Be Sharp en Pearl.quote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Haha, bedankt. A.s. zaterdag uitzending? Ga zeker kijken.
Welke koren zitten nog meer in de uitzending met pop-up?
Oh, okay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, degene die van Pop Up bij de intro het solo-stukje zong is de moeder van het vriendje van mijn zoon die een paar huizen verderop woont. Zij heeft de voorrondes niet meegedaan, en nu meteen even de solo.
Heel raar om haar ineens zo vol in beeld te zien
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop uiteraard op de publieksstem voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. koor van een van mn beste vriendinnetjes. maar niet alleen daarom! ik heb ze live gezien en dan zijn ze zó leuk en zó goed. op tv kwam t echt minder goed over.
verder haat ik echt uit de grond van mn hart die grote schreeuw popkoren zoals kolok, pop-up, en harderwijk. dat heeft echt NIKS met muziek te maken, sorry...
ik hoop op be sharp in de finale, en dutchmen, die zijn gewoon echt goed en hebben ook koorklank. fontys is goed maar klinkt niet als een koor.
leeuwenhart gun ik het ook heel erg, denk alleen niet dat t ze gaat lukken.
maar goed, die treden toch al op op europa cantat omdat ze het Nederlads Koorfestival landelijek finale hebben gewonnen en dus koor van het jaar zijn (veel representatiever, want met aparte voorrondes in alle categorieën, en een wél deskunidge jury).Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zondag 28 december 2008 10:00 schreef kwakveense het volgende:Wist ik al, hoor, wilde niet alles verraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kolok heeft dat, meen ik, eens gewonnen, een paar jaar terug.quote:leeuwenhart gun ik het ook heel erg, denk alleen niet dat t ze gaat lukken.
maar goed, die treden toch al op op europa cantat omdat ze het Nederlads Koorfestival landelijek finale hebben gewonnen en dus koor van het jaar zijn (veel representatiever, want met aparte voorrondes in alle categorieën, en een wél deskunidge jury).
![]()
Dwz, in hun categorie:
http://www.theagenda.nl/e49487_kolok.htmlquote:Tijdens de halve finale die gehouden werd in Oudenbosch zaterdag 19 maart 2005 kwam KOLOK op het Nederlands korenfestival als beste uit de bus in de categorie grote gemengde koren lichte muziek.
Ik sprak gisteravond nog even iemand van Pop Up en haar verwachtingen zijn eigenlijk ook wel dat de halve finale het hoogst haalbaar is voor hen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:28 schreef Gia het volgende:
Tja, dat wordt dan The Dutchmen door, gok ik. Die zijn echt goed. Ik verwacht dat die ook wel naar de finale gaan.
Verder denk ik dat Fontys of Be Sharp door zullen stoten naar de finale. Niet allebei naar de finale a.u.b.
En dan een wildcard voor Kolok, hoop ik.
ah ik bedoelde de finale van de categoriewinnaarsquote:Op zondag 28 december 2008 11:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Wist ik al, hoor, wilde niet alles verraden.![]()
[..]
Kolok heeft dat, meen ik, eens gewonnen, een paar jaar terug.![]()
Dwz, in hun categorie:
http://www.theagenda.nl/e49487_kolok.html
[..]
Inderdaad. En dan scheelt het wel wanneer je als groot koor, bijvoorbeeld, tegen twee kleine koren moet.quote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik sprak gisteravond nog even iemand van Pop Up en haar verwachtingen zijn eigenlijk ook wel dat de halve finale het hoogst haalbaar is voor hen.
Maar met stemmen/sms weet je het natuurlijk nooit.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Pop up bestaat uit 65 90leden. Als die tegen de 12 van Fontys moeten, is dat een enorm verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |