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
doe eens, misschien heeft die van jou nog leuke vriendinnen
pipoquote:
?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuni Kuno ik ben hier nog tot eind juli hoor![]()
En yo, heb ik verder nog iets gemist tijdens mijn 70 minuten durende pauze?![]()
Whehehequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
wacht effe, me moeder zit nu naast me
Jezelf maar ff boven aangezet?quote:
dan krijgen we zeker bootje tavavavavrrereeelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehehe
Laat haar ook effe op fok!
wat voor tavarelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan krijgen we zeker bootje tavavavavrrereeelen![]()
dan wil z'n moeder geen seks meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weheh preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh ja wij gaan altijd een wandeling maken, niemand heeft dat toch in de gaten (of ze hebben er geen problemen mee haha). Ja sorry was even melig Kuniquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet veel gemist!maar 70 minuten pauze...?
![]()
Gelukkig dan hoef ik dus maar 2-3 weekjes tegen mezelf te praten!![]()
wie ben jij nou weerquote:
Ik dacht al, is dat nou een koosnaam?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja wij gaan altijd een wandeling maken, niemand heeft dat toch in de gaten (of ze hebben er geen problemen mee haha). Ja sorry was even melig Kuni
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |