Met honing is het beter vliegen vangen dan met slagen op het eigen gezicht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:55 schreef Desii het volgende:
Ik hoop dat het terrorplan vanavond door mag gaan.... honing met veren.... en een loco Brian.... (ik geniet al bij voorbaat)
![]()
M.a.w. je mist niks.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:08 schreef SiRojK het volgende:
Speciaal voor kissa:
Zo ziet het er dus al heel lang uit:
[afbeelding]
Woon je ook in Eemnes?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:07 schreef Lobasca het volgende:
Jemig, ik hoorde Fries hier helemaal hinnikken...
Bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:08 schreef SiRojK het volgende:
Speciaal voor kissa:
Zo ziet het er dus al heel lang uit, ze zijn aan het beleggen... Niets interessants dus:
[afbeelding]
Dat is die in die kruik toch? Vond ik altijd wel goed te drinken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:10 schreef FdW het volgende:
Ik heb de Lancers rose geprobeerd waar de ''miljonairs'' zo enthousiast over zijn.
Lichtelijk petillant, wel te drinken, maar niet echt bijzonder.
Nee, 100km verderop. Ik hoorde hem via de streams, maar de miljonairs keken niet op of om.quote:
Klopt, maar dan drink ik toch liever Mattheus bijv.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is die in die kruik toch? Vond ik altijd wel goed te drinken.
Volgens mij was Huub daar hoor.. Kan aan mij liggenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, 100km verderop. Ik hoorde hem via de streams, maar de miljonairs keken niet op of om.
Waarom is er eigenlijk geen nieuw paardenmeisje a la Lesley gekomen...![]()
Leuk zo'n serieuze reactie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, 100km verderop. Ik hoorde hem via de streams, maar de miljonairs keken niet op of om.
Waarom is er eigenlijk geen nieuw paardenmeisje a la Lesley gekomen...![]()
Die foto's horen niet in de COS, wel in de Updates.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha die foto's in het fotoalbum van jaapo.a. veel foto's van lieke & amanda zoenend staan er nu op
Kan iemand er shots voor maken voor dit topic?
Nee, nee, die zat met b en l in het kantoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij was Huub daar hoor.. Kan aan mij liggen
Je kunt jezelf afvragen of het zinvol is alles van Japio's site hier te kopieeren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto's horen niet in de COS, wel in de Updates.
Ik zelf ben alleen te vinden in de COS. Aangezien het nu uber saai is in de kooi leek het mij wel een leuk ideequote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto's horen niet in de COS, wel in de Updates.
Don't go soft on me.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef FdW het volgende:
Ik moet jullie bekennen dat ik toch wel een beetje aan Tasja denk, of het wel goed gaat...
Was ik ook niet van plan BSOLquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt jezelf afvragen of het zinvol is alles van Japio's site hier te kopieeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |