is dat een belgisch logo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:33 schreef Mr_Scofield het volgende:
http://i7.tinypic.com/5yiryj5.jpg
ken niemand deze speler??
Hij is dik dus misschien A;fred Knippenberg ?quote:
Hintje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eentje tussendoor
Wat hebben Rooney, Cruijff, Laudrup, Olivier Kahn en Pavel Nedved met elkaar gemeen?
Ze misten in een selectiequote:
daar dacht ik ook aan, maar Kahn bv was er wel vaak bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:33 schreef Bjoro het volgende:
wk selektie soms ?
je begint warm te wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:33 schreef Bjoro het volgende:
wk selektie soms ?
EKquote:
die ligt hier welquote:
20 seconden volgens mij, zal dr wel niet ver naast zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
die ligt hier wel, maar ik lees dat ding nooit.
Bladzijde 11 dus
Hoeveel seconden speelden 'we' officieel nog volgens Jack van Gelder in de kwartfinale van het WK98?
Helemaal niet zelfsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
20 seconden volgens mij, zal dr wel niet ver naast zitten
hehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs
Hoe vaak won het organiserende land het EK onder 21?
Deodinges, niet voor jou deze, zelfde pagina![]()
Met Batistuta, dat hoor je ook nogquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hehe
volgens mij hadden we 1 minuut blessuretijd of zelfs geen
was trouwens voor de pass van de Boer wel bijna raak voor de Gauchos, maar gelukkig stond Jaap Boomstam in de weg
Nu gaan we weer gokkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs
Hoe vaak won het organiserende land het EK onder 21?
Deodinges, niet voor jou deze, zelfde pagina![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |