Ik zag geen klein rood fietsje achter je aankomen en technisch gesproken was het idd bij Van Leest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de van Leest of zo? En was ik in m'n uppie of met die kleine blonde dood?
Hoe dan ook: Had dan hoi gezegd. Muts
maar is Dirk dan ook blauw in General Chat ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
Doe dan Lesbeau ook meteen even. Die staat al vijf topics niet centraal
Blauw is blauw.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is Dirk dan ook blauw in General Chat ?
Daarom wordt-ie ook afgeschaft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
Giroblauw past bij jouw
Maar die stomme postbankleeuw, is de reclame blunder van de eeuw
Denk je wel aan de buren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:00 schreef Stroekie het volgende:
en ja voordat ik mij nog meer dichterlijke vrijheden ga toe eigenen groet ik u alleen en vertrek naar de slaapvertrekken![]()
Dat hoor je wel aan hoe hard ze je vervloeken?quote:
daar hoor ik niks van want topic opa legt 's nachts z'n gehoorapparaat op het nachtkastjequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat hoor je wel aan hoe hard ze je vervloeken?
Hč hč dan kunnen die Ellen, Jan Mulder Antonie Bodar, Howard Komproe, Xander en weet ik wel BN' ers allemaal nog meer ook van de buis gehaald worden?quote:
You are weird sometimesquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef Cairon het volgende:
Dit moet toch wel de aandacht trekken van de persoon van wie ik de aandacht WIL trekken.
Herne, kom naar beneden en sla je slag! Neem Equilan en de gang meteen mee.
Oh...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Giroblauw past bij jouw
Maar die stomme postbankleeuw, is de reclame blunder van de eeuw
Bartjebart!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh...![]()
Das ech nie... de postbankleeuw is echt way to schattig...
quote:
Zou wat zijn voor Weemz en z'n twee crushes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
Heheh. Je moet er maar opkomen. En dan opsturen naar iemand die nog niet uit de kast is, natuurlijk.
De kaart zelf is op zich geinig, maar het is niet leuk spreek ik uit ervaring om telkens geconfronteerd te worden met de vraag of je het bent, terwijl je zelf mee in de knoei zit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
Heheh. Je moet er maar opkomen. En dan opsturen naar iemand die nog niet uit de kast is, natuurlijk.
Nog steeds niet volledig hersteld ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef NathaN het volgende:
Zo hoort het ook. Mij lukt het wat minder, de laatste week.
maar 12.30 uur is toch wel een tijdstip om je bed te verlaten Andy ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:59 schreef Andyvie het volgende:
Wakker gebeld worden terwijl je uit had willen slapen is niet leuk
Dat was om half 10 alquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar 12.30 uur is toch wel een tijdstip om je bed te verlaten Andy ?
't Kabbelt nog een beetje voort, helaas...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
Nog steeds niet volledig hersteld ?
zo ook maar eens kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LOST
Ondanks dat ik al 1.5 week geleden de spoiler had gelezen en praktisch de hele ep kende..
Eerst dat rondje gaan rennen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo ook maar eens kijkenhuisgenoot heeft em net binnen geloof ik
paracatemol geeftquote:
Doe normal LOL, volgens mij ben je slank en zit je te zeuren dat je dik bent pffquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
zal ik in deze hitte gaan rondrennen buiten of niet.. buikje moet er echt af 1 dezer weken..
Sommige mensen vinden slank niet genoeg en willen nog een stapje verder met een gezond lichaam...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef samjustme het volgende:
Doe normal LOL, volgens mij ben je slank en zit je te zeuren dat je dik bent pff
Dan neem je niks mee?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar Pinkpop en neem mee ...............
Ik hįįt tassen/koffers inpakken. Of het nu voor 1 wekend, 1 week of 8 weken is... ik vind het vreselijk kut werk.
Ik denk dat dat voor ongemakken gaat zorgenquote:
Zolang het niet jouw ongemak is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat dat voor ongemakken gaat zorgen
Hier werkt ie wel?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
Firefox can't find the server at www.vivalagraham.com.
Hier werkt ie wel gewoon hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
Firefox can't find the server at www.vivalagraham.com.
van woede ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Ow, er komt zo ineens spontaan iemand voor me koken
en die shirtjes zijn alleen morgenavond een paar uur te bezichtigen ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
De shirtjes van Camp New Grace (pray the gay away) zijn klaar!
Geļnspireerd op: http://www.vivalagraham.com/2007/03/19/pray-the-gay-away/
Ja misschien neem ik hem wel mee naar Pinkpop, maar daar zit ie da toch onder 6 regenponcho's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die shirtjes zijn alleen morgenavond een paar uur te bezichtigen ?, of gaan ze bij gebleken succes ook mee op tournee naar het zuiden des lands
![]()
tuurlijk niet, pinkpop heeft dit jaar een deal gesloten met de weergodenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien neem ik hem wel mee naar Pinkpop, maar daar zit ie da toch onder 6 regenponcho's.
Dat soort motivatie heb ik dus nodigquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je niet komt ophalen komt de trainer je halen.
Zomersquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Jerruh het volgende:
ik heb allemaal lekkere latin salsa en merengue muziek opstaan.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Jerruh het volgende:
ik heb allemaal lekkere latin salsa en merengue muziek opstaan.
jah!!! zonnetje door het raam, drank, muziek! hemelsch!quote:
HAHA, komt me bekend voor. Grace kocht iets voo r Will wat ze eigenlijk voor zichzelf wilquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn moeder voor moederdag een CD cadeau gegeven, maarik draai 'm zelf de hele tijd. Eigenlijk heb ik 'm daar ook voor gekocht.
Dat doe ik vaak ook, films en CD's zijn daar perfect voor. En natuurlijk zoek ik wel iets dat mijn ouders ook kunnen waarderen, maar eigenlijk is het liever iets wat ik zelf wilquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef sammienl het volgende:
[..]
HAHA, komt me bekend voor van een serie. Will en Grace, Grace kocht iets wat eigenlijk voor zichzelf bedoeld is en schenkt het vervolgens zogenaamd aan Will![]()
De personal trainer zag er trouwens geil uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Erg he? Maar ik wil gewoon wat spieren kweken en voor mijn RSI-arm zou het ook niet verkeerd zijn om de spieren daar wat te trainenquote:
Die sportschool waar ik heen wil ook niet, maar gelukkig heeft een collega net haar intakegesprek gehad, dus nu weet ik de prijzen welquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef Vlarp het volgende:
Wij hebben hier Highway sportinstituut..
Vroeger hadden ze nog wel eens prijzen online staan..
Nou ja, jij hoeft je niet aan te melden omdat je dik bent..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die sportschool waar ik heen wil ook niet, maar gelukkig heeft een collega net haar intakegesprek gehad, dus nu weet ik de prijzen wel
@SJ: die sportschool van mij heeft ook van alles en nogwat, maar het moet maar ff bezinken, dan meld ik me wel eens aan
Nee, ik meld me juist aan omdat ik een zak botten benquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, jij hoeft je niet aan te melden omdat je dik bent..
Dan werkt het ook.. toch SJ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, ik meld me juist aan omdat ik een zak botten ben
Kun je dan niet beter gewoon wat magnums eten en een beetje spieroefeningen doen? Gewoon thuis?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, ik meld me juist aan omdat ik een zak botten ben
Als ik het kan, kan jij het ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoef geen echte spierballen te hebben.. als het maar mooi strak is, licht gespierd enzo
Vanuit niets. Groeien is makkelijker dan afvallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je beter vanuit niets spieren kweken, of vanuit vet?
Maar vet kan weer redelijk snel omgezet worden in spiermassa.. toch? Je valt in eerste instantie niet af omdat het vet wordt omgezet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vanuit niets. Groeien is makkelijker dan afvallen.
Uh? Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar vet kan weer redelijk snel omgezet worden in spiermassa.. toch? Je valt in eerste instantie niet af omdat het vet wordt omgezet.
Je kan je armen trainen door hele zware pijnstillers te gebruiken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:
Ik ben bang dat mijn hoofdpijn terugkomt als ik me weer ga inspannen nuAnders had ik vandaag armen gedaan.
Ik doe niet aan pijnstillers. Alleen als het echt niet verdragen is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je kan je armen trainen door hele zware pijnstillers te gebruiken?
Hoe on-House.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
Ik doe niet aan pijnstillers. Alleen als het echt niet verdragen is.
Mja, ik slik sowieso geen pijnstillers...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe on-House.
Heb je Kingdom al gezien, trouwens?
[afbeelding]
Voor ieder wat wils, ik ben zelf geen slanke del dus mijn partnet mag max 5 kilo overgewicht hebben, als ie maar gespierde armen heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden slank niet genoeg en willen nog een stapje verder met een gezond lichaam...
quote:"Let's have Stephen Fry playing... oh, a lovable Stephen Fry, more or less, and we'll give him a young sidekick and a faithful female retainer. He can have a distinctive old car to drive, like Morse or Inspector Lynley and we'll set the whole thing in a quaint old English location. Where haven't we had? Oh, and we'll put in some other recurrent 'characters' for comedy and colour. We'll go for the category 'slightly whimsical comedy drama'..." Something akin to the above must have been the creative process, if such we can call it, behind this painting-by-numbers series. British TV has churned out many like it before. It wouldn't surprise me to find that there is a computer program that automatically generates formats like this.
Stephen Fry can doubtless do the series without breaking the slightest sweat. The brightest spark is Karl Davies as the sidekick, though, to judge from the first three episodes, he has a strange clause in his contract requiring him to be submerged in water every week.
Tony Slattery's character and the deranged sister are so irritating that they may yet send me screaming from the room. I doubt I'll be the only one.
Och, origineel is het niet direct, maar wel humor, met een heerlijke Stephen Fry en een enorm schattige Karl Davies.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Yeah, dat las ik ook. Niet erg bemoedigend...
Heb je Fry nog gezien in Bones trouwens? En is hij in Kingdom ook zo enorm pafferig opgezet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Och, origineel is het niet direct, maar wel humor, met een heerlijke Stephen Fry en een enorm schattige Karl Davies.
Ik heb de indruk dat het in Bones wat erger was. Maar hij's sowieso niet meer een van de slanksten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
Heb je Fry nog gezien in Bones trouwens? En is hij in Kingdom ook zo enorm pafferig opgezet?
Zo zondequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het in Bones wat erger was. Maar hij's sowieso niet meer een van de slanksten...
Vraag me nu ineens heel erg af hoe jij die laatste traintquote:
Potlood met gewichtjes balanceren...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
Vraag me nu ineens heel erg af hoe jij die laatste traint
En dat kan niet bij hem thuis?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:49 schreef samjustme het volgende:
De 27 jarige lekker ding, vroeg net of ik morgen naar zijn huis kom![]()
wel een beetje te vroeg om meteen te gaan ... wil toch maar eerst hem goed leren kennen
Als je bij mij meteen begint over seks met me hebben voordat ik je goed leer kennen dan knap ik meteen op af, soms ben ik in een geile mood dan geeft het niet.quote:
Dat deed ik voor de gein en soms kan je me nog overhalen meteen de eerste keer. En hij is knap maarja als hij niet over begon en we haden gewoon gedate dan kreeg ie dat vanzelf als ik hem leuk vond.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zei je laatst niet dat je dat best wil met een Justin lookalike?
Zo wordt je nooit een sletquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je bij mij meteen begint over seks met me hebben voordat ik je goed leer kennen dan knap ik meteen op af, soms ben ik in een geile mood dan geeft het niet.
Vind jammer zei tegen hem, eerst eff elkaar leren kennen en dan zie ik het wel.
Waarom moet het meteen over seks beginnen, ik ben het zat. Ik ben een mens met gevoelens en niet iemand die constant wil neuken...
Het voelt gewoon goedkoop aan om meteen over te beginnen, als ik je leuk genoeg vind dan komt het vanzelf vrij snel, maar als iemand meteen over begint dan houd ik het voor gezien eerlijk gezegd.quote:
Heeft ie aangegeven dat ie gelijk seks wil dan? Het kan toch ook zijn dat ie zich daar gewoon wat zekerder voelt en dat ie gewoon een gezellig avondje wil hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het voelt gewoon goedkoop aan om meteen over te beginnen, als ik je leuk genoeg vind dan komt het vanzelf vrij snel, maar als iemand meteen over begint dan houd ik het voor gezien eerlijk gezegd.
ik zei tegen hem je gaat blijkbaar vaak uit in amsterdam kunnen we samen eens uitgaan en hij begon meteen over of ik naar zijn huis kan komen pff.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft ie aangegeven dat ie gelijk seks wil dan? Het kan toch ook zijn dat ie zich daar gewoon wat zekerder voelt en dat ie gewoon een gezellig avondje wil hebben.
en je bent er natuurlijk altijd zelf nog bij of je in het bed beland...
maar ik snap je houding wel trouwens...
Maar dat zegt toch niet zo veel? of ben ik nu heel naief?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zei tegen hem je gaat blijkbaar vaak uit in amsterdam kunnen we samen eens uitgaan en hij begon meteen over of ik naar zijn huis kan komen pff.
Hij woont 1,5 uur van Amsterdam dus ..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niet zo veel? of ben ik nu heel naief?
Hahahaha, NEXT!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij woont 1,5 uur van Amsterdam dus ..
ach hij is nu uit mijn boek, wat een stommerd als ik hem leuk genoeg vond dan kreeg ie dat vanzelf snel maar nu vind ik het een afknapper van hem. De volgende dan maar, mannen zat
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:36 schreef samjustme het volgende:
Maar ja ik ga pitten, morgen lekker naar Brussel yoehoe
Hij heeft echt veel weg van Ricky Martin, qua hot factor is hij heet hot.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha, NEXT!
jah je moet inderdaad niet fanatiek gaan 'daten' als je em niet meer leuk vind...
Maar vind je het niet jammer dan?
Oow Ricky Martin? euh....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft echt veel weg van Ricky Martin, qua hot factor is hij heet hot.
zoquote:
Hhahahahahhaa ja ik weet wie Ricky Martin is... het was meer een reactie als afknapper... ik ben nie zo weg van RM...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
zo
[afbeelding]
maar ja, jammer ik vind het echt jammer wat een afknapper.
Wispelturig...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
Hij woont 1,5 uur van Amsterdam dus ..
ach hij is nu uit mijn boek, wat een stommerd als ik hem leuk genoeg vond dan kreeg ie dat vanzelf snel maar nu vind ik het een afknapper van hem. De volgende dan maar, mannen zat
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ga slapen. Weltrusten en tot morgen, mannen.
Het grappige is da die Justin type wel overweegt met moi het te doen, ik dacht dat zo een type nooit wat in me iets zou zien. Eff kijken of ik na vakantie met hem kan afspreken, en hij woont vlakbijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hhahahahahhaa ja ik weet wie Ricky Martin is... het was meer een reactie als afknapper... ik ben nie zo weg van RM...
Met Justin type welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wil je nou wel of niet met hem naar bed?
Maar met Justin wel meteen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Met Justin type welook al is het eenmalig
met die ander ook eigenlijk maar niet meteen![]()
quote:
Waar het op neerkomt dat ik met een Justin type wel voor een one night stand ben te porrenquote:
OOow nee die diamantenoorbellen... vreselijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vind het maar lelijk hoor dat bijna kaal ,maar mannen met lang hara is ook geen gezicht![]()
En Dennis & Francoisquote:
Eey Sam.... neuken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je bij mij meteen begint over seks met me hebben voordat ik je goed leer kennen dan knap ik meteen op af
Dan mogen ze naast die van mij onder m'n bed staanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:5.02 weg uit Leeuwarden enzo.. maar só damn worth it.
en ik heb YIPPEEKAYAY eindelijk m'n 1e paar ConverseRode
De mijne kost slechts 16,95quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:08 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga ook waarschijnlijk naar de sportschool binnenkort, maar diegene waar ik heen wil is belachelijk duur. 47,50 per maand voor onbeperkt sporten
Doe dan ook geen wollen trui aan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar goed, het is nu al gewoon warm!
Geloof me. Ik ben niet het type voor een wolle trui.quote:
Dat verbaast me.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geloof me. Ik ben niet het type voor een wolle trui.
Dan vast ook niet voor wollen sokken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geloof me. Ik ben niet het type voor een wolle trui.
Maak er voor mij ook een paar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Tosti met ham kaas en ananas is nog helemaal niet zo verkeerd.
oeh, volgens mij kan ik dan beter bij jouw komen lunchen dan hier in de kantine waar ze ons vandaag een broodje vissteak met cocktailsaus voor willen zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Tosti met ham kaas en ananas is nog helemaal niet zo verkeerd.
"het"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, er zijn nog een paar schijven ananas, dus wie wil mag het zeggen.
Gelukkig heb ik leuke binnenactiviteiten gepland staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En het wordt het hele Pinksterweekend kutweer..
Ik weet het......... Verdrink-pop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En het wordt het hele Pinksterweekend kutweer..
Fijn weekend prul. Ik zal de weergoden vragen of ze Landgraaf droog willen houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:47 schreef Ang3l het volgende:
ooooh vandaag wordt zo haasten.
Ne thuis, eten, naar de stad voor zeil, naar dennis om d etent op te halen, naar huis, omkleden, om half 8 sporten tot half 9 en vergaderen tot 9u (hopelijk, uiterlijk), naar huis, douchen, pinkpop tas inpakken en dan om half 11 bij de effenaar zijn........
Jeumig, wat een hoeveelheid vragen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:59 schreef wonderer het volgende:
MEEDOEN? - Surf voor de vragen naar: http://www.gayonderzoek.nl.
'k Vond het maar raar... vragen over je jaarinkomen, hoeveel geld je uitgaf aan allerlei dingen, hoeveel mensen je had ontmoet via internet, je lengte/gewicht, hoe eenzaam/gelukkig je was, wie je dacht dat een beest was in bed, wat je favoriete kledingmerken waren, etc etc.quote:
Beetje eng ja. Alsof ze graag vooroordelen willen gaan bevestigen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vond het maar raar... vragen over je jaarinkomen, hoeveel geld je uitgaf aan allerlei dingen, hoeveel mensen je had ontmoet via internet, je lengte/gewicht, hoe eenzaam/gelukkig je was, wie je dacht dat een beest was in bed, wat je favoriete kledingmerken waren, etc etc.
Mja, waarom zou ik onder mijn naam dergelijke details in een database willen hebben staan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Beetje eng ja. Alsof ze graag vooroordelen willen gaan bevestigen.
En marketingvragen over de winqquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vond het maar raar... vragen over je jaarinkomen, hoeveel geld je uitgaf aan allerlei dingen, hoeveel mensen je had ontmoet via internet, je lengte/gewicht, hoe eenzaam/gelukkig je was, wie je dacht dat een beest was in bed, wat je favoriete kledingmerken waren, etc etc.
Wondererquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
Semi!!![]()
![]()
Hoi
Wat voor cursus en welke nieuwe werkgever?
Is goedkoper.....kan je nagaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom moet dat in India? Kan dat niet via de LOI?
Lijkt wel op dat onderzoek van BB_koning van toenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En marketingvragen over de winq
Goh. Toeval?
en ik maar denken dat het juist ging om het showen van de oranje kuif van je avatarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef Semisane het volgende:
Testen zijn sowieso raar.
zo...ff mijn 2 maandelijkse groetje...ik ga over een week een maand naar india...voor mijn nieuwe werkgever....op curcus.Ik wilde ff pimpen met mijn oh zo interesante
leven.
Ja en niet alleen mijn klanten, maar de algemene kennis van mensen holt gewoon achteruitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Vinden jullie andere mensen ook vaak dom?
van mij hoort niemand ietsquote:
Mja, kennis ook inderdaad... maar gewoon ehm... logica, nadenk-vermogen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:28 schreef Stroekie het volgende:
Ja en niet alleen mijn klanten, maar de algemene kennis van mensen holt gewoon achteruit
kan volgens mij toch niet alleen door het onderwijs systeem komen maar moet toch ook te maken hebben met algemene desinteresse
Veel mensen zijn niet meer gewend om zelf na te denken. We hebben het te gemakkelijk tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, kennis ook inderdaad... maar gewoon ehm... logica, nadenk-vermogen.
I am not alonequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
En het zit nog goed ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Ang3l het volgende:
Thuis. Pray the gay away polo is leukBruin met blauwe letters. Erg fout
http://www.youtube.com/watch?v=JpaEJWdtZ7squote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=tdsPKfmowbM.
Ja. En op Fok! helemaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Dank u!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Jerruh het volgende:
steeph, alvast heel veel plezier op friso en rozepop!
Oh, dat vind ik dan wel weer meevallenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja. En op Fok! helemaal..
den chillburger? doe m de groetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank u!
Maar het wordt geen Pink-pop, het wordt Verdrink-pop.
Ons modepopje Danny zal er ook zijn, dus die zal ik wel ff lastigvallenHebben we al afgesproken.
Dan kom je niet in de goede (of verkeerde) topics.quote:
Je bent onder de indruk van de intelligente discussies, de uitwisseling van standpunten waarbij mensen zonder vooringenomenheid open staan voor de ideeėn van anderen?quote:
Tja, het is ironie he?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent onder de indruk van de intelligente discussies, de uitwisseling van standpunten waarbij mensen zonder vooringenomenheid open staan voor de ideeėn van anderen?.
Ik doelde niet op [homo], maar op andere subfora.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zó. Heerlijk met vriendje gegeten, nu issie aan t werk en ik ga ff DVD kijken.
Zo raar om nu al bijna 4 maanden wat te hebben en soms nog zoooo verliefd te zijn op hem.. is voor het eerst
Zo voelt het jaquote:
Tja, ik zou haast zeggen: je kent me toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:10 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is niet altijd af te leiden uit een post..
Mijn kloon kent jou beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:24 schreef error het volgende:
[..]
Tja, ik zou haast zeggen: je kent me toch?![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn kloon kent jou beter..
Dat is inderdaad een goed ideequote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:57 schreef NathaN het volgende:
Au. Volgens mij heb ik m'n pols gekneusd. In 't vervolg maar niet meer vallen...
Ja d'n dieje ja. Ik zla 'm d egroeten doen.quote:
Mja, dat wist ik eigenlijk ook wel, maar ja, ik gleed toch uit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat is inderdaad een goed ideeHoe ben je gevallen trouwens?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ooo wat hebben die shirts een commentaar gekregen. Zowel positief als negatief
Ow!LGE!
Ik heb met de TVT-jongen gedanst
heerlijk hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zó. Heerlijk met vriendje gegeten, nu issie aan t werk en ik ga ff DVD kijken.
Zo raar om nu al bijna 4 maanden wat te hebben en soms nog zoooo verliefd te zijn op hem.. is voor het eerst
of onkruidquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:54 schreef NathaN het volgende:
Krijg je groen haar van...
Heel goed kerel, heel goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Kijk Vlarp, gewoon in één keer..
Stuur hem een mailtje, dat aangezien hij niets van zich heeft laten horen, je er vanuit gaat dat het niet doorgaat en je lekker uitslaapt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:34 schreef Andyvie het volgende:
Ik geloof niet dat ik weer een handige afspraak heb gemaakt. Ik zou met iemand meegaan morgen, maar hij zou me nog mailen hoe en wanneer hij me komt ophalen. Nu ben ik naar Wageningen gereden (1,5 uur rijden) en nu is ie nog niet online en ik heb natuurlijk weer geen telefoonnummer. Ik weet dus niet of het doorgaat, hoe laat ik mijn wekker moet zetten.....Lekker handig weer
Ja of niet niet met Ang3l naar Landgraaf vertrokken ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb vanavond weer de blonde-jongen-met-het-fietsje gezien, waarvan ik dacht dat het misschien wel eens de D. van Ang3l zou kunnen zijn. Maar ik neem aan dat D. met Ang3l naar Pinkpop is, dus dan is die blonde-jongen-met-het-fietsje bij nader inzien toch niet de D. van Ang3l..
Of zoiets..
Ik mail hem mijn mobiele nummer wel, als ik voor 10 uur wakker moet worden, dan belt ie me maar wakkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje, dat aangezien hij niets van zich heeft laten horen, je er vanuit gaat dat het niet doorgaat en je lekker uitslaapt..
Mocht hij je alsnog willen mailen, dan ziet hij ook jouw berichtje.
Jij wordt gewoon wakker van je telefoon?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik mail hem mijn mobiele nummer wel, als ik voor 10 uur wakker moet worden, dan belt ie me maar wakker
Ik heb hem nooit aan, dus dan word ik er wel wakker vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon wakker van je telefoon?
daar slaap ik nu altijd juist doorheen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |