Jij moet een spelletje spelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef donroyco het volgende:
*meldt
ja maar in de koelikast had ik hem niet gehoord maar wel weer gezien als ik nwe bier ging pakkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die wcrolhouder was toch wel t ergst
dinges toch wel denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, wie is de grootste baggeruser?
En dat maakt m bagger?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
remlof. die sluit alle kwaliteitstopics van mij
Fijn dankje.. daar gaat mn eetlust!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef Adelante het volgende:
speciaal voor boem-dikkie
[afbeelding]
gevolgen van bier
die laatste posts zijn meestal bagger van zo'n kwaliteitstopicquote:
Nee bij echte bagger begint het al bij de OPquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die laatste posts zijn meestal bagger van zo'n kwaliteitstopic
nee nee remlof, baggeren doen we niet aanm, we geven topcs een andere wendingquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee bij echte bagger begint het al bij de OP
KM, Pony_Lover, paultjuhhh, Jekoos enz.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, wie is de grootste baggeruser?
verkapt-ooh-kijk-mij-eens-slim-zijn-onder-invloed-postquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee remlof, baggeren doen we niet aanm, we geven topcs een andere wending
das heel iets anders
Wie nog meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
KM, Pony_Lover, paultjuhhh, Jekoos enz.
lieve dna,quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkapt-ooh-kijk-mij-eens-slim-zijn-onder-invloed-post
9 & 14 KMquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
15. grootste bagger-user
7. User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik
8. De zich meest inlikkende user
9. Allround meest gehate ONZ user
11. User met meest voorspelbare gewoontes
-----------------------------------------------
14. grootste PERM BAN waardige user.
8. De zich meest inlikkende user
En een van deze twee moet KM komen te staan
Ik weet het niet meer hoor
tong80 met zijn welterustentopics, murp,ikzelf somsquote:
murp laatst tijd toch niet echt meer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tong80 met zijn welterustentopics, murp,ikzelf soms,
meer weet ik niet
dan haal je die erafquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
murp laatst tijd toch niet echt meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |