Beter verstaanbaar dan dat halve belgische gelul van jullie!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Cinch het volgende:
Wat blijven die kneuzen toch allemaal zeiken over brabants dialect
Al die dialecten boven de rivieren, nee, die zijn ECHT fantastich
Met je kut amsterdams/rotterdams/haags
Houdoe wel, tot ziens zou niet van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:46 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Vuile kleine etter met je houdoe!![]()
Welteruste zeg je dan.
en je spreekt mij niet meet dus houdoe is niet van toepassing.
Heb je ooit een échte belg horen praten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:49 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Beter verstaanbaar dan dat halve belgische gelul van jullie!
Ging jij niet naar je bedje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Heb je ooit een échte belg horen praten?
Dan kun je een Belg ook niet vergelijken met een Brabander.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:51 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Ging jij niet naar je bedje?
Ik heb wel gehoord dat ze een poging deden tot praten, maar het leek niet echt op communiceren zoals de mensheid dat doet.
Zie een Belg als een aap en een brabander als een beginnende homosapien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan kun je een Belg ook niet vergelijken met een Brabander.
Dag meneer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:54 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Zie een Belg als een aap en een brabander als een beginnende homosapien.
Ik ga naar mijn bedje.
Dag jongedame!
Als er ergens geen gewoon Nederlands gepraat wordt is het wel Amsterdam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
DAt zijn uiteraard de Amsterdammers.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik Limburgers die Nederlands spreken vaak alsnog niet versta.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als iedereen nu eens bij benadering Nederlands spreekt, is toch alles op een redelijke manier op te lossen? Of is dat enkel voorbehouden aan mocro's?
De Amsterdammers in Almere, of de Amsterdammers uit Amsterdam-Noord? Die laatste beschouw ik eerder als inwoners van een ander land.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef Borjoyzee het volgende:
DAt zijn uiteraard de Amsterdammers.
Hier in Uden wordt het ook gezegdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Euh waar woon je want deze opmerking wordt veelal gesproken in Veghel, Erp, Gemert, Eerde, Zijtaard en Boekel. Het betekend wat heb je een mooie broek aan.
Absoluut onwaardigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:14 schreef Robar het volgende:
Ik kom uit Haarlem en heb nogal eens de neiging om de "R" "in te slikken".
Ben ik nu minderwaardig?
ik wacht nu op de voorspelbare reacties
Dan heb je gewoon een spraakgebrekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:14 schreef Robar het volgende:
Ik kom uit Haarlem en heb nogal eens de neiging om de "R" "in te slikken".
Ben ik nu minderwaardig?
ik wacht nu op de voorspelbare reacties
waar kom jij vandaan dude?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:49 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Beter verstaanbaar dan dat halve belgische gelul van jullie!
Keikanker. Draai de woorden om en je krijgt, de bij mij beter in de smaak vallende, KANKERKEIquote:
je zou er maar trots op wezenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Keikanker. Draai de woorden om en je krijgt, de bij mij beter in de smaak vallende, KANKERKEI
Keikanker en kankerkei vind ik dan weer minder.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Keikanker. Draai de woorden om en je krijgt, de bij mij beter in de smaak vallende, KANKERKEI
Ach, ik probeer het zo veel mogelijk te beperken, maar het zit er gewoon in als rashaarlemmer!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |