Hier nog twee en half krat in voorraad... Kom je helpen?quote:
verkoopt hij ook met profiel?, koop ik er eentje voor jouquote:
Ik heb liever het echte werkquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkoopt hij ook met profiel?, koop ik er eentje voor jou
Waarover dan toch hun?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:38 schreef OldJeller het volgende:
QWEEBEE liegt.
Franz zelf?quote:
Nah, jij kan maar 1 keer stappen aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Bij, wat denk jij dan.
* LudoSanders meldt
Vertel, ik kan me de donderdag en zaterdag nog enigszins voor de geest halen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, jij kan maar 1 keer stappen aan.
ik had het over jij met hem, niet andersom, deuwsquote:
Ja vrijdag trok je nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, ik kan me de donderdag en zaterdag nog enigszins voor de geest halen?
hoaxquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee jij pimped niet echt met je biergebruik.
Dan ken je me niet goed genoegquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jou associeer ik ook niet echt met veel bier
Denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan ken je me niet goed genoeg![]()
quote:
Met een rommelende maag van de kater filmpjes bekijken van maden die uit een mans lichaam komen kruipen, nee dank je.quote:
Jou ken ik nietquote:
Jajaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Oh maar gaat die over die nominaties, daar wil ik me verre van distantiëren trouwens.
ik wil meer, net zoals met bierquote:
Dat heb ik elders al vermeldquote:
Jij probeert gewoon op mn lijstje te komen nuquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt vannacht het bier koud staan?
Ah dude, doe eens nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef Adelante het volgende:
speciaal voor boem-dikkie
[afbeelding]
gevolgen van bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |