Haar lichaam aan de wetenschap schenken, daar is ze te egoïstisch voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef Copycat het volgende:
Het zal toch wat zijn als straks heel Natasia bij het medisch afval wordt gegooid.
hopelijk komt er een een ne*kverbod, het liefst voor zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef My_ het volgende:
Lieke kwam piepend klaar, alsdus Eric.
Daarom neemt ze ook doekjes mee om haar make-upjes er weer af te halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Ik ben niet bekend met dit soort cosmetische ingrepen, maar is het de bedoeling dat je jezelf optut alsof je een avond gaat stappen voordat je onder het mes gaat?
Die logica ontgaat mij werkelijk volledig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
brian; weet je wat ik voor jou ga doen? Trainen voor jou, mijn buikspieren alles.
n; ga je dat doen voor mij...
Snot is het niet, maar snuiven doet hij welquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef My_ het volgende:
Is Brian verkouden ofzo? Hij klinkt compleet anders...
Ik denk dat 'achter' daar een stokje voor heeft gestoken. De komende dagen staan geheel in het teken van het herstel van big boobied Natasia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
En waar is Huub om Natasia uit te schelden en naar beneden te halen.
Jaap en Huub zouden nu een goed duo kunnen vormen, haar letterlijk de villa uitschelden.
Maar helaas: blijkbaar is het incident van gisterenmorgen vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |