Ik snap ook echt niet waarom juist deze cursus wel door blijft gaan. Is geen zak aan om te volgen, voor hen niet en voor streamers niet, levert saaier dan saaie beelden op en het rendement is denk ik ook nihil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef FdW het volgende:
Dit is de meest zinloze cursus tot dusverre, zowel voor de bewoners als voor de streamers.
Huub is de enige die er iets van begrijpt.
Los daarvan hebben ze geen geld om te beleggen, en wanneer dit ooit het geval zal zijn, dan is het kleine beetje dat hiervan blijft hangen volslagen waardeloos.
Omdat Amanda wereldkampioene breakdansen werd. Huub is nu professional balletdanser en Brian is de beste in clowning...je weet hoe dat gaat met programma's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef FdW het volgende:
Die danlessen van Melissa waren leuk voor de deelnemers want ze waren behoorlijk enthousiast, en aardig voor de streamers om te zien. Waarom zijn die gestopt?
BB is toch ook een programma van ranssjon?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef waxmask het volgende:
Even onder het kopje: En jullie dachten dat DGK erg was?
http://www.rtl.nl/(/actue(...)other_vader_dood.xml
Stel je voor hoe de fora's hier dan uit de pan zouden flippen?![]()
Amanda zit er idd voor Jan Doedel bij. Lieke doet iig nog moeite om het te begrijpen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef FdW het volgende:
Delley kan beter gaan strippen, iets waar zijzelf van houdt, en voor de streamers weer eens wat anders. ( alhoewel)
Ik bedacht me na het zien van de scheerbeurt van Brian door Amanda gisteren én de badbeurt die Jaap van haar kreeg, dat daar wellicht haar toekomst in ligt. In haar gouden bikini mannen in bad beschuimen en ontharen. Noemt ze haar bedrijfje Golden Shower Slut.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef FdW het volgende:
Delley kan beter gaan strippen, iets waar zijzelf van houdt, en voor de streamers weer eens wat anders. ( alhoewel)
Ze zou het best eens druk kunnen krijgen dan, geen slecht idee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedacht me na het zien van de scheerbeurt van Brian door Amanda gisteren én de badbeurt die Jaap van haar kreeg, dat daar wellicht haar toekomst in ligt. In haar gouden bikini mannen in bad beschuimen en ontharen. Noemt ze haar bedrijfje Golden Shower Slut.
Geloof me, normale mannen willen niets met dat lelijke achterlijke sletje te maken hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zou het best eens druk kunnen krijgen dan, geen slecht idee.![]()
Gelukkig voor Amanda lopen er ook een hele hoop abnormale/seksueel gefrustreerde/idiote mannen rondquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
Geloof me, normale mannen willen niets met dat lelijke achterlijke sletje te maken hebben.![]()
Geloof me, er zijn genoeg abnormale mannen die dat wel willen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Geloof me, normale mannen willen niets met dat lelijke achterlijke sletje te maken hebben.![]()
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
Mijn auto is voor een vriendenprijsje van 20 Euro gemaakt.![]()
OT: Wat gebeurt er allemaal?
![]()
Dat zijn vaktermen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:47 schreef FdW het volgende:
Locoyote heeft een visie omtrent het beleggen.
ik heb er ook 2 (Stream 3 en 4) 1&2 doen het bij mij nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:50 schreef SiRojK het volgende:
2 streams is alles wat te zien is? Of werkt bij jullie alles al weer goed?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:52 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb er ook 2 (Stream 3 en 4) 1&2 doen het bij mij niet
Alsjeblieft niet.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:53 schreef FdW het volgende:
Hoe laat gaat de straalverbinding vanaf de BERGMAN kliniek de lucht in?
2 streams zijn al gereserveerd.![]()
Nope, alleen 3 en 4 doen het. Dat is handig voor vanavond, als Wifebeater naar Motel De Witte Bergen gaat vanavond, samen met Amanda. Geen beeld, geen bewijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:50 schreef SiRojK het volgende:
2 streams is alles wat te zien is? Of werkt bij jullie alles al weer goed?
Als het mag van achter, dan is locoyote vast ingeseind...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:55 schreef Desii het volgende:
Ik hoop dat het terrorplan vanavond door mag gaan.... honing met veren.... en een loco Brian.... (ik geniet al bij voorbaat)
![]()
Zou Loco ook aan de sossa zitten? Vnv Huub en Loco aan de sossa, wordt mooi feestje danquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het mag van achter, dan is locoyote vast ingeseind...![]()
Zolang die schreeuwlelijkerd van een heks er niet is.... (geniet ik zowiezo}quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:55 schreef Desii het volgende:
Ik hoop dat het terrorplan vanavond door mag gaan.... honing met veren.... en een loco Brian.... (ik geniet al bij voorbaat)
![]()
Ik ben er niet zo in thuis, maar sossa is coke?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou Loco ook aan de sossa zitten? Vnv Huub en Loco aan de sossa, wordt mooi feestje dan
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Hoe zou het zijn met Natasja, Wilgo, de kindjuuuuuuuus, Astrid, Joan en Dr.Laban?
Het zal wel druk zijn rond haar bed.kist
Yep, of sos (Afgeleid van drugsbaron Sosa uit Scarface)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er niet zo in thuis, maar sossa is coke?![]()
Dat is wel erg vast dan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:05 schreef Donnie29 het volgende:
Ik denk dat er vannachter nog wel wat gezegd gaat worden, daar Brian de laatste paar keren toch steeds beschermd werd. Zal het nu ook wel zo zijn. Maar vanavond wordt het streamen opzeker leuker, dat staat echt zo vast als.. vast haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |