Ah. Ik lees een uitdaging voor de TSquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat schijnt tegenwoordig toch weer te mogen ? Ik meende dat vroeger idd werd afgeraden om dat te doen, maar dat het kortgeleden weer ontkracht is.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef robber57 het volgende:
Spinazie is net als postelein en andijvie 1 van die groenten die "gevaarlijk" worden bij hergebruik of her-invriezen door idd de nitriet.
Er zijn vroeger nog wel eens wat kinderen/babys aan dood gegaan(!) door zuinige ouders die een groot potje spinazie kochten (van bv Nutricia) en dat in 2 delen aan hun kind voerde en dus tussen tijds het geopende en opgewarmde potje in de koelkast bewaarden.
Ik zou de gok niet nemen.
Schade door stroomuitval is, indien de oorzaak ligt bij de stroomleverancier, te claimen bij je energie maatschapij.
Ik zou er een foto van nemen en proberen te claimen.
ja dat is 50 cent x 30 procent x opnieuw invriezen en geknoeiquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat kost een pak spinazie nou?
drink dan wat minder bier.
gooi weg die zooi
Als je iets ontdooit en weer invriest, gaat de kwaliteit wat achteruit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat schijnt tegenwoordig toch weer te mogen ? Ik meende dat vroeger idd werd afgeraden om dat te doen, maar dat het kortgeleden weer ontkracht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |