Al ben ik spuit 12, posten doe ik tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here! Als er heel veel actie in de tent is post ik dan ook niks, ben ik net spuit 11.![]()
Yeti, de verschrikkelijke sneeuwmanquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wordt wakker gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn nog geen berichten over haar ontwakenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef cindy10 het volgende:
is al bekend of de nieuwe pamela andersom,uit de narcose is ontwaakt? (zojaa,heeft ze veel pijn??)![]()
Stuur me maar een PM met je vragen / problemen. Dan help ik je wel even.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Photobucket heb ik ook, alleen van Gadwin snap ik geen yota.![]()
Iedere vrouw die kan spuiten is best wel apart.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here! Als er heel veel actie in de tent is post ik dan ook niks, ben ik net spuit 11.![]()
Liev, zal ik doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stuur me maar een PM met je vragen / problemen. Dan help ik je wel even.
Thnx capture kameraadquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk hier : http://www.gadwin.com/printscreen/
dr is nog hoop dus???? geen nieuws is goed nieuws!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Er zijn nog geen berichten over haar ontwaken![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Iedere vrouw die kan spuiten is best wel apart.![]()
Open jij de volgende?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:20 schreef FdW het volgende:
Best wel een interessant einde van deze cos.
Tja, zo hoor je nog eens wat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:20 schreef FdW het volgende:
Best wel een interessant einde van deze cos.
I'll open up your heart.quote:
Vannacht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Huub Wifebeater met honing gaat overgieten en Lieke ,Amanda. Dan blijf ik wel even hangen hier, ondanks 2 streams.
Op tien ook stream 2.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Huub Wifebeater met honing gaat overgieten en Lieke ,Amanda. Dan blijf ik wel even hangen hier, ondanks 2 streams.
Het gedoe dat over een week opnieuw betaald zou worden.. HELL NOquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:26 schreef SiRojK het volgende:
Tien let wel goed op zeg.. Ze zijn heerlijk aan het anticiperen op het feit dat maar 2 streams werken.. Gewoon 2 keer hetzelfde maar dan vanuit een verschillende hoek, zo zien we nog eens wat!
Ik heb al eens opnieuw moeten betalen... Mail je ze, krijg je elke keer een std email terug, ze lezen het verdomme niet eens.. vraag er dan geen geld voor als je niet genoeg kwaliteit kan leverenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Het gedoe dat over een week opnieuw betaald zou worden.. HELL NO![]()
![]()
en gisteren was het ook al knudde.. geen geluid, geen mensen in beeld.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:30 schreef Dark het volgende:
Zijn er echt geen andere streams dan het zwembad?
Wat een armoe bij 10!
Ik roer in de pannen, laterquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Vannacht.
N.B. Wat een snelle reactie, kzat klaar voor je![]()
blij te horen dat ik niet voor niets niet betaal!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:32 schreef avonne het volgende:
[..]
en gisteren was het ook al knudde.. geen geluid, geen mensen in beeld.
Het wordt echt steeds minder
Ik betaal per definitie niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb al eens opnieuw moeten betalen... Mail je ze, krijg je elke keer een std email terug, ze lezen het verdomme niet eens.. vraag er dan geen geld voor als je niet genoeg kwaliteit kan leveren
Ik wil zo graag in jou roerenquote:
Jaquote:
Nou ja, opheffing...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian leest de opheffing van de alco restrictie voor.
Joepie....! Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
i.pv. 3 mogen ze er nu 5 per dag.
Ooooooooooow mai kudt! Mn Haaaaaaaaaaaaaar! Dat kan je niet maaaaaaaaaaken! Je kan allus doen maar kom niet aan muh haaaaaaar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef Dark het volgende:
Huub wil Eric terugpakken met een blikje tomatensoep.
Huub gaat Brian pakken met honing en Lieke doet het bij Amanda.
Honing plus veren uit een kapot kussen ......quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef Dark het volgende:
Huub wil Eric terugpakken met een blikje tomatensoep.
Huub gaat Brian pakken met honing en Lieke doet het bij Amanda.
hey dat doen ze bij Lucky Luke ook altijd, maar dan zwarte pek met verenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Honing plus veren uit een kapot kussen ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |