On you, it will always be a hard on.quote:
Moeilijk te checken met 2 streams.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:22 schreef blomst het volgende:
Slaapt Jaap?
Das voor de volledigheid zeg maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef FdW het volgende:
Ik moet jullie bekennen dat ik toch wel een beetje aan Tasja denk, of het wel goed gaat...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha die foto's in het fotoalbum van jaapo.a. veel foto's van lieke & amanda zoenend staan er nu op
Kan iemand er shots voor maken voor dit topic?
Ik hoop juist de hele tijd op een bomontploffing vlakbij de kliniek waardoor de chirurg zijn handen niet stil kan houden en in plaats van een sneetje de hele tiet van Natsja afsnijt. Of een mislukte narcose. Of een stagair (daar houden ze zo van bij DGKquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef FdW het volgende:
Ik moet jullie bekennen dat ik toch wel een beetje aan Tasja denk, of het wel goed gaat...
Lees de posts, dit hoort niet in de COS maar in Updates.quote:
Deze?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hha leukAlleen de mooiste foto van hun staat er niet tussen
Moeder?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:26 schreef FdW het volgende:
Waarom zo hard, tis toch een moeder van 2 kindjes.
Ik heb 2 bevallingen van mijn kinderen meegemaakt, viel wel mee, alleen 3 weken later stonden er nog nagelafdrukken in mijn hand:-)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:26 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft ws al een verpleegster verrot gescholden omdat die niet begrijpt dat het net zoveel pijn doet als een kind uit je kut schijten.
Sorry schatquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de posts, dit hoort niet in de COS maar in Updates.![]()
Leuk zo een serieuze reactiequote:Op donderdag 24 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de posts, dit hoort niet in de COS maar in Updates.![]()
Wat hebben mannen het toch moeilijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb 2 bevallingen van mijn kinderen meegemaakt, viel wel mee, alleen 3 weken later stonden er nog nagelafdrukken in mijn hand:-)
quote:
Hans (de bokstrainer) had haar gisteren nog uitgelegd dat als het echt zwaar zou zijn en pijn doen, god het wel had overgelaten aan mannen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moeder?Ze heeft ze uit haar kut gescheten, en dan weet je pas wat pijn is.
![]()
Ach ja, Hans de huiscrimineel, daar luister ik nooit naar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hans (de bokstrainer) had haar gisteren nog uitgelegd dat als het echt zwaar zou zijn en pijn doen, god het wel had overgelaten aan mannen.
FOK! heeft geen problemen. Je kunt aan de tijdstippen van de posts zien, dat er weinig nieuwe posts zijn. Op de streams is niet veel te doen, dus iedereen zit lekker in de zon waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is het hier zo rustig of is Fok een beetje traag.Ik zit hier elke keer een minuut of 5 te F5en voordat ik een nieuwe post zie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |