Ja ik zie het al, mijn tweede post stond er meteen op. Maar wat mijn hint betreft, is toch niet zo moeilijk om een van die andere 92(?) camara's op stream 3 te zetten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
FOK! heeft geen problemen. Je kunt aan de tijdstippen van de posts zien, dat er weinig nieuwe posts zijn. Op de streams is niet veel te doen, dus iedereen zit lekker in de zon waarschijnlijk.
DGK_REDACTIE komt maar afentoe een keer kijken. De laatste keer was ruim anderhalf uur geleden, soms duurt het wel 2 dagen voordat ze weer eens inloggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ik zie het al, mijn tweede post stond er meteen op. Maar wat mijn hint betreft, is toch niet zo moeilijk om een van die andere 92(?) camara's op stream 3 te zetten?
Goed bezig, als er geen streams zijn die boeien dan knal de Cos maar even vol met ander spul wat ons van de straat houdtquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil ze wel even zien
Spannendquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Ze gaan Jaap wakker maken.
Ik vind dat je haar daarmee op foto 1, 2 en 3 tekort doet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
Die laatste foto, daar staat Amanda zoooooo ranzig op.
Tis geen script, tis een spelletje tussen de febo retards en ons onnozelen die nog kijkenquote:
En bedanktquote:
Echt snelquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wordt wakker gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles is gescript toch? Ook het douchen enz. Ze doen het allemaal in opdracht heb ik gehoord. Iedereen heeft ook een oortje in waar ze instructies door krijgen.quote:
Natasja krijgt op dit moment een ''oortje'' geimplanteerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Alles is gescript toch? Ook het douchen enz. Ze doen het allemaal in opdracht heb ik gehoord. Iedereen heeft ook een oortje in waar ze instructies door krijgen.![]()
Idd, die heeft een instant-capture-upload programma ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
Ik cap niet meer, BSOL is me toch voor.![]()
Komop, jouw caps zijn altijd zo goed. Ga door !quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
Ik cap niet meer, BSOL is me toch voor.![]()
Ja klopt, wat er tegenwoordig al mogelijk is met nano-technologie hou je niet voor mogelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Natasja krijgt op dit moment een ''oortje'' geimplanteerd.![]()
Als de kat{lees Heks} van huis is.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:07 schreef SiRojK het volgende:
Wat is dit toch.. Die lui zijn normaal gesproken bang voor Natasia ofzo? Nu durven ze ineens vanalles!
Nee, gewoon de gratis photobucket.com - ik heb niks aparts of bijzonders in gebruik. Gadwin voor caps, dat is alles.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, die heeft een instant-capture-upload programma ofzo![]()
Ik ga eens even zoeken.. Wat het trouwens ook is... Bij sommige mensen lopen de streams veel eerder.. IK heb regelmatig dat ik hier lees wat er over 10 sec. gaat komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon de gratis photobucket.com - ik heb niks aparts of bijzonders in gebruik. Gadwin voor caps, dat is alles.
Ik ben dus niet de enige met 2 streamsquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Waar blijft de beloofde terror
[afbeelding]
Dan vast een hele snelle computerquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon de gratis photobucket.com - ik heb niks aparts of bijzonders in gebruik. Gadwin voor caps, dat is alles.
Photobucket heb ik ook, alleen van Gadwin snap ik geen yota.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Same here! Als er heel veel actie in de tent is post ik dan ook niks, ben ik net spuit 11.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ga eens even zoeken.. Wat het trouwens ook is... Bij sommige mensen lopen de streams veel eerder.. IK heb regelmatig dat ik hier lees wat er over 10 sec. gaat komen
Kijk hier : http://www.gadwin.com/printscreen/quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik ga eens even zoeken.. Wat het trouwens ook is... Bij sommige mensen lopen de streams veel eerder.. IK heb regelmatig dat ik hier lees wat er over 10 sec. gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |