je had trouwens gelijkquote:OPen maar een nieuwe ik weet het niet, of je moet de kaartenregen van Ivanov bedoelen
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
Deo ik heb je op MSN toegevoegd. Is dat gelukt ?
Voeg jij mij eens toe dan adres staat in m'n profielquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee
en klopt, Az en Fc twente flikten hetzelfde
Ik denk Italië en Duitslandquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Welke twee landen hebben het vaakst tegen elkaar gespeeld op een WK dan enig ander land?
Geen van beiden komen in het antwoord voorquote:
ik heb je toch toegevoegdquote:
Brazilië is goed, Uruguay nietquote:
Hint: Alvésquote:
Verkeerd gegokt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
Een gokvraag. Vitesse!
Litmanen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:06 schreef RayMania het volgende:
Wie was CL-topscorer van het seizoen 1994/1995?
heerenveen?, zoniet, ik weet wel dat het 1 van zijn eesrste doelpunten wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Litmanen?
MIjn vraag staat trouwens nog open?
Ik maakte er in de B-1 55 dus dat zegt niksquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
er is trouwens een amateurspeler die er dit seizoen meer dan 52 goals heeft gemaakt in de competitie
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte er in de B-1 55 dus dat zegt niks
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:14 schreef Beschouw het volgende:
Hennes Löhr?
Italiëquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:25 schreef Beschouw het volgende:
Land?
quote:
Frank Rijkaard?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:35 schreef tong80 het volgende:
Wie zei ooit 'Gianni Rivera ? Wie is dat ?'
Die laatste dacht ik ookquote:
Klopt dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
Gullit op de eerste perspresentatie bij AC Milan op de vraag of ie hetzelfde wilde bereiken als Rivera ooit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:51 schreef dndiek het volgende:
6x
Arsenal, Beveren, Roda JCquote:
Nee want dat deed het Oostenrijks elftal in 44quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Want die speelden met allemaal Duitsers? Nee, dat is niet uniek.
Wat is daar het tegenovergestelde van? Degraderen en het jaar erop kampioen, dat is niet echt knap want dan speel je een klasse lager.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Kampioen worden en het jaar erop degraderen
Ik ken mezelf, en wist dat ik het fout hadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:21 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat Gordon_Shumway het goed had.
Wat dacht je van promoveren en kampioen worden ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is daar het tegenovergestelde van? Degraderen en het jaar erop kampioen, dat is niet echt knap want dan speel je een klasse lager.
Kaiserslautern promoveerde naar de BUndesliga en werd meteen dat seizoen kampioen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is daar het tegenovergestelde van? Degraderen en het jaar erop kampioen, dat is niet echt knap want dan speel je een klasse lager.
Echt snel van begrip ben ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van promoveren en kampioen worden ?
Welke coach stelde ooit drie buienlanders op terwijl het er maar twee mochten zijn, waardoir zijn club uit de EC-1 werd genomen ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Echt snel van begrip ben ik niet![]()
Ken het alleen van Feyenoord ooit in de competitie. Dat was Wim Jansen. Misschien deed hij het ook in de EC?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke coach stelde ooit drie buienlanders op terwijl het er maar twee mochten zijn, waardoir zijn club uit de EC-1 werd genomen ?
Cristoph Daum?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke coach stelde ooit drie buienlanders op terwijl het er maar twee mochten zijn, waardoir zijn club uit de EC-1 werd genomen ?
Een luier.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:
Helemaal goed Radegast!!
Welk gebruiksvoorwerp hing Pierre van Hooijdonk voor een wedstrijd van Feyenoord tegen PSV boven de stoel van Tiendalli, volgens de overlevering?
Boussoufa is het volgens mij jaquote:Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, weer Boussoufa?
Nopequote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Boussoufa is het volgens mij ja
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef fanneke het volgende:
Tchité?
Juist Hoornes. Omdat Tiendalli het volgens de altijd vriendelijke Pi-Air in zijn broek deed voor Koné.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist Hoornes. Omdat Tiendalli het volgens de altijd vriendelijke Pi-Air in zijn broek deed voor Koné.
Bosvelt met een passeerbeweging? Tiptop?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef os45 het volgende:
Alleekes,
Alweer quiz 204 zie ik...ik heb er paar bekeken, en dacht: laat ik me er ook eens inmengen...
Ik heb een aantal vragen...om te beginnen:
- hoe heette de beweging waarmee paul bosvelt een tegenstander van joegoslavie passeerde op het ek 2000 in de kwartfinale?
- bij welke duitse club speelde daniel majstorovic?
- bij welke betaald voetbalclub speelde kastoredjo twee wedstrijden?
- waar werd de uefa cup finale van 2004 gespeeld?
- hoe heet de vrouw van jaap stam?
Hoor het wel!
Sa Pinto.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:40 schreef Nashje het volgende:
http://img245.imageshack.us/img245/4444/vraag13mx4.jpg
Of ik een kenner ben laat ik in het midden, maar links werken hier niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:14 schreef Nashje het volgende:
Zijn er nog kenners waarbij de links wel werkten?
Oké. Ergens anders geupload dan maar:quote:Op maandag 28 mei 2007 21:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Of ik een kenner ben laat ik in het midden, maar links werken hier niet.
Ik gok: Said Bakkati, Chris Gyan, Arnold Kruiswijk, Eric Addoquote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef os45 het volgende:
OK...was mijn eerste post, dacht: dan stel ik meteen paar vragen, vanaf nu dus EEN...maar op vier vragen is het antwoord al gegeven, zeer netjes. Ellis Stam, Doesburg-shuffle voor paultje bosvelt, uefa cup finale 2004 idd in zweden (goteborg) en kastoredjo speelde bij de graafschap...
Die link werkt bij mij ook niet....wie kan er 4 VELDspelers opnoemen die dit seizoen in de eredivisie speelden, meer dan 100 wedstrijden betaald voetbal achter hun naam hebben staan, en in hun totale betaald voetbalcarriere (ere- en eerste divisie) nimmer het net wisten te vinden?
Addo iig niet, die heeft vorig seizoen het net gevonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik gok: Said Bakkati, Chris Gyan, Arnold Kruiswijk, Eric Addo
Ah ja. Gokte erop dat die alleen in België had gescoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Addo iig niet, die heeft vorig seizoen het net gevonden.
Bouchiba dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef os45 het volgende:
Ok, nog een tip...hij speelde dit seizoen bij Roda JC....
Gokje: Daniël de Ridder?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef Bjoro het volgende:
maar wie kopte er nou op de lat dan ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:40 schreef os45 het volgende:
Juist! Elbekay Bouchiba, 125 wedstrijden 0 goals.....en dat voor een vrij aanvallend ingestelde speler...alle 5 zijn nu genoemd. Althans, heb het een en ander nog eens nagekeken, maar kon er geen meer vinden....
Ik heb een nieuwe vraag, ik vind het netjes als je deze zonder op te zoeken weet: welke ajacied kopte tegen de lat in de uitwedstrijd tegen celta de vigo voor de CL paar jaar terug?
O ja ook nog Liverpool.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef dndiek het volgende:
Klopt, Bari, Oviedo, Liverpool, Hannover 96
Volgens mij hoorde ik laatst dat die Oostenrijkse keeper alles gespeeld had. Manninger?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
Welke drie voetballers zijn de enige die dit seizoen in alle 38 duels van hun club in de Serie A binnen de lijnen kwamen?
Die had ik er net wel bijstaan, maar die had ik opgezochtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Sebastian Frey is ook goed. Die derde is een veldspeler van een club die verrassend Europees voetbal haalde, knap als je die weet.
Ik weet hem met behulp van internetbronnen. Ik weet niet of dat mag, zo ja dan antwoord ik na de goedkeuring op mijn vraag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Sebastian Frey is ook goed. Die derde is een veldspeler van een club die verrassend Europees voetbal haalde, knap als je die weet.
Timmy Simonsquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie speelde er in de Eredivisie alle wedstrijden mee?
Dat zijn er 12.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie speelde er in de Eredivisie alle wedstrijden mee?
Nog 3, met Simons nog 2.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn er 12.
Uit mijn hoofd Kennedy Bakirçioglü, Blaise N'Kufo, Sander Boschker, Robbie Wielaert, Brian Vandenbussche, Lasse Nilsson, Danijel Pranjic, Michael Dingsdag sowieso. En dan nog 4 van andere clubs....
Gabor Babos ook nog.
Kenneth Vermeer en Herman van Tongerlo sowieso.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:00 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde er geen minuut dit seizoen in de eredivisie ?
Dennis Rosinkquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:00 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde er geen minuut dit seizoen in de eredivisie ?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:19 schreef os45 het volgende:
Hoe heette de vrouw die Ronald Koemand ervan beschuldigde dat hij een affaire met hem had?
Speelde rond 2001/2002 dacht ik....
ok dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:44 schreef os45 het volgende:
Correct! Devi van Gogh was het. En scherp opgelet, het moest natuurlijk HAAR zijn, maar dat spreekt voor zich.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef AminBen het volgende:
29
raul, van nistelrooy, henry? even snel uit het hoofdquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:30 schreef AminBen het volgende:
Met zijn 2 goals tegen Liverpool moet Inzaghi alleen nog maar 3 spelers voor zich dulden wat betreft goals in de Champions League(lees; vanaf 1992). Noem deze 3 spelers
Je zit goed met de 2 Real Madrid-spelers. Henry is het net nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
raul, van nistelrooy, henry? even snel uit het hoofd
yup Sheva is het. Volgens Wikipedia is Inzaghi met die 2 goals over Henry heengewiptquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
trouwens shevchenko heeft er ook aardig wat of niet? zouden er 4 boven inzaghi kunnen staan?
6 Thierry Henry Frankrijk 42 Arsenal FCquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:34 schreef AminBen het volgende:
[..]
Je zit goed met de 2 Real Madrid-spelers. Henry is het net niet
[..]
yup Sheva is het. Volgens Wikipedia is Inzaghi met die 2 goals over Henry heengewipt![]()
1 Raúl 56 108 1995 Real Madridquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
6 Thierry Henry Frankrijk 42 Arsenal FC
7 Alessandro Del Piero Italië 38 Juventus
8 Filippo Inzaghi Italië 38 Juventus, AC Milan
Van Wikipedia, evt met die 2 goals heeft inzaghi het nog niet
Ik had de Nederlandse, die is natuurlijk veel minder actueel. Ach ik had m alsnogquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
1 Raúl 56 108 1995 Real Madrid
2 Ruud van Nistelrooy 49 ? 1994 PSV Eindhoven, Manchester United, Real Madrid
3 Andriy Shevchenko 46 87 1999 Dynamo Kyiv, A.C. Milan, Chelsea
4 Thierry Henry 42 76+ 1998 AS Monaco, Arsenal
5 Filippo Inzaghi 41 ? 1998 Parma F.C., Juventus, A.C. Milan
in april geupated. dan gaat hij er dus overheen/ http://en.wikipedia.org/w(...)ll_Time_Goal_Scorers
Achja, doe je volgende vraag maar![]()
Seedorf, van Nistelrooy, Davids?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik had de Nederlandse, die is natuurlijk veel minder actueel. Ach ik had m alsnog
euh de vraag
Wie hebben er de meeste CL wedstrijden gespeeld. De drie meeste graag
sorry, ik las de vraga verkeerd. Dacht 3 nederlanders met meeste cl wedstrijden. My badquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nee, er zit maar 1 Nederlander in de top 10, en die staat op 10.
quote:
Maldini wel de meeste wedstrijden als je EC meetelt, maar dat doe ik bij deze vraag niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
sorry, ik las de vraga verkeerd. Dacht 3 nederlanders met meeste cl wedstrijden. My bad
Maldini, Raul & Seedorf? blinde gok
Ja klopt, maar daar was je vast al achter ondertussen.quote:
anderlecht?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar was je vast al achter ondertussen.
Nog maar een CL vraag doen dan?
6 teams verloren ooit alle 6 hun eerste groepswedstrijden. Welke teams waren dit?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, Levski Sofia is goed. Ik ben weg, de ander wordt nog wel geraden en dan mag er een nieuwe![]()
Torpedo,CSKA,Spartak,Dinamoquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef RayMania het volgende:
Noem eens vier clubs uit Moskou.
Wie weet dat in hermelsnaam ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef Radegast het volgende:
Tegen welke club haalde Anderlecht z'n laatste thuisoverwinning in de Champions League?
Van Bremen verloren ze. Je moet één jaartje veder terug.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie weet dat in hermelsnaam ?
Misschienm Bremen ?
Dat was een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef RayMania het volgende:
Was het niet Real Betis?
Bordeaux Paris Srt Germain Olympyc marseille st etiiene Nantes Nice Nimes Valenciennes ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was een uitwedstrijd.![]()
Franse club.
Nee, het was tegen Lyon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef RayMania het volgende:
Franse club, PSG?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ceulemans Pfaff Meuws Millecamp VanderEijcken
? Plessers Vijth Swat ? Gerets
Maar ik ben dronken
Van Moer ja, knielend uiterst links.quote:
Rapid Wien ook nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, Levski Sofia is goed. Ik ben weg, de ander wordt nog wel geraden en dan mag er een nieuwe![]()
is dat een belgisch logo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:33 schreef Mr_Scofield het volgende:
http://i7.tinypic.com/5yiryj5.jpg
ken niemand deze speler??
Hij is dik dus misschien A;fred Knippenberg ?quote:
Hintje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eentje tussendoor
Wat hebben Rooney, Cruijff, Laudrup, Olivier Kahn en Pavel Nedved met elkaar gemeen?
Ze misten in een selectiequote:
daar dacht ik ook aan, maar Kahn bv was er wel vaak bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:33 schreef Bjoro het volgende:
wk selektie soms ?
je begint warm te wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:33 schreef Bjoro het volgende:
wk selektie soms ?
EKquote:
die ligt hier welquote:
20 seconden volgens mij, zal dr wel niet ver naast zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
die ligt hier wel, maar ik lees dat ding nooit.
Bladzijde 11 dus
Hoeveel seconden speelden 'we' officieel nog volgens Jack van Gelder in de kwartfinale van het WK98?
Helemaal niet zelfsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
20 seconden volgens mij, zal dr wel niet ver naast zitten
hehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs
Hoe vaak won het organiserende land het EK onder 21?
Deodinges, niet voor jou deze, zelfde pagina![]()
Met Batistuta, dat hoor je ook nogquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hehe
volgens mij hadden we 1 minuut blessuretijd of zelfs geen
was trouwens voor de pass van de Boer wel bijna raak voor de Gauchos, maar gelukkig stond Jaap Boomstam in de weg
Nu gaan we weer gokkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs
Hoe vaak won het organiserende land het EK onder 21?
Deodinges, niet voor jou deze, zelfde pagina![]()
Mooi filmpje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Noem twee fokkers op dit filmpje beschouw
http://www.youtube.com/watch?v=AKuFqkyZFQQ
Wat een feest. Is je clubje gegund tong. Dit pakken ze jullie nooit meer af.quote:
hint, het is een verrasend laag aantalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:18 schreef os45 het volgende:
Welke landen zijn er nu winnaar van EK-21 in eigen land, is die vraag al beantwoord??
En wie is die dikkere speler op die foto?
Moeilijk moeilijk.....
we have a winnerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik denk geen 1
quote:
Paul Nortan van toen RKCquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef os45 het volgende:
Wie blesseerde Frank Rijkaard bij zijn terugkomst in 1993? Dus Rijkaard schopte iemand uit de wedstrijd....voor alle duidelijkheid....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |