In dit tournament hanteren we definitie 2.quote:gaaf (bn.)
1 heel, zonder beschadiging => gezond, intact, onaangetast, onbedorven, onbeschadigd, ongekreukt, ongeschonden, onverkort
2 [inf.] geweldig
3 [biol.] (van de rand van bladeren) zonder insnijdingen <=> ingesneden
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Merkie het volgende:Barney's toneelstuk, How I Met Your Mother Nuke die ontploft in 24, 24 Ontploffing NY, Heroes
Allemaal steun betuigd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Merkie het volgende:Slap Bet, How I Met Your Mother Barney's toneelstuk, How I Met Your Mother Nuke die ontploft in 24, 24 Jack die Fayed ophangt, 24 Laatste 10 minuten van 24 seizoen 6, 24 Ontploffing NY, Heroes
More to come.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef -Mo- het volgende:
Kei puik tournament, Zhenar.
Ik nomineer:
24: Jack schiet Curtis (s06e04)
24: Nuke ontploft (s06e04)
HIMYM: Barney slapbet Marshall en vice versa.
HIMYM: Barney's toneelstuk
HIMYM: Robin Sparkles videoclip
Alle Heroes spoilers neem ik maar voor lief.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef TC03 het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat een hoop mensen nu een paar series kunnen afschrijven om te kijken, aangezien die al gespoiled zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef TC03 het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat een hoop mensen nu een paar series kunnen afschrijven om te kijken, aangezien die al gespoiled zijn.
Ik mag hopen van wel, ik kon me nu niet even een Lost-moment bedenken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Lost episodes van morgen nog nomineer-waardig zijn![]()
Ik nomineer:quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, ik kon me nu niet even een Lost-moment bedenken.
Ik wilde hem ook postenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Breuls het volgende:
Ted Spraque's meltdown, Company Man (v1ch17), Heroes.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik nomineer:
Lost - Locke & Ben ontmoeten Jacob
Kuddo's.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef -Mo- het volgende:
Enthousiaste smileys interpreteer ik als steunbetuiging jaquote:
quote:
Word, niggers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:35 schreef Malebolgia het volgende:
Lost: Jack tegen Kate 'we were not supposed to get off the island'
Zolang je de scene maar kort kunt benoemen (eventueel met toelichting) op herkenbare wijze.:Y)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:07 schreef cwk het volgende:
Wil wel iets van Dexter nomineren maar weet bij god niet wat in welke ep zat enzo.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
De gaafste momenten kun je nomineren in dit topic. Noem hierbij de naam en geef de scene een duidelijke naam. Eventuele toelichting kan tussen haakjes. Linkjes, plaatjes etc. zijn altijd welkom
The shield: Vic Mackey woede explosie in het ziekenhuisquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:46 schreef Symer het volgende:
Ter promotie van variatie:Jericho: de sterfscène van Mayor Johnston Supernatural: de scène waar iedereen Dean smeekt het perfecte nep-leventje te gaan leiden, maar hij het toch niet doet The Black Donnellys: de scène waar Sean Donnelly in elkaar gemept wordt waarna Jimmy Louie Downtown doodschiet ![]()
steuntquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Merkie het volgende:Het einde van S02E07 waarin Gail doodgaat en de hotel boom doet, Sleeper Cell Het einde van S02E08 waarin Darwyn stervend op de grond ligt, Sleeper Cell
quote:
quote:
Die steun ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:44 schreef Viking84 het volgende:
* De seizoensfinale van Lost: de dood van Charlie! (en dan het moment dat hij een kruisje slaat)
Die waren ook briljant iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:23 schreef Zhenar het volgende:
Nog wat nominaties:Family Guy – Derde gevecht met de Chicken The Simpsons – Evolutie openingsscène Scrubs – ”Everything comes down to poo”
quote:
Deze twee steun ik. De actie vanquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:23 schreef Zhenar het volgende:
Nog wat nominaties:Veronica Mars – Veronica zingt “Bad Day” en haalt een taser tevoorschijn Veronica Mars – Veronica ziet het schilderij van Lilly Scrubs – ”Everything comes down to poo”
quote:
Nog wat nominaties:Veronica Mars – Veronica zingt “Bad Day” en haalt een taser tevoorschijn Gilmore Girls – Lorelei zingt “I Will Always Love You” Scrubs – ”Everything comes down to poo”
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef -Mo- het volgende:
24: Jack 'Dracula' Bauer. (s06e01)
Lost: Sayid breekt nek van een Other met zijn voeten (season finale)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:01 schreef mrkanarie het volgende:Meredith kan niet worden gereanimeerd, Grey's Anatomy
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:46 schreef Symer het volgende:Jericho: de sterfscène van Mayor Johnston Drive: de crash van van Ellie's ouders (van binnenuit gefilmd)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:20 schreef bob1234 het volgende:
Dexter: laatste aflevering laatste paar minuten waarbij dexter denkt dat die een held is.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:44 schreef Viking84 het volgende:
* De (seizoens)finale van Rome: het moment waarop Octavianus / Caesar zijn zege viert en een kar met de lichamen van Cleopatra en Marcus Antonius voorbij trekt... dat gezicht van Attia... prachtig!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Garble het volgende:
Claire's resurrection op de autopsietafel - Heroes
Nikki en Paulo levend begraven door Hurley en Sawyer* - Lost
De volgende beschouw ik als één "moment", en steun ik ook:quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wil bij deze een tweetal scenes nomineren uit Battlestar Galactica, het is de dubbel aflevering 3x03 & 3x04 'Exodus'.
Het gaat hier om het verlies van de Battlestar Pegasus, een belangrijk moment in de serie dit seizoen.
De Scènes:
De zwaar gehavende Battlestar Galactica bevindt zich in een onmogelijke situatie en wordt ingesloten door Cylon Baseships. De Battlestar Pegasus weet de plek des onheils net op tijd te bereiken en begint aan een gevecht waar de uitkomst al van vast staat.
Ondersteunende muziek is trouwens ook geweldig in deze aflevering.
1. Battlestar Galactica - 3x04 Exodus - Pegasus to the Rescue
2. Battlestar Galactica - 3x04 Exodus - Death of the Pegasus
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef PieterBas het volgende:
CSI NY 3-24 Mac blaast (indirect) het politiegebouw op
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wil bij deze een tweetal scenes nomineren uit Battlestar Galactica, het is de dubbel aflevering 3x03 & 3x04 'Exodus'.
Het gaat hier om het verlies van de Battlestar Pegasus, een belangrijk moment in de serie dit seizoen.
[afbeelding]
De Scènes:
De zwaar gehavende Battlestar Galactica bevindt zich in een onmogelijke situatie en wordt ingesloten door Cylon Baseships. De Battlestar Pegasus weet de plek des onheils net op tijd te bereiken en begint aan een gevecht waar de uitkomst al van vast staat.
Ondersteunende muziek is trouwens ook geweldig in deze aflevering.
1. Battlestar Galactica - 3x04 Exodus - Pegasus to the Rescue
2. Battlestar Galactica - 3x04 Exodus - Death of the Pegasus
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef Madine het volgende:
Steun:
- Battlestar Galactica - Galactica jumpt in orbit en weer weg
- Battlestar Galactica - De Pegasus redt de Battlestar en ontploft
- Battlestar Galactica - Onthulling van vier van de laatste Vijf Cylons
Nomineer:
- Battlestar Galactica - Starbuck duikt op en we zien Earth voor het eerst
* steunt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef Mvnl het volgende:
Nominatie:
Desperate Housewives Nora wordt neergeschoten in supermarkt, Lynette gaat fel tegen gijzelneemster in
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef Mvnl het volgende:
Nominatie:
Desperate Housewives Nora wordt neergeschoten in supermarkt, Lynette gaat fel tegen gijzelneemster in
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef Mvnl het volgende:
Nominatie:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:11 schreef bob1234 het volgende:
Dexter: dexter komt erachter dat de ice truck killer zijn broer is
Dexter: dexter komt erachter wat er in zijn jeugd gebeurdt is met hm en ze moeder.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef Madine het volgende:
Battlestar Galactica - Starbuck duikt op en we zien Earth voor het eerst
The Office - Michael kust Oscar
Ik beschouw dat als steun voorquote:
steun!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef Mvnl het volgende:
Nominatie:
Nog wat nominaties:24 – Martha steekt Logan neer
Nog een paar nominaties:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:11 schreef bob1234 het volgende:
Criminal minds: reid wordt ontvoerdt.
STEUNquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef AirRaid het volgende:
nominatie:
Family Guy - Peter Dancing 80's Axel F S06E18
quote:
Dat was vorig seizoenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:24 schreef Chen het volgende:
[..]
En kom op mensen steun deze is wat meer
[..]
Steunquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:12 schreef Zhenar het volgende:
Tussenstand nominatieronde:
Dexter - Dexter fantaseert erover een held te zijn
2005/2006 dus telt nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef Komakie het volgende:
One Tree Hill: seizoensfinale van seizoen 3 waarin zo ongeveer de helft van de personages onderwater vast zit in de limo...
absoluut mijn steun !! geweldig stukje !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:38 schreef Crazykill het volgende:
Nomineer:
[b]Stargate Atlantis: S3E20 The nuke aanval op the Asurans armada.
http://www.youtube.com/watch?v=X67UepZTAmI dit bedoel ik[/b]
Wat heb ik gemist?quote:[b]Op zaterdag 26 mei 2007 19:13
Heroes - Nathan blijkt Sylar te zijn in de toekomst
STEUN STEUN STEUNquote:Heroes - 1x01; Claire springt van dat bouwwerk af, staat op, duwt haar arm weer terug in positie en zegt ''I'm Claire Bennett, and that was attempt no. 6''
Prison Break 1x04: Het einde van John Abruzzi: "I only kneel to God, I don't see him here"
En deze was inderdaad vreselijk hilarisch en steun ik ook:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lost e13 - Locke blaast de onderzeeër op.
Lost e20 - Ben en the Others vermoorden alle orginele Dharma medewerkers
Lost e22 - Hurley to the rescue in de minivan.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
South Park e1 - Randy zegt nigger op televisie.
Steunquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Garble het volgende:
Marc mept Wilhelmina van de trap - Ugly Betty
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:21 schreef Torio het volgende:
Desperate Housewives: Edie hangt zichzelf op
Desperate Housewives: Orson wordt verkracht mbv Alma en zijn moeder
quote:
Deze krijgen ook mijn steunquote:Desperate Housewives - Edie hangt zichzelf op
Desperate Housewives - Orson wordt verkracht mbv Alma en zijn moeder
Lost - Hurley to the rescue in de blauwe minivan
South Park - Cartman stopt zijn penis in Butters' mond
Deze steun ik ookquote:Lost - Ben en the Hostiles vermoorden alle Dharma-medewerkers
Lost - Sawyer vermoordt Anthony Cooper
Supernatural - De hellepoort gaat open
Deze heeft al steun ontvangen:quote:Nog helemaal geen steun ontvangen:
My Name is Earl - Eindmontage waardoor Earl besluit schuld te bekennen
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Geqxon het volgende:
"My Name is Earl: de eindmontage die Earl doet besluiten schuld te bekennen en ipv Joy naar de gevangenis te gaan"
Dat was inderdaad ook een erg goede, bedankt dat je hem erop gezet hebt
Deze hebben mijn steun !quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Zhenar het volgende:
Gesteund, maar nog niet genoeg:
Lost - Hurley to the rescue in de blauwe minivan
Prison Break - Het einde van John Abruzzi: "I only kneel to God, I don't see him here"
Nog helemaal geen steun ontvangen:
Prison Break - Scofield komt terecht in Sona
Betty
quote:Scrubs - De vrouwelijke JD
How I Met Your Mother - Barney laat zijn appartement zien aan Lilly
Sleeper Cell - Hotel ontploft & Gail sterft
24 - Jack hangt Fayed op
Heb ik over het hoofd gezien!quote:
Bedoel je nog iets met dat "Betty" onderaan je quote?quote:
steun !quote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef Ace1 het volgende:
Prison Break: Haywire wil van de toren afspringen en Mahone zegt dat het goed is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow da's een goede, die steun ik ookquote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef Ace1 het volgende:
Prison Break: Haywire wil van de toren afspringen en Mahone zegt dat het goed is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
steunquote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Zhenar het volgende:
Gesteund, maar nog niet genoeg:
Drive - Crash van Ellie's ouders
Gilmore Girls - Lorelei zingt “I Will Always Love You”
Heroes - Claire's "attempt #6"
Prison Break - Het einde van John Abruzzi: "I only kneel to God, I don't see him here"
Sleeper Cell - Hotel ontploft & Gail sterft
Sleeper Cell - Darwyn ligt stervend op de grond
South Park - Cartman stopt zijn penis in Butters' mond
The Office - Jim doet Dwight na
The Office - Michael kust Oscar
Veronica Mars - Veronica zingt “Bad Day” en haalt een taser tevoorschijn
Veronica Mars - Veronica ziet het schilderij van Lilly
Nog helemaal geen steun ontvangen:
Sopranos - Tony besluit Chris te vermoorden na een zwaar auto ongeluk
Sopranos - AJ probeert zelfmoord te plegen en Tony red hem uit het zwembad
The Office - Pam loopt over kolen en doet een bekentenis
The Office - Ryan krijgt een promotie en maakt het uit met Kelly
The Shield - De arrestatie van detective Kavanaugh
Allen steun.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef -Mo- het volgende:
Nog wat Veronica Marsjes.![]()
Veronica Mars, 3x09 openingsscène, Piz en Mac vragen zich af waar Veronica is en je ziet Veronica wegrennen van de verkrachter.
Veronica Mars, 3x09, Logan vernielt politieauto zodat ie bij Mercer in de cel komt.
Veronica Mars, 3x07, Veronica is gedrogeerd en wordt achterna gezeten door de verkrachter.
Veronica Mars, 3x03, -"I'm not a criminal mastermind, I'm just a painter." - "So was Hitler".
steunt meequote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars, 3x09 openingsscène, Piz en Mac vragen zich af waar Veronica is en je ziet Veronica wegrennen van de verkrachter.
Veronica Mars, 3x09, Logan vernielt politieauto zodat ie bij Mercer in de cel komt.
Veronica Mars, 3x07, Veronica is gedrogeerd en wordt achterna gezeten door de verkrachter.
Veronica Mars, 3x03, -"I'm not a criminal mastermind, I'm just a painter." - "So was Hitler".
Steunt ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef -Mo- het volgende:
Mag ik mezelf correigeren? Het is 2x04 en de quote is ietsje andersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Prison Break 1x04: Het einde van John Abruzzi: "I only kneel to God, I don't see him here"
Gecorrigeerd in "het bestand"quote:Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Mag ik mezelf correigeren? Het is 2x04 en de quote is ietsje anders![]()
"I kneel only to God, I don't see him here."
Deze twee wil ik ook graag steunen!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Deze twee steun ik:
Rome - De parade met de lijken van Anthony en Cleopatra
Rome - Cervilia vervloekt Attia
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:03 schreef Zhenar het volgende:
Deze zijn nu ook allemaal door (ter aanvulling op eerdergenoemde nominaties die door zijn):
[..]
Desperate Housewives - Edie hangt zichzelf op
[..]
je bent zowat de enige met smaak komakiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:17 schreef Komakie het volgende:
The OC: De final van de serie.
One Tree Hill: seizoensfinale van seizoen 3 waarin zo ongeveer de helft van de personages onderwater vast zit in de limo...
steunquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Eigen inbreng:
One Tree Hill 4x09: Tree Hill Ravens winnen de state championship!!!
Die nominatie betreft het vorige seizoen en telt dus helaas niet mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
je bent zowat de enige met smaak komakiehehe neej hoor ieder zijn eigen ding
dus bij deze: STEUN!!!
in de TT staat toch 2006? slecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die nominatie betreft het vorige seizoen en telt dus helaas niet mee.
Er staat "seizoen 2006/2007". Net als bijvoorbeeld een schoolagenda 2006/2007 loopt dat van september 2006 tot en met augustus 2007.quote:
je hebt ook gelijk.. stata ook duidelijk in de OP maar had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er staat "seizoen 2006/2007". Net als bijvoorbeeld een schoolagenda 2006/2007 loopt dat van september 2006 tot en met augustus 2007.![]()
Geeft nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
je hebt ook gelijk.. stata ook duidelijk in de OP maar had ik geen rekening mee gehoudenexcuses
Beiden steun.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef Torio het volgende:
Nominatie:
Prison Break: Mahone laat een strop bezorgen bij C-Note
Prison Break: T-Bags hand wordt afgehakt
Die laatste is van't vorige seizoen (05/06)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef Torio het volgende:
Nominatie:
Prison Break: Mahone laat een strop bezorgen bij C-Note
Prison Break: T-Bags hand wordt afgehakt
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef Jay_Snake het volgende:
- Heroes – Claire vs. Ted
- Jericho, als Jake op het eind "Nuts!" zegt tegen Constantino en daarna zegt van "About my dad...it's you i come for"
- Jericho, het moment dat New-Bern aanvalt en de eerste mortieren ontploffen op Main Street.
Oh, dan telt die niet meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die laatste is van't vorige seizoen (05/06)![]()
Je kunt altijd nog nominaties steunen waarvan je vindt dat ze een kans verdienen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:15 schreef NX het volgende:
Euuh... haha, leuke nominatie Zhenar, helaas heb ik op dit moment zo veel favoriete scenes dat ik 123 een aantal niet kan doorgeven, is gewoonweg te veel...
Ik houd dit topic zeker in de gaten...
OK:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef Ace1 het volgende:
Tijd voor een overzichtje....
Die wilde ik ook net nominerenquote:
quote:
Barney's appartement zit in "World's Greatest Couple" (ep. 2X05) en volgens mij zitten die andere momenten in Where were we? (ep. 2x01).quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:41 schreef MaJo het volgende:
Is "Barney laat zijn appartement zien aan Lilly" de aflevering waarbij Lily denkt dat Marshall vreemd gaat? Dat ze een heel verhaal in d´r hoofd heeft en dat het verhaal blijkt te kloppen maar dan met barney? Of is het de aflevering dat Lilly bij Barney in huis woont? Die vond ik allebei super dus als één van die momenten er niet bij zit wil ik die graag nomineren
Dus even voor de duidelijkheid: die met barney's appartement is die met de omhoogklappende wc bril en die pornokast enzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:53 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Barney's appartement zit in "World's Greatest Couple" (ep. 2X05) en volgens mij zitten die andere momenten in Where were we? (ep. 2x01).
Dat is toch dat stukje dat Lily dan aan tafel zit in tenniskleding met een of andere man met gekleurd rasta-haar? Leuk stukje is dat
Die was ook wel erg cool jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nominatie:
House MD - 3x15 - "Half-Wit"
House doet z'n hele staf geloven dat hij een herstentumor heeft. Waarvan hij vervolgens geheel in House-stijl misbruik maakt door de billen van Dr. Cuddy te betasten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent in de war, mallerd. Dat sloeg op Robin en Ted.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:01 schreef MaJo het volgende:
Maar Lily denkt dat Marshal uit is met een of ander meisje ofzo. De situatie is dus compleet anders dan ze dacht. Eerst zie je hoe zij het voorsteld en daarna hoe het echt was (dus barney in plaats van Marshal) Is dit nog een beetje duidelijkAnders zoek ik het even precies na
quote:Black Donnely's - Confrontatie met Doake's mannen, waarbij M. Donnely wordt geraakt
Kei puik tournament, Zhenar.
Ik nomineer:
Die steun ik dus ook, dat is ongetwijfeld dé meest OMGWTFMNDFCK-scène die ik dit seizoen gezien heb.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:35 schreef Malebolgia het volgende:
Lost: Jack tegen Kate 'we were not supposed to get off the island'
O. M. G.
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef -Mo- het volgende:
Ik had dit topic niet in moeten gaan zonder de laatste aflevering van House gezien te hebben.
[..]
Je bent in de war, mallerd. Dat sloeg op Robin en Ted.
Steun! geweldig stukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef AirRaid het volgende:
steunbetuiging:
Family Guy - Derde gevecht met de Chicken
The Simpsons - Evolutie openingsscène
nominatie:
Och ja, Barney die deed alsof hij "Ted Mosby, architect" wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:23 schreef -Mo- het volgende:
Je bent in de war, mallerd. Dat sloeg op Robin en Ted.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef AirRaid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |